۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اعتدال حلقه گمشده وزارت ارشاد آقای روحانی/ غیبت رهبری در نمایشگاه کتاب نشانه نارضایتی ایشان از مسائل فرهنگی است
کد خبر: ۳۰۵۴۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کوشکی در مصاحبه با صبح قزوین تصریح کرد:

اعتدال حلقه گمشده وزارت ارشاد آقای روحانی/ غیبت رهبری در نمایشگاه کتاب نشانه نارضایتی ایشان از مسائل فرهنگی است

استاد دانشگاه تهران گفت: وزارت ارشاد دولت یازدهم به طور آشکار جهت گیری هایی از جبهه افراطی مشارکت دارد و ما هیچ اعتدالی در وزارت ارشاد اسلامی کشور مشاهده نکردیم، در واقع باید گفت اعتدال حلقه گمشده وزارت ارشاد آقای روحانی است.

اعتدال حلقه گمشده وزارت ارشاد آقای روحانی/ غیبت رهبری در نمایشگاه کتاب نشانه نارضایتی ایشان از مسائل فرهنگی است

محمدصادق کوشکی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین، درباره تعریف انقلاب فرهنگی اظهار داشت: انقلاب مردم ایران در سال 57 در کل، انقلابی فرهنگی بود که باید آرمان های آن ادامه پیدا کند و در واقع ارزش های انقلاب اسلامی در سینمای کشور جاری و ساری نیست.

وی افزود: هم باید چهره هایی که به آرمان ها و مبانی انقلاب اعتقاد دارند وارد فضای سینمای کشور شوند و هم وزارت ارشاد اسلامی نیز باید تلاش کند مقررات دینی و عرفی ما در قالب آئین نامه را درحوزه وزارت متبوعه خودش و هنر هفتم به طور جدی تهیه و به همه ابلاغ کند و همچنین نظارت مستمر صورت گیرد تا شاهد رفتارهای خلاف ارزشها در جامعه نباشیم.

استاد دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه وزارت ارشاد در دولت روحانی در دست گروه های افراطی است اذعان داشت: با روی کار آمدن دولت یازدهم و عملکرد آقای جنتی و مدیرانش به خوبی مشخص شد که عملکرد این مدیران فرهنگی با تفکر اعضای جریان مشارکتی همراستا بوده و در حال انجام حداکثر افراطی گری در جامعه هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه آقای جنتی وزیر ارشاد در این رویه آسان گیری به جریان ضد انقلاب بازی خورده و متوجه عملکرد ناثواب و اشتباه خود نیست، هم وی و هم وزارت ارشاد دولت یازدهم به طور آشکار جهت گیری هایشان از جبهه افراطی مشارکت می باشد.

منتقد فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: هم خود آقای وزیر و هم معاونان وزیر ارشاد عملکردشان با اعتدالی که آقای رئیس جمهور می گویند سازگار نیست و ما هیچ اعتدالی در وزارت ارشاد اسلامی کشور مشاهده نکردیم، در واقع باید گفت اعتدال حلقه گمشده وزارت ارشاد آقای روحانی است.

وی در ادامه اضافه کرد: در این چندماهی که دولت یازدهم روی کار آمده است در حوزه فرهنگ مسئله ای که در عمل دیده شد حرکت رویکردها به سمت افراطی ترین جبهه مشارکت و ضد انقلاب ها بود که با ارزش های اسلامی به طور کامل در تضاد است.

کوشکی در پایان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز از وضعیت موجود فرهنگی ابراز نگرانی و نارضایتی کرده اند تصریح کرد: چرا امسال رهبری از نمایشگاه کتاب دیداری نداشتند در صورتی که هرساله جزء برنامه های ایشان بود، همه این مسائل نشان دهنده ناراضی بودن رهبری از وضعیت فرهنگی در کشور است که مسئولین باید این بی مهری ها را جدی بگیرند.

انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان