۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین باهنر: در سال ۹۲ با تحریم‌ها جدی‌تر و منطقی‌تر مقابله می‌کنیم
کد خبر: ۳۰۷۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

باهنر: در سال ۹۲ با تحریم‌ها جدی‌تر و منطقی‌تر مقابله می‌کنیم

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ به نام سال «حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی» گفت که کشور باید در سال ۹۲ علاوه بر مقابله جدی‌تر و منطقی‌تر با تهدیدها، اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

  باهنر: در سال ۹۲ با تحریم‌ها جدی‌تر و منطقی‌تر مقابله می‌کنیم
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، محمدرضا باهنر با بیان این‌که شعارها و نامگذاری‌های چند سال اخیر از سوی مقام معظم رهبری عمدتا اقتصادی بوده است، اظهار کرد: سال 91 سال ویژه‌ای برای کشور بود و فشارهای اقتصادی بسیاری به کشور ما وارد شد که همه آنها ریشه سیاسی داشت و آنها به تعبیر خودشان می‌خواستند ایران اسلامی را فلج کنند.
    وی افزود: مردم هم سختی‌هایی کشیدند.
البته در بخش‌هایی دولت و مسوولین اجرایی و تصمیم‌گیر کشور همت کردند و کارها و موفقیت‌های خوبی را رقم زدند.
  نایب رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قاعدتا در سال 92 باید مقابله با محاصره‌ها و تهدیدها جدی‌تر و منطقی‌تر باشد و به طور جدی به اقتصاد مقاومتی ورود کنیم که در سال 91 کاستی‌هایی در این زمینه وجود داشت.
    باهنر با اشاره به بررسی و تصویب سیاست‌های کلی «حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی» در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: این سیاست‌ها که بعد از تایید مقام معظم رهبری ابلاغ شده، می‌تواند هم در زمینه قانون‌گذاری راهنمای مجلس باشد و هم از حیث اجرا، راهنمای دولت قرار گیرد.
    نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که در سال 92 فشارهای سیاسی علیه ایران از سوی استکبار جهانی و همچنین کشورهای عضو گروه موسوم به 1+5 افزایش خواهد یافت، گفت: مردم در مقوله سیاسی باید آگاهی کاملی داشته باشند که این هزینه‌هایی که می‌پردازند، بابت چیست؟ البته ما هم می‌توانیم تلاش کنیم تا این هزینه‌ها را به حداقل ممکن برسانیم، ضمن این‌که از ارزش‌ها، اصول و مطالبات به حقمان به طور جدی دفاع می‌کنیم.
    وی اضافه کرد: من روزنه‌های امیدی را برای سال 92 می‌بینم.
ما در این سال همچنین اتفاقات مهم در بعد سیاسی در داخل کشور داریم و آن برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست.
    باهنر با اشاره به فرمایشات رهبری یادآور شد: همانطور که رهبری فرمودند دولت آینده باید نقاط مثبت دولت فعلی را داشته باشد و نقاط ضعف، کسل‌کننده و بعضا غیرضرور را هم کنار بگذارد و ما امیدواریم دولتی جامع، کامل و کارآمد را داشته باشیم؛ چرا که بزرگترین چالش انتخابات آینده‌مان این است که باید دولتی کارآمد بر سر کار بیاید و بتواند بسیاری از مسائل را سامان دهد و پیش ببرد.
  انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان