۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سیداحمد خاتمی: قطع وابستگی ما به نفت، قله حماسه اقتصادی است
کد خبر: ۳۲۴۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سیداحمد خاتمی: قطع وابستگی ما به نفت، قله حماسه اقتصادی است

یک عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت:‌ نامگذاری که توسط ایشان سالهاست در حال صورت گرفتن است ابتکاری ستودنی است و یک موضوع تشریفاتی نیست.

سیداحمد خاتمی: قطع وابستگی ما به نفت، قله حماسه اقتصادی است
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیداحمد خاتمی با بیان اینکه "این نامگذاری‌ها نشأت گرفته از یک نگاه نیازشناسانه برای اداره کشور و حل مشکلات است"، ادامه داد:‌ با توجه به این نامگذاری‌ها باید مسئولان و مردم در این جهت همسو با یکدیگر حرکت کنند تا به اهداف بایسته برسیم.
  وی ادامه داد: یک معنای نامگذاری سال جدید به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی این است که به حمدالله مردم از گردنه‌های سخت و مشکل عبور کرده‌اند و به یاری خداوند در مسیر دستیابی به سوی قله هستند که البته این دستیابی نیاز به شور و نشاط مجدد دارد و مقام معظم رهبری آن را به حماسه سیاسی و اقتصادی تعبیر کرده‌اند.
  امام جمعه موقت تهران با اشاره به مسایل اقتصادی اظهار کرد:‌ در عرصه حماسه اقتصادی باید از اقتصاد متکی به نفت عبور کنیم و در واقع در این عرصه، قله آنجاست که اقتصاد ما وابسته به نفت نباشد و به گونه‌ای اقتصاد کشور را سامان دهیم که اگر روزی اراده کردیم برای تنبیه دشمنان شیرهای نفت کشورمان را ببندیم بتوانیم این کار را انجام دهیم؛ البته در این ارتباط باید در راستای حمایت از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز تلاش کرد و رسیدن به آن قله از این مسیر عبور می‌کند.
  این عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین به موضوع حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت: مردم ما در طول این 34 سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد و اکنون در سال سی‌وپنجم آن هستیم، همواره حضوری حماسی در راهپیمایی‌ها،‌ انتخابات و دیگر عرصه‌هایی که حضور همگان لازم بوده، داشته‌اند و حماسه سیاسی دیگری که ملت ایران در انتخابات در سال 92 پیش رو دارد، انتخابات یازدهم ریاست جمهوری است.
  وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری مظهر حماسه سیاسی، اراده عمومی، اقتدار ملت و در نهایت استقلال همه‌جانبه کشور خواهد بود.
  انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان