۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ستاره های زن غربی، سوار بر موج اسلام خواهی +تصاویر
کد خبر: ۳۰۹۳۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

اسلام خواهی در غرب

ستاره های زن غربی، سوار بر موج اسلام خواهی +تصاویر

اسلام خواهی در غرب پیش از آنکه یک جریان اجتماعی باشد، یک خواهش و نیاز عمومی است که در بدنه این جامعه نفوذ کرده است. در این میان سهم زنان و گرایش آنها به اسلام و حجاب بیش از مردان است. این پدیده نمایشگر عکس العمل بسیاری از زنان علیه ناهنجاری های اخلاقی در جوامع غربی است.

ستاره های زن غربی، سوار بر موج اسلام خواهی +تصاویر
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین،  اسلام خواهی در جهان بویژه در غرب به یک موج تبدیل شده و اسلام به عنوان دین حق، صلح و رحمت، با شیوه های منحصر بفرد خود در قلب و جان مردم نفوذ می‌کند.
در این میان آنچه این روند را شتاب بخشیده، پروژه اسلام هراسی و اسلام ستیزی در غرب است بطوری که به عاملی برای رویکرد روزافزون اندیشمندان و آزاد اندیشان و در مجموع غربی ها به اسلام شده است.
با وجود این که آمار دقیقی وجود ندارد، ولی کارشناسان مسایل مسلمانان ساکن در اروپا، تعداد تازه مسلمانان مرد و زن در اروپا را سالانه، چند هزار نفر محاسبه می کنند که البته سهم زنان بیش از مردان است.
در این میان ورزشکاران، سوپراستارها، خوانندگان، نوازندگان و مدل‌های زن با وجود آنکه موانع رسیدن شان به حقیقت بیش از سایرین است اما از این قاعده مستثنی نیستند.

دیامس با نام اصلی «میلانی جورجیادس» خواننده و نوازنده زن فرانسوی   بیشتر این افراد بویژه آنها که مشهور بوده اند 1.
دارای یک زندگی پر از زرق و برق بوده اند 2.
همه نوع امکاناتی داشته اند و در نهایت راحتی زندگی می کرده اند 3.
دارای شهرت بودند 4.
از موقعیت های اجتماعی فراوانی بهره جسته اند

جنیفر گراوت خواننده زن آمریکایی   اما با این حال دارای دردهای مشترکی بوده اندکه عبارتند از: 1.
احساس پوچی، بی معنا شدن زندگی، نرسیدن به خوشبختی 2.
احساس عدم رضایت واقعی 3.
افسردگی شدید 4.
سوالات بی جواب فراوان

تاتیانا تسیكیویچ هنرمند و بازیگر روس مقیم تركیه در برنامه زنده مسلمان شد   این زنان برای رهایی خود برخی اقدامات زیر را نیز انجام داده اند: 1.
  پرداختن به موسیقی و شرکت در پارتی های مختلط 2.
استفاده از مشروبات الکلی 3.
استعمال مواد مخدر 4.
غرق شدن در مد 5.
  عضویت در عرفان های نوظهور 6.
مراجعه به روانشناسان و مبلغان دیگر ادیان مذهبی اما نتیجه دلخواه را نمی گیرند و مشکلات آنها از یک شکاف کوچک به یک دره عمیق تبدیل می شود زیرا موارد فوق را تنها یک مسکن در می یابند که به درمان واقعی منتهی نمی شود.
حالا آنها سرخورده از همه جا به این نقطه می رسند که:
1.
  از گذشته خود و بی بندوباری های آن فرار کنند 2.
از جلوه های کاذب بگریزند 3.
دیگر سراغ شهرت کاذب را که آنها را دچار مشكلات روحي – رواني و عاطفي بسيار زيادي کرده، نروند 4.
به فکر خودکشی می افتند در همین حال ناگهان دریچه ای گشوده می شود و نور اسلام به قلب آنها می تاباند.
به آنها زندگی می بخشد و گمگشته های خود را با ورود در آن می یابند.
اما دلایل این زنان برای مسلمان شدن: 1.
اهمیت فراوان اسلام به زن 2.
زنان در اسلام از امنیت زیادی برخوردارند.
3.
احساس آرامش 4.
بدن دیگر وسیله سوء استفاده نیست.
5.
اسلام در زمینه محبت انسان ها به یکدیگر بی نظیر است و ما نیز تشنه محبت واقعی بودیم.
6.
یافتن زندگی معنوی و معانی والا 7.
و خلاصه آنها اسلام را دینی بی پیرایش یافته اند که نگاه آن به هستی، زندگی، آفرینش، و ارتباط میان خالق و مخلوق آنها را به شگفتی آورده و کتاب آن یعنی قرآن که مملو از بصیرت و بینش برای قلب و روح است، بدون نیاز به هیچ مفسری، آنها را راهنمایی می کند.
در واقع با اسلام به سرچشمه آرامش رسیدند.

 اما چرا زنان بیشتر از مردان اشاره شد که در موج اسلام گرایی غرب، ورزشکاران، سوپراستارها، خوانندگان، نوازندگان و مدل‌های زن بسیاری به آن پیوسته اند.
دکتر «هیفاء جداد» استاد دانشگاه بیرمنگام انگلستان با تائید مطلب فوق می افزاید: «این پدیده نمایشگر عکس العمل بسیاری از زنان علیه ناهنجاری های اخلاقی جوامع غربی است.
آنان نسبت به گرایش، پشتیبانی و مشارکتی که اسلام به آنان هدیه می کند، احساس خوشایندی دارند.
» از سوی دیگر، «کارین فان نیوک» کارشناس مسایل زنان تازه مسلمان هلندی می گوید: این گونه زنان به دیدگاهی که اسلام درباره رابطه زن و مرد ارایه می کند، جذب شده اند زیرا در اسلام فرصت بیشتری برای خانواده و مادر شدن به دست می آورند و زنان در اسلام تنها وسیله ای برای کامیابی جنسی نیستند.
«استفانو الییوی» استاد دانشگاه «بادوفا»ی ایتالیا معتقد است: برخی زنانی که اسلام را پذیرفته اند، به این تصمیم ابعاد سیاسی می دهند.
از منظر الییوی، اسلام به آنان سیاستی معنوی هدیه می کند و اندیشه نظام مقدس را به تفکرشان می افزاید.
حجاب اما نماد این سیاست معنوی است.

سارا بوکر، هنر پیشه، مدل و مانکن سابق آمریکایی   آغاز سنگ اندازی ها و ایجاد مشکلات زنان مشهوری که روزگاری اندام، صدا، شهرت و جاذبه های جنسی آنها در خدمت منافع سرمایه داری بود و هر روز تصاویر آنها در مجلات به چاپ می رسید ناگهان با گرایش به اسلام و انتخاب حجاب با مشکلات مختلفی مواجه می شوند.
با بایکوت خبری سنگینی روبرو می شوند و با بی مهری سیستمی که مدعی آزادی ادیان و پوشش است.
تهدیدها از همه سو به طرف آنها سرازیر می شود، آنها ممکن است از شغل خود محروم، از محل کار خود اخراج  و به تروریسم توصیف شوند.
مشکلاتی که با خانواده های خود پیدا می کنند که جای خود دارد.

کارلی والتز” ۲۴ ساله یک سوپر مدل لباس زیر مشهور و معروف انگلیسی چه اتفاقی افتاده است ترویج مسایل جنسی و عرضه زیبایی های زن همسو با آن، منجر به انحراف انسان از مسیر اصلی زندگی‏ اش می ‏شود.
در جوامع به اصطلاح آزاد که تبلیغات مداوم، زنان را به سوی عرضه و نمایش خویش می‏ کشد و زیبایی های زن مرتب از طریق رسانه ‏ها به جامعه عرضه می‏ شود جامعه به انحراف کشیده شده و سلامت روانی جامعه و خانواده به مخاطره می افتد.
از سویی اسلام به دلیل ساختارهای محکمی که دارد و کاربردی بودن قواعد آن، وارد میدان می شود.
برنامه این دین در خصوص زنان به گونه ای است که آنها را در سایه حجاب به عرصه فعالیت های اجتماعی می‌آورد تا معلم عاطفه، رقت، لطف، تربیت و محبت و مانند آن باشد برخلاف دنیای غرب که عفاف را از زن می‌رباید، او را به شکل اسباب بازی راهی بازار می کند تا غریزه عده ای را تأمین کند.
برایش هم مهم نیست که در این میان شخصیت زن را نابود سازد.

خانم نیكل كوئین، عكاس ویژه چهره‌های معروف هنری، سینمایی و ورزشی در آمریكا   از سویی می دانیم که زنان نیمی از پیکره یک جامعه را تشکیل می‌دهند و می‌توانند در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نقش آفرین باشند.
اسلام با طرح پوشش زن در حقیقت جواز حضور او در اجتماع را صادر کرده است و با دستورات خردمندانه درباره اخلاق اجتماعی زن، جلوی گسترش فساد و ناهنجاری‌های ناشی از اختلاط زن و مرد را گرفته است.
بنابراین بیراه نیست که دشمنان اسلام اهمیت حجاب را بعنوان سلاح زنان مسلمان دریافته‌اند و بهمین منظور اولین اقدامی که در راستای جنگ فرهنگی سعی در انجام آن دارند از بین بردن این پوشش و عفاف در زنان است چون به روشنی می‌دانند که اگر این گوهر ارزشمند از زنان گرفته شود، منشاء فسادها و ناهنجاری‌های عظیمی در جامعه اسلامی خواهد شد.

کریستینا بکر که از گویندگان پرطرفدار تلویزیون آلمان در همین راستا و در حالی که مسلمانان کشورهای مختلف غربی در سال های اخیر با محدودیت هایی از جمله محدودیت در پوشش اسلامی مواجه شده اند، رسانه های آنان به بهانه های مختلف از زنان ایرانی می خواهند حجاب خود را از سر بردارند به همین منظور آنها اخیرا صفحه ای در فیس بوک به راه انداخته اند که به دنبال حیازدایی از زنان جامعه ایران است گرچه برخلاف تمام تبلیغاتی که از سوی رسانه های غربی برای آن صورت پذیرفت نتوانست نیت ناپاک گردانندگان آن را برآورده سازد.
این صفحه از زنان ایرانی می خواهد تا تصاویر بدون حجاب خود را در آن به اشتراک بگذارند.
در واقع آنها با طرح این موضوع آرزوی خود را به عنوان مطالبه زنان ایرانی مطرح می کنند! برای تاثیر گذاری بیشتر نیز از عوامل وطنی بهره می گیرند و مسیح علی نژاد روزنامه نگار فراری و خبرنگار بدسابقه برای انجام این ماموریت انتخاب می شود.
این انتخاب مناسب به این دلیل است که به وی در این زمینه دارای عقده هایی روانی است عقده هایی که خود به آنها تصریح دارد.
آنها در این پروژه به زنان ایرانی مسلمان چنین القا می کنند که حجاب با آزادی در تضاد است و هر کسی در انتخاب پوشش آزاد است با این حال آنچه این دروغ را نمایان می سازد گرایش روزافزون زنان غربی به حجاب و اسلام است چرا که اگر شعارهای غرب پیرامون آزادی زنان حقیقت داشت و بانوان احساس آزادی کامل می‌کردند ضرورتی نداشت اسلام بیاورند و خود را محصور به حجاب کنند.
  منبع: جام نیوز انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان