۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین سفارت سوئیس برای دریافت جایزه همسر اوباما پاسخ نداده است
کد خبر: ۳۱۸۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سفارت سوئیس برای دریافت جایزه همسر اوباما پاسخ نداده است

مسئول بخش بین‌الملل کنگره بین‌المللی ره‌آورد سرزمین نور اعلام کرد:سفارت سوئیس به دعوتنامه دریافت جایزه «باروت خیس» به نمایندگی از همسر اوباما پاسخ نداده است.

سفارت سوئیس برای دریافت جایزه همسر اوباما پاسخ نداده است
به گزارش صبح قزوین به نقل از دکتر اسفندیاری افزود:پس از قطعی شدن برگزاری این کنگره، برای سفیر دولت سوئیس (حافظ منافع آمریکا در ایران) دعوتنامه‌های متعددی ارسال شد تا به نمایندگی از میشل اوباما همسر رئیس جمهور آمریکا در جشنواره شرکت کرده و جایزه را پس از دریافت به همسر اوباما تحویل دهد اما تا به این لحظه جوابی از سوی این سفارت خانه به ما نرسیده است.
  وی ادامه داد: اعطای جایزه اسکار به فیلم ضد ایرانی «آرگو» از سوی همسر اوباما، اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره ره‌آورد سرزمین نور را بر آن داشت تا جایزه‌ای تحت عنوان "بازوت خیس" را به کسی بدهند که به صورت ناخواسته و علی رغم میل باطنی خود،خدمت بزرگی به انقلاب کرده است.
زیرا اگر ما مدت‌ها کار می‌کردیم تا پشت صحنه سینمای هالیوود که وابسته به جریان‌های صهیونیستی است را معرفی کنیم، شاید سال‌ها طول می کشید ولی با اهدای جایزه اسکار توسط همسر اوباما به فیلم ضد ایرانی "آرگو" تمام دنیا به ماهیت سیاسی بودن جوایز اسکار پی برد.
  وی در پاسخ به این سوال که پیگیری‌های شما برای دریافت پاسخ از چه طریق بوده است، گفت: ابتدا از طریق نمابر و ایمیل دعوتنامه را ارسال کردیم و با توجه به پاسخگو نبودن سفرات سوئیس، دعوتنامه را حضوری به سفارت سوئیس تحویل دادیم ولی تا به امروز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.
  انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان