۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تبلیغات سوء دشمنان، تأثیری بر نشاط اجتماعی ایرانیان ندارد
کد خبر: ۳۲۸۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تبلیغات سوء دشمنان، تأثیری بر نشاط اجتماعی ایرانیان ندارد

رییس ستاد دایمی تسهیلات سفر کشور گفت: فرهنگ ایرانیان، فرهنگی مبتنی بر شور و نشاط اجتماعی است و تبلیغات منفی دشمنان، هیچگونه تأثیری در اراده و روحیه مستحکم ملت غیور ایران ندارد.

تبلیغات سوء دشمنان، تأثیری بر نشاط اجتماعی ایرانیان ندارد
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، منوچهر جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار کمیته‌ی اطلاع‌رسانی ستاد دایمی تسهیلات سفر استان البرز اظهار کرد: با توجه به دیداری که جمعی از اعضای ستاد دایمی تسهیلات سفر کشور با مقام معظم رهبری داشتند و در راستای اجرای منویات معظم‌له، مبنی بر آنکه مردم ایام تعطیلات و عید نوروز را با شادی و نشاط شروع کنند و به پایان برسانند، کلیه‌ی دستگاه‌های اجرایی ستاد تسهیلات سفر، دست به دست هم دادند تا با ایجاد شور و نشاط اجتماعی، اوقات فراغت خوبی را برای عموم مردم فراهم آورند.
  وی در ادامه افزود: در راستای ارایه خدمات کمّی و کیفی و بالابردن سطح این خدمات، از چندین ماه قبل برنامه‌ریزی‌های متعددی در ستاد صورت گرفت که یکی از این برنامه‌ها افزایش نیافتن نرخ مراکز اقامتی، پذیرایی و تورها و اختصاص تخفیف حداقل 10 درصد به مسافران نوروزی بوده که این اقدام موجب افزایش انگیزه سفر در میان خانواده‌های ایرانی شد.
  جهانیان تصریح کرد: خوشبختانه امسال آمار مسافرت به مراکز کمتر شناخته‌شده و مناطقی که برای اولین‌بار پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی بودند، به‌طور محسوسی افزایش یافت.
  وی در ادامه گفت: فرهنگ خانواده‌های ایرانی، فرهنگی مبتنی بر شور و نشاط اجتماعی است و تبلیغات سوء و منفی دشمنان هیچ تأثیری بر روحیه و اراده‌ی پولادین ملت ایران ندارد.
  این مقام مسئول تأکید کرد: ملت غیور ایران با بی‌اعتنایی به هجمه تبلیغات سوء دشمنان همزمان با شروع سال نو در جهت ایجاد شور اجتماعی و بالا بردن نشاط جمعی سفر می‌کنند تا سال جدید را با روحیه بیشتری آغاز کنند.
  رییس ستاد دایمی تسهیلات سفر کشور در پایان تأکید کرد: ملت ایران با درک بالای خود از دسیسه‌های دشمنان و بی‌اعتنایی به هوچی‌گری‌های آنان، همواره یار و پشتیبان مقام معظم رهبری، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
  انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان