۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تور گردشگری مذهبی در استان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۲۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سرپرست اداره اوقاف شهرستان قزوین خبر داد:

تور گردشگری مذهبی در استان قزوین برگزار شد

سرپرست اداره اوقاف شهرستان قزوین از برگزاری تور گردشگری مذهبی در استان قزوین خبر داد.

تور گردشگری مذهبی در استان قزوین برگزار شد

به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، حجت الاسلام رضا نوروزی سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین با اشاره به برگزاری تور گردشگری مذهبی رایگان توسط این اداره برای خانواده بزرگ واقفین ، متولیان ، خادمین و امناء امامزادگان و موقوفات شهرستان قزوین این اقدام را گامی ارزشمند در راستای معرفی بقاع متبرکه و موقوفات قزوین و ترویج فرهنگ گردشگری مذهبی دانست.
وی ادامه داد: برای نخستین‌بار این تور به صورت آزمایشی با همکاری سایر ارگان های مرتبط به منظور آشنایی خانواده اوقاف در شهرستان برگزار گردید.
سرپرست اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: در قالب ابن تورهای مذهبی ضمن آشنایی اجمالی با امامزادگان و موقوفات قزوین از ظرفیت مذهبی و معنوی استان نیز بهره‌مند شدند و این مهم فضای بسیار خوبی بود که ایجاد شد.
نوروزی با اشاره به حضور مبلغان مذهبی و روحانیون در تورهای گردشگری مذهبی تصریح کرد: براین‌ اساس شرکت کنندگان بقاع متبرکه، مسائل شرعی خود را با مبلغان در میان گذاشتند و مبلغان نیز با توجه به نوع تخصصی که در این حوزه داشتند به خوبی توانستند مباحث را منتقل کنند که اقدام بسیار ارزشمندی بود.
وی در خاتمه ، برگزاری تورهای گردشگری ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه ، فرهنگیان ، پزشکان و مدیران استانی از برنامه های بعدی این اداره عنوان کرد.

انتهای پیام/6001/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان