۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین قربانی:‌ نتیجه انتخابات پیش رو می‌تواند در کشور حماسه ایجاد کند
کد خبر: ۳۲۷۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

قربانی:‌ نتیجه انتخابات پیش رو می‌تواند در کشور حماسه ایجاد کند

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با انتخاب فرد عملگرا، قانونمند، اهل اعتدال در گفت‌وگو با سایر قوا و کشورها و البته دارای ویژگی‌های مثبت گذشتگان می‌توانند یک حماسه سیاسی رقم بزنند.

قربانی:‌ نتیجه انتخابات پیش رو می‌تواند در کشور حماسه ایجاد کند
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی قربانی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات شوراها و ریاست جمهوری یازدهم به عنوان یک امر سیاسی اظهار کرد:‌ اهمیت انتخابات شوراها در امور داخلی است چراکه شوراها با تصمیمات خوب در اداره شهرها و روستاها می‌توانند نتیجه مثبت به بار آورند.
  وی با اشاره به این‌که «انتخابات ریاست جمهوری برد داخلی و بین‌المللی دارد» افزود: رییس جمهور می‌تواند در ایجاد فضای محبت و برادری و همکاری در کشور موثر واقع شود یعنی رییس‌جمهور هم می‌تواند دواگر باشد هم می‌تواند فضای اخوت در کشور ایجاد کند.
و البته می‌تواند در خارج از کشور با بیان منطقی و به موقع و پرهیز از حرف‌های نابجا در عرصه بین‌المللی در مورد ارتباطات ایران با کشورهای خارجی موثر واقع شود.
  قربانی اظهار کرد: اگر هر دو انتخابات پیش رو به درستی انجام شود و رییس‌جمهوری روی کار آید که به فرموده مقام معظم رهبری ویژگی‌های مثبت قبلی‌ها را داشته باشد و از تجربه آنها درس بگیرد و ویژگی‌های منفی‌شان را کنار گذارد، نتیجه انتخابات می‌تواند حماسه‌یی بزرگ باشد که آفریننده‌ی آن ملت ایران هستند.
  این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: امسال با عنوان حماسه سیاسی نامگذاری شده است چون می‌تواند نتیجه انتخابات در شوراها و ریاست جمهوری به گونه‌ای باشد که در کشور حماسه ایجاد کند.
  قربانی تصریح کرد: اگر حماسه سیاسی رخ دهد قطعا در عرصه اقتصادی هم تاثیرگذار است.
  وی با اشاره به وجود بداخلاقی‌ها، قانون‌گریزی و دعوا در کشور گفت: اگر مسوولان وقتی را که صرف نزاع و رفع نزاع می‌کنند برای مطالعه جهت حل مشکلات مردم صرف کنند،‌ وضعیت بهتری خواهیم داشت.
  قربانی با اشاره به این‌که «در حال حاضر به لحاظ اقتصادی جایگاه هفدهم در دنیا را داریم» خاطرنشان کرد: اگر رییس جمهوری از حماسه سیاسی برخیزد که ویژگی‌های مثبت دیگران را منهای ویژگی‌های منفی داشته باشد حتما در عرصه اقتصاد هم حماسه اتفاق می‌افتد تا مشکلات مردم رفع شود، تورم مهار شود که در سایه‌ی همدلی با سایر قوا با وجود منابع غنی ایران حتما چنین امری امکان پذیر است.
  انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان