۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین ۱۰۵ ویژه برنامه میلاد امام حسن(ع) در بقاع متبرکه اجرا می‌شود
کد خبر: ۳۰۸۶۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۸ ساعت: ۱۳:۴۸ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی اوقاف استان قزوین:

۱۰۵ ویژه برنامه میلاد امام حسن(ع) در بقاع متبرکه اجرا می‌شود

معاون فرهنگی اوقاف استان قزوین گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و هنری در سالروز میلاد کریم اهل بیت (ع)در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

۱۰۵ ویژه برنامه میلاد امام حسن(ع) در بقاع متبرکه اجرا می‌شود
حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: در سال جاری با توجه به رویکرد فرهنگی فعالیت‌های بقاع متبرکه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع به قطب‌های فرهنگی، بیش از 100 امامزاده و بقعه متبرکه استان قزوین از هفته‌‌ها قبل خود را برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) آماده کرده‌اند.

وی در خصوص برنامه‌های شاخص و ویژه میلاد امام حسن(ع) اذعان کرد: همه برنامه‌هایی که در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان انجام می‌گیرد شاخص و نمونه است.

معاون فرهنگی اوقاف استان قزوین ابراز کرد: یکی از مناسبت‌هایی که در ماه رمضان پیش‌رو داریم، ولادت امام حسن مجتبی (ع) است که اداره کل اوقاف استان بیش از 105 مراسم جشن میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع) را در امامزاده و بقعه متبرک استان برگزار می‌کند.

مجیدی با بیان اینکه امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم استان در برنامه‌های میلاد کریم اهل بیت(ع) باشیم، افزود: ویژه برنامه میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) با در شب میلاد آن حضرت بعد از افطار در صحن مطهر حرم امامزاده حسین‌‌(ع) برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان