۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین راهنمایی ۱۹ میلیون مسافر در نورروز ۹۲
کد خبر: ۳۲۷۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

راهنمایی ۱۹ میلیون مسافر در نورروز ۹۲

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از مراجعه بیش از ۱۹ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۵۳۴ نفر از مسافران نوروزی به پست‌های راهنمایی مسافران نوروزی در طی سیزده روز اجرای این طرح خبر داد.

راهنمایی ۱۹ میلیون مسافر در نورروز ۹۲
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، محمد جعفریان با اشاره به اجرای طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی، با بیان اینکه در سیزده روز از اجرای این طرح به ۱۹ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۵۳۴ نفر از مسافران نوروزی خدمات ارائه شده است، گفت: طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی با رویکرد پیشگیری از حوادث و سوانح جاده‌ای در طول سفرهای نوروزی و با هدف غنی سازی اوقات فراغت اعضاء در ایام تعطیلات نوروز و ترویج فرهنگ نوع دوستی و مهرورزی در بین آنان و همچنین کمک به سفری ایمن با تامین امنیت روانی، آسایش و آرامش مسافران به اجرا در می‌آید.
  وی با اشاره به راه‌اندازی ۹۶۴ پست راهنمایی مسافران نوروزی در سراسر کشور و مشارکت ۴۴ هزار و ۵۷۸ نفر/روز عضو جوان این سازمان در این طرح، گفت: پست‌های طرح راهنمایی مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهرها و همچنین در مجاورت اماکن تاریخی به ویژه در مناطقی که از جاذبه‌های زیارتی، گردشگری، تاریخی بیشتری برخوردارند، ایجاد شده است.
  رئیس سازمان جوانان با اشاره به برپایی خیمه‌های نماز سازمان جوانان برای اقامه نماز در طول جاده‌های مواصلاتی کشور، در کنار پست‌ها به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی، اظهارکرد: تا به امروز یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۱۱۳ نفر از هموطنان در این خیمه‌ها اقدام به اقامه نماز کرده‌اند.
  وی افزود: همچنین تعداد بیش از ۱۲ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۱۴۵ عدد اقلام امدادی – فرهنگی نیز میان مراجعه‌کنندگان پست‌های راهنمایی مسافران توزیع شده است و ۴۲ هزار و ۸۶۵ نفر نیز نسبت به تکمیل فرم های اهدا عضو اقدام کرده‌اند.
  وی با اشاره به فعالیت سامانه تلفنی مهرگویان، گفت: هموطنان می‌توانند در سراسر کشور از طریق تماس با شماره تلفن ۶۴۲۷-۰۲۱ و وارد کردن کدهای مورد نظر، از یک سو پیام‌های امدادی و کمک‌های اولیه را شنیده و از سوی دیگر از طریق گوش کردن به پیام‌های فرهنگی- مذهبی و ایرانگردی در ایام نوروز، ساعات خوشی را سپری کنند.
  رئیس سازمان جوانان هلال احمر در پایان از مراجعه ۲۸۹ هزار و ۹۶۷ نفر از مسافران به ایستگاه‌های سلامت سازمان جوانان و همچنین حضور ۴۴۶ هزار و ۶ نفر از کودکان در فضاهای دوستدار کودک این سازمان در طی سیزده روز اجرای طرح راهنمایی مسافران نوروزی خبر داد.
  انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان