۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شفیعی با تئاتر محیطی «هشت» به مناطق عملیاتی جنوب رفت
کد خبر: ۳۰۳۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شفیعی با تئاتر محیطی «هشت» به مناطق عملیاتی جنوب رفت

کارگردان نمایش «هشت» گفت: در این تئاتر محیطی با استفاده از خاطرات راویان مناطق عملیاتی هر روز یک اپیزود مستند را در شهرهای مختلف اجرا می‌کنیم که برای گروه ما یک تجربه جدید محسوب می‌شود.

شفیعی با تئاتر محیطی «هشت» به مناطق عملیاتی جنوب رفت
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، امیرحسین شفیعی اظهار داشت: نمایش محیطی «هشت» را از 29 اسفند ماه الی 15 فروردین ماه در مناطق عملیاتی جنوب اجرا می‌کنیم.
وی ادامه داد: «هشت» متشکل از اپیزودهای مختلف نمایشی است که سعی دارد لحظه شهادت رزمندگان را در فالب هنر نمایش به تصویر بکشد.
در واقع این نمایش براساس خاطرات مستندی است که کمتر به آنها پرداخته شده است، همچنین در بعضی از قسمت‌ها به واسطه پرفورمنس آرت به داستان‌ها شکل تازه‌ای نیز می‌دهیم.
کارگردان نمایش «هیس» تصریح کرد: قرار است نمایش «هشت» در شهرهای خرمشهر، آبادان، اندیمشک، اهواز و اروندکنار اجرا ‌شود.
شفیعی درباره تجربه جدید گروهش در مناطق عملیاتی بیان داشت: اجرا در محیط واقعی با استفاده از قصه‌های حقیقی تجربه‌ای تازه برای گروه ما محسوب می‌شود.
نمایش «هشت» با توجه به فضای اجرا خود یک تئاتر محیطی محسوب می‌شود که گروه سعی می‌کند محل اجرا را متناسب با داستان مستند انتخاب و در آنجا اجرا کند.
وی خاطرنشان کرد: ما هر روز یک اپیزود جدید را برای این نمایش محیطی تولید و اجرا می‌کنیم و برای مضمون هر اپیزود با راویان مناطق عملیاتی و زائرین این مناطق به گفت‌وگو می‌پردازیم و پس از دریافت خاطرات‌شان، آنها را دراماتیزه کرده و در قالب نمایش در روزهای بعد اجرا می‌کنیم.
به گزارش فارس نمایش محیطی «هشت» کاری از امیرحسین شفیعی به تهیه‌کنندگی حمید نیلی است که در آن روح‌اله سنایی، علیرضا مدیرروستا، محمد خوشایی، امیرحسین شفیعی و .
.
.
به عنوان بازیگر حضور دارند.
همچنین قسمت‌هایی از این نمایش محیطی هر روز در برنامه تلویزیونی مدار 135 درجه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان