۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین رئیس فراکسیون اصولگریان رهروان ولایت : انتخابات برنامه‌محور بداخلاقی‌های سیاسی را محو می‌کند
کد خبر: ۳۲۸۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس فراکسیون اصولگریان رهروان ولایت : انتخابات برنامه‌محور بداخلاقی‌های سیاسی را محو می‌کند

کاظم جلالی با اشاره به نقش احزاب در انتخابات سال ۹۲ گفت:سال آینده باید به سمت انتخابات برنامه‌‌محور پیش رویم.

رئیس فراکسیون اصولگریان رهروان ولایت : انتخابات برنامه‌محور بداخلاقی‌های سیاسی را محو می‌کند
به گزارش صبح قزوین به نقل از خانه ملت، کاظم جلالی با اشاره به نقش احزاب در انتخابات سال ۹۲ گفت:سال آینده باید به سمت انتخابات برنامه‌‌محور پیش رویم.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر اشخاصی برای انتخابات نامزد می‌شوند که توسط افرادی دیگر ترویج و یا تخریب می شوند که این روش‌، روش غلطی است.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌محور بودن نامزدها و همراهی تیمی متخصص با آنها، افزود: سوالات اساسی از نامزدهای ریاست‌جمهوری این است که برای حل چالش‌های فعلی کشور چه برنامه ای دارند؟ یا برای این کار چه تیمی انتخاب می کنند؟

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه صرف داشتن برنامه کافی نیست گفت: برای اجرایی کردن برنامه ها باید تیمی قوی وجود داشته باشد بنابراین افراد به جای تخریب یکدیگر باید به نقد برنامه‌ها بپردازند.

جلالی با تاکید بر اینکه احزاب سیاسی نیز برای انتخابات باید برنامه داشته باشند، ادامه داد: در دنیا این‌گونه است احزاب دارای برنامه بوده و تنها برنامه‌ها نقد می‌شود زیرا انتخابات آنها برنامه‌محور است.

رئیس فراکسیون اصولگریان رهروان ولایت با اشاره لزوم اخلاق مداری در انتخابات گفت: اگر به سمت انتخابات برنامه‌ محور پیش رویم بسیاری از بداخلاقی‌ها خود به خود حذف می‌شود.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان