۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بازديد نظارتي از تاسيسات گردشگري استان قزوين انجام شد
کد خبر: ۳۲۱۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بیرانوند خبر داد:

بازديد نظارتي از تاسيسات گردشگري استان قزوين انجام شد

در طی بازدیدهای مشترک معاونت نظارت بر تاسیسات گردشگری استان در سال ۹۲ تعداد ۵۶۹ بازديد صورت گرفته و با متخلفین برخورد قانونی انجام شد.

بازديد نظارتي از تاسيسات گردشگري استان قزوين انجام شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان گرشگری، اسدالله بيرانوند مدير كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام نظارت بر تاسیسات گرشگری استان گفت: معاونت نظارت بر نحوه ارائه خدمات گردشگری در سال 92 از تاسیسات گردشگری استان جهت نظارت بر کيفيت و کميت و نرخ اغذيه، ارائه سرويس مطلوب به مسافران، رعايت بهداشت و.
.
.
بازدیدهای مشترک صورت پذيرفت و با متخلفین برخورد قانونی شد.
بيرانوند با اشاره به نحوه كنترل تاسيسات گردشگري استان توسط كميته نظارت افزود: با توجه به بازديد‌هاي به عمل آمده به دلیل تخلفات صورت گرفته 31 واحد تذكر،‌5 واحد اخطاركتبي،‌1 واحد تعطيل و11 واحد صنفی به دلیل خدمات مطلوب و برخورد مناسب با گردشگران با نصب پلاکارد مورد تشویق قرار گرفتند.
وی همچنین اظهار داشت: كميته نظارت گشت‏هاي نظارتي خود را براي كنترل خدمات تاسيسات گردشگري استان از 25 اسفند 91 آغاز و تا پایان تعطیلات92 نيز ادامه خواهد داد و بازدیدها توسط كارشناسان سازمان ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگري، بهداشت، سازمان بازرگانی، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل نظارت بر اماکن عمومی صورت مي‌پذيرد که ضمن نظارت، راهنمايي‌هاي لازم به مديران و كاركنان واحدها ارائه و با متخلفینی که از قوانین و مقررات سرپیچی می‌کنند برخورد خواهد شد.
بيرانوند افزود: با نظارت مستمر و مشترک دستگاه‌های عضو کمیته بر تاسیسات گردشگری، امیدواریم بتوانیم  ضمن برخورد مناسب و پذیرایی سفر خوب وخوشي را براي آنها فراهم نماييم.
انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان