۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حضور ۴۰۰ دانشجوی قزوینی در طرح ولایت استانی
کد خبر: ۳۱۶۳۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۵ ساعت: ۹:۱۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین اعلام کرد:

حضور ۴۰۰ دانشجوی قزوینی در طرح ولایت استانی

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین با اشاره به حضور ۴۰۰ دانشجوی قزوینی در طرح ولایت استانی گفت: هدف از برگزاری طرح ولایت تقویت بنیه فکری- اعتقادی دانشجویان بسیجی، عمق بخشی داخلی در حوزه‌های مختلف است.

حضور ۴۰۰ دانشجوی قزوینی در طرح ولایت استانی
مهدی برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه صبح قزوین اظهار کرد: طرح ولایت در چهار محور معرفتی، اخلاقی تربیتی، بصیرتی، مهارتی و آموزشی در قالب گروه، کلاس، کارگاه و همایش برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: دهمین دوره طرح ولایت استانی 7 روزه است که از 23تیرماه به مدت یک هفته در دانشگاه بین اللملی امام خمینی(ره) آغاز شده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اذعان کرد: نفرات برتر طرح ولایت دوره گذشته نیز در طرح ولایت کشوری شرکت می‌کنند که از یک مرداد ماه تا ۱۵ شهریور به مدت ۴۵ روز در مشهد برگزار خواهد شد.

این مسئول ابراز کرد: هدف از برگزاری طرح ولایت تقویت بنیه فکری- اعتقادی دانشجویان بسیجی، عمق بخشی داخلی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و معنوی، آشنایی دانشجویان با مبانی دینی، معنوی و بصیرتی و پاسخگویی به ابهامات و شبهات آنها است.

وی با اشاره به حضور 400 دانشجوی قزوینی در طرح ولایت استانی تصریح کرد: انتظار ما این است دانشجویان بعد از به پایان رساندن این دوره بتوانند پاسخگوی به ابهامات و شبهات دانشجویان در دانشگاه‌ها در قالب حلقه‌های صالحین و نشست‌های دانشجویی باشند.

طرح ولایت آستانه‌ای برای آشنایی با مبانی اندیشه اسلامی است
برزگر با اشاره به همایش‎‌های برنامه‌ریزی شده در این دوره از طرح ولایت گفت: 8همایش در حوزه‌های مختلف با حضور اساتید مجرب کشوری پیش‌بینی شده است که افتتاحیه دهمین طرح ولایت کشوری با حضور داوود گودرزی مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: احمدرضا متین‌فر در حوزه سواد فضای مجازی و عبدالله گنجی در حوزه سیاسی، اقتصادی و مباحث روز جامعه از جمله اساتید برتر این دوره از طرح ولایت هستند و اختتامیه این دوره با حضور محمدجواد نیک‌روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان در پایان با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از طرح ولایت عنوان کرد: با توجه به کاهش 30درصدی دانشجویان در استان قزوین خوشبختانه نسبت به آمار شرکت کنندگان در سال گذشته با افزایش 8درصدی شرکت کنندگان در این دوره روبه‌رو بودیم.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان