۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین مردم هنوز هم ما را دوست دارند/ امیدواریم مثل سری اول موفق شویم
کد خبر: ۳۲۶۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مردم هنوز هم ما را دوست دارند/ امیدواریم مثل سری اول موفق شویم

تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۲»که پنجشنبه گذشته – هشتم فروردین ماه - فیلمبرداری آن به پایان رسید، با ابراز رضایت از روند تولید سری دوم «پایتخت» به همه‌ی گروه خسته نباشید گفت.

مردم هنوز هم ما را دوست دارند/ امیدواریم مثل سری اول موفق شویم
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، الهام غفوری  با بیان این که مردم از «پایتخت 2» همچون سری اول استقبال خوبی کردند، خاطرنشان کرد:‌ حس خیلی خوبی نسبت به سری دوم «پایتخت» دارم و با وجودی که هنوز به پایان نرسیده، اما تا کنون بازخوردهایی که به شکل پیامک و همچنین در ارتباط مستقیم در جاده با مردم به دست‌مان رسیده است، خوب بود و با استقبال همراه بوده است.
  وی افزود: مردم نسبت به «پایتخت 2» همچون سری اول خیلی لطف داشتند و به محض اینکه کامیون را در جاده می‌دیدند، می‌ایستادند و برای لحظاتی کوتاه وقت‌شان را کنار پایتختی‌ها می‌گذراندند که به نظرم این اتفاق خیلی خوشایند است و نشان می‌دهد که مردم هنوز ما را دوست دارند.
  غفوری در ادامه با ابراز رضایت از سری دوم سریال «پایتخت» گفت: من به عنوان تهیه‌کننده رضایت کامل از روند کلی کار در «پایتخت 2» دارم، اما باید تا پایان سریال صبر کنیم و ببینیم نظر مخاطبان چیست.
امیدواریم «پایتخت 2» مثل سری اول موفق شود.
  تهیه‌کننده سریال نوروزی شبکه یک درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه‌ای که اخیرا برای دو تن از همکاران گروه تدارکات اتفاق افتاد اظهار کرد: متاسفانه در این تصادف که برای گروه «پایتخت» پیش آمد، دو تن از همکاران آسیب جدی دیدند و همانطور که در جریان هستید، متاسفانه پای یکی از آنها قطع شده است که خداراشکر تحت نظر پزشک هستند و به تهران منتقل شدند و هردوی آنها در یک خانه بستری هستند و برای آنها پرستار گرفتیم.
امیدواریم که با پیشرفت علم بتوانیم تمام تلاش‌مان را کنیم تا این دوستان هرچه زودتر با گذراندن دوران نقاهت بهبود یابند.
  غفوری در پایان دلیل وقوع تصادف گروه تدارکات «پایتخت» را خواب‌آلودگی و سرعت بالا دانست و افزود: براساس گزارشی که پلیس ارائه داد، دلیل حادثه در جاده سیرجان سرعت بالا و خواب آلودگی راننده نیسان بود که متاسفانه موجب بروز این اتفاق تلخ در پایان کار شد و همه مارا ناراحت کرد و بازهم خداراشکر می‌کنیم که اتفاق تلخ‌تری رخ نداد.
  به گزارش ایسنا، سریال طنز «پایتخت 2» به کارگردانی سیروس مقدم،‌ نویسندگی محسن تنابنده و تهیه‌کنندگی الهام غفوری این شب‌ها از شبکه اول سیما در حال پخش است.
  داستان «پایتخت 2» دیگر فقط به اسباب‌کشی خانواده نقی مربوط نمی‌شود، بلکه تمام قصه به یک گلدسته برمی‌گردد.
  انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان