۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین نجات بیش از ۴۰۰۰ مسافر نوروزی توسط امدادگران
کد خبر: ۳۲۷۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نجات بیش از ۴۰۰۰ مسافر نوروزی توسط امدادگران

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از انجام ۴۱۷۱ عملیات و امدادرسانی به بیش از ۸۰ هزار و ۳۵۶ تن از مسافران از ابتدای آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی خبر داد.

نجات بیش از ۴۰۰۰ مسافر نوروزی توسط امدادگران
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، محمود مظفر در تشریح عملکرد امدادگران این سازمان در طرح امداد و نجات نوروزی 92، با بیان اینکه از 24 اسفندماه امسال تاکنون 4171 عملیات توسط امدادگران پوشش داده شده است، گفت: از این میان 84 هزار و 732 تن دچار حادثه شده‌اند.
  وی با بیان اینکه 80 هزار و 346 تن توسط امدادگران امدادرسانی شدند، گفت: 4108 تن نیز در این 17 روز از مرگ حتمی با کمک امدادگران نجات یافتند.
  رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر با بیان اینکه از این میان 2348 تن که در این حوادث دچار مجروحیت شده بودند به بیمارستان منتقل شدند، گفت: 23 هزار و 571 تن نیز به صورت سرپایی و در محل توسط امدادگران درمان شدند.
  مظفر با بیان اینکه در این مدت 444 مورد عملیات رهاسازی توسط امدادگران انجام شده است، گفت: همچنین 44 هزار و 871 تن نیز توسط جمعیت هلال‌احمر اسکان و تغذیه اضطراری داده شده‌اند و 73 هزار و 486 تن نیز با مراجعه حضوری به پایگاه‌های امدادی این سازمان از خدمات امدادی هلال احمر بهره‌مند شدند.
  وی با بیان اینکه در این مدت 402 مورد عملیات هوایی توسط 17 فروند بالگردهای این سازمان انجام شد، گفت: تیم امداد هوایی این سازمان در 295 ساعت پرواز به خدمت رسانی به مسافران نوروزی پرداخته است.
  رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در پایان با اشاره به راه‌اندازی سامانه سراسری ندای امداد، گفت: مسافران نوروزی می‌توانند در سراسر کشور از طریق تماس با شماره تلفن 147 در صورت وقوع حادثه با اطلاع به پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر از خدمات امدادی این سازمان بهره‌مند شوند.
  انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان