۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مصرف بیش از ۵ میلیون لیتر بنزین در ۵ روز گذشته / مصرف روزانه ۳۴۰ تن سی‌ان‌جی
کد خبر: ۳۰۹۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مصرف بیش از ۵ میلیون لیتر بنزین در ۵ روز گذشته / مصرف روزانه ۳۴۰ تن سی‌ان‌جی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف بیش از ۵ میلیون لیتر بنزین در پنج روز گذشته در این استان خبر داد.

مصرف بیش از ۵ میلیون لیتر بنزین در ۵ روز گذشته / مصرف روزانه ۳۴۰ تن سی‌ان‌جی
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، فریدون یاسمی ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: هم‌اکنون 66 باب جایگاه نفت‌گاز و بنزین و 48 جایگاه سی‌ان‌جی در سطح استان کردستان نسبت به عرضه فراورده‌های نفتی فعالیت دارند.
به گفته یاسمی، تمهیداتی برای عرضه فرآورده‌های نفتی از 10 روز قبل تعطیلات نوروز به‌منظور رفاه حال مسافران اندیشیده شد که اکنون در زمینه موجودی و عرضه بنزین و نفت‌گاز مشکلی نداریم.
یاسمی خاطرنشان کرد: 48 جایگاه سی‌ان‌جی نیز در سطح استان فعال است که روزانه ظرفیت توزیع هزار و تا هزار و 300 تن گاز را دارد اما در حال حاضر بیش از 340 تن در روز مصرف می‌شود.
وی افزود: امسال برای نخستین بار بنزین خود را از طریق خط لوله تامین می‌کنیم که این مزیتی برای استان به‌شمار می‌آید چرا که مانع از بروز مشکل در تامین این فرآورده نفتی پرمصرف می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان در ادامه به ارائه خدمات جانبی در مجتمع‌های بین‌راهی استان کردستان اشاره و تصریح کرد: ماشین‌شویی، پنچرگیری، رستوران و سرویس‌های بهداشتی در جنب جایگاه‌های عرضه سوخت به خودروها در قالب مجتمع‌های بین‌راهی فعال هستند.
وی اضافه کرد: علاوه بر مجتمع‌های بین‌راهی، تمامی جایگاه‌های عرضه مواد سوختی دارای سرویس بهداشتی و نمازخانه هستند که مسافران می‌توانند از آنها استفاده نمایند.
یاسمی همچنین با اشاره به فعال کردن گشت‌های ویژه به‌منظور نظارت بر عرضه درست سوخت مورد نیاز مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروز، گفت: با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود و هیچ کاستی در ارائه خدمات قابل‌قبول نیست.
وی یادآور شد: در مناطقی گردشگرپذیر استان به ویژه شهرستان مرزی تعداد گشت‌های بازرسی و نظارت شرکت نفت بیشتر است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در پایان گفت: بیش از 2 هزار بروشور راهنما توسط واحد روابط عمومی تهیه شده است که در قالب چادرهای نوروزی در سطح استان توزیع می‌شود.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان