۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین هشتمین نمایشگاه صنایع دستی به گام آخر رسید
کد خبر: ۳۲۸۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در قزوین برگزار شد؛

هشتمین نمایشگاه صنایع دستی به گام آخر رسید

هشتمین نمایشگاه صنایع دستی، جشنواره موسیقی آييني در استان قزوين پس از ۱۲ روز با تقدیر از دست اندرکاران برپایی اين برنامه به کار خود پایان داد.

هشتمین نمایشگاه صنایع دستی به گام آخر رسید

به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی  سازمان گردشگری استان قزوین، نمایشگاه صنایع دستی و جشنواره موسیقی آیینی که از همزمان با جشنواره ملي صداي بهار از 25 اسفند ماه در سرای تاریخی سعدالسلطنه برپا شد با استقبال گسترده گردشگران روبرو بوده و به دلیل استقبال گسترده از آن زمان بازدید تا پایان روز چهارشنبه هفتم فروردین تمدید گردید.

در مراسم اختتامیه این جشنواره اسد ا.
.
.
بیرانوند مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: با تلاش شبانه روزی مجموعه‌ای از همکاران در میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری توانستیم این نمایشگاه و جشنواره را با موفقیت برگزار نماییم که مورد استقبال مردم و مسافران نوروزی قرار گرفت.

بیرانوند افزود: با تجربه سال گذشته خوشبختانه طرح برگزاری فعالیتهای فرهنگی در مراکز تاریخی توانست با موفقیت همراه شود و حضور قابل توجه شهروندان، گردشگران نشان داد این طرح می تواند همچنان تداوم داشته و با معرفی و احیای صنایع دستی، فراهم کردن فضایی شاد و با نشاط، قزوین را به مقصدی برای گردشگری تبدیل نمود.

در پایان نیز از فعالیت خادمان برگزار کننده این برنامه فرهنگی، هنرمندان استان قزوين در عرصه نشان ملي و مهر اصالت با اهدای لوح سپاس ویژه نمایشگاه تقدیر به عمل آمد و از اولين كتاب صنايع دستي استان قزوين رونمايي گرديد.

انتهای خبر /2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان