۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مازیار فلاحی قطعه جدید خود را به شهدای مفقودالاثر تقدیم کرد
کد خبر: ۳۰۷۳۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رونمایی از قطعه «شونه‌های بی‌لباس»

مازیار فلاحی قطعه جدید خود را به شهدای مفقودالاثر تقدیم کرد

افتخار می‌کنم که در کنار خانواده‌های عزیز شهدا و جانبازان هستم. در دیداری که از آسایشگاه جانبازان ثارالله داشتم، قول دادم که این کنسرت را برای جانبازان و خانواده‌هایشان برگزار کنم و خوشحالم که این مسئله محقق شد.

مازیار فلاحی قطعه جدید خود را به شهدای مفقودالاثر تقدیم کرد
به گزارش گروه فرهنگی صبح قزوین به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، کنسرت مشترک مازیار فلاحی و رضا یزدانی در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور مسئولینی از وزارت ارشاد، بنیاد شهید، شهرداری تهران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تعدادی از جانبازان دفاع مقدس و خانواده‌هایشان اجرا شد.
در این کنسرت مازیار فلاحی برای نخستین بار قطعه «شونه های بی لباس» را اجرا و آن را به شهدای جاوید الاثر تقدیم کرد.
فلاحی نیز در این کنسرت مشترک با اظهار خشنودی از اجرای برای خانواده‌های شهدا و جانبازان گفت: افتخار می‌کنم که در کنار خانواده‌های عزیز شهدا و جانبازان هستم و میتوانم برنامه شادی را برایتان اجرا کنم.
البته بنده در دیداری که به همراه دیگر خوانندگان پاپ از آسایشگاه جانبازان ثارالله داشته ام این این قول را داده بودم که این کنسرت را برای جانبازان و خانواده‌هایشان برگزار کنم و خوشحالم که این مسئله محقق شد.
فلاحی همچنین درباره قطعه «لیلا» نیز گفت: این قطعه به افتخار مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس ساخته شده است.
در این چند ماه اخیر مشغول ساخت قطعه ای بودم که دوست داشتم آن را به گوش کسانی برسانم که باید امشب برای آنها یک دست جانانه زد.
عزیزانی که لیلاهای این سرزمین بودند و کسانی را به این دنیا هدیه دادند که از جان و ناموس این سرزمین دفاع کردند، قطعه "لیلا" به نوعی غمنامه هایی از دل من است.
غمنامه ای که من را به دوران تحصیل من می برد.
درست در زمانی که بسیاری از هم کلاسی های من با دست بردن به شناسنامه های خود تلاش می کردند به جبهه بروند و از این سرزمین دفاع کنند و امشب خیلی خوشحالم که ترانه لیلا را به شما مادران شهدای این کشور تقدیم می کنم.
وی که در آخرین اجرای خود «شونه‌های بی لباس» را برای اولین بار اجرا کرد گفت: این قطعه را به شهدای مفقودالاثری تقدیم می کنم که امروز نمایندگان آنها به تعداد زیادی در این سالن حضور دارند و امروز بازهم می گویم که شبی دوست داشتنی و یکی از بهترین برنامه‌های من بود و هیچ گاه آن را فراموش نخواهد.
رضا یزدانی نیز با اجرای قطعه «میراث اجدادی» به این کنسرت آمده بود.
یزدانی در سخنانی کوتاه گفت: من در سال های اخیر ترانه هایی چون «داغ»، «طهران طهران» و خلیج فارس» را در مورد 8 سال دفاع مقدس اجرا کرده ام و امشب نیز افتخار دارم که قطعه«میراث اجدادی» را برای اولین بار در حضور شما عزیزان اجرا می کنم.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان