۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین رزمایش نوروزی پایتخت برگزار شد/ کاهش تلفات جاده‌ای تا به امروز
کد خبر: ۳۰۳۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رزمایش نوروزی پایتخت برگزار شد/ کاهش تلفات جاده‌ای تا به امروز

رزمایش نوروزی پلیس پایتخت صبح امروز با حضور جانشین فرمانده ناجا و فرماندهان ویگان‌های مختلف انتظامی تهران بزرگ در میدان آزادی برگزار شد.

رزمایش نوروزی پایتخت برگزار شد/ کاهش تلفات جاده‌ای تا به امروز
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس،‌ سردار احمدرضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی، صبح امروز در حاشیه رزمایش نوروزی پلیس در میدان آزادی در جمع خبرنگاران گفت: در رزمایش امروز گوشه‌ای از توانمندیهای پلیس پایتخت برای تامین امنیت مردم نشان داده شد تا مردم بتوانند آسوده خاطر به سفر بروند.
سردار رادان گفت: یکی از مهمترین نکات تامین امنیت محلات بوده که به جز ایستگاههای ثابت، 250 واحد جدید  نیز در طرح نوروزی در پایتخت مستقر شدند و پلیس در پایتخت به صورت آماده باش کامل است و پلیس تمام تلاش خود را می‌کند تا مردم در سایه امنیت بتوانند به سفرهای نوروزی بروند.
وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 92 به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، تاکید کرد: تحقق فرمایشات رهبری در سایه امنیت است و  پلیس تلاش خود را در راستای شعار امسال بکار می‌گیرد تا تامین امنیت بیش از پیش برقرار شود.
سردار رادان افزود: امسال انتخاباتی امن و توام با آرامش را برگزار خواهیم کرد و پلیس با استفاده از تمامی توان امنیت انتخابات را تامین می کند.
وی همچنین در خصوص سفرهای نوروزی گفت: با توجه به طولانی شدن تعطیلات سفرهای نوروزی توسط مردم تقسیم بندی شده اما با این حال در چند روز گذشته شاهد پیک ترافیک سفرها بودیم و همچنین امسال تصادفات و تلفات رانندگی نیز تا به امروز نسبت به گذشته کاهش داشته است.
جانشین فرمانده ناجا در ادامه گفت: یکی از طرحهای مهم پلیس در ایام نوروز تامین تفرجگاه‌ها و محل‌هایی است که دارای جاذبه بوده و مردم در آن توقف می‌کنند.
ما امنیت تمامی تفرجگاهها را با حضور ماموران پلیس تامین کرده‌ایم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان