۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بزرگداشت دهه فاطمیه با فضاسازی متناسب
کد خبر: ۳۰۲۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بزرگداشت دهه فاطمیه با فضاسازی متناسب

فرماندار شهرستان آوج با اشاره به اینکه پایه های دینی و مذهبی شهرستان آوج بسیار قوی است، گفت: تلاش افراد در برنامه‌های دهه فاطمیه باید به گونه‌ای باشد که همه مردم بتوانند از برنامه‌ها استفاده بهینه‌ای را داشته باشند.

بزرگداشت دهه فاطمیه با فضاسازی متناسب
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس،  جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های فاطمیه شهر آوج با حضور مسئولان در محل دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.
فرماندار آوج در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به اینکه پایه‌های دینی و مذهبی شهرستان آوج دارای استحکام است، اظهار داشت: تلاش افراد در برنامه‌های دهه نخست فاطمیه باید به گونه‌ای باشد که تمام مردم بتوانند از برنامه‌ها استفاده بهینه‌ای را برده و خشنود شوند.
سید عبدالله موسوی با تأکید بر ضرورت اهمیت دادن به مسائل فرهنگی شهرستان آوج عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان آوج از لحاظ سابقه فرهنگی و تاریخی در سطح بسیار مطلوب قرار گرفته است لذا برپایی نمایشگاه‌ها و مراسم‌های مذهبی می‌تواند نقش عمده ای در تقویت این مسائل داشته و اثرگذار واقع شوند.
فرماندار آوج تصریح کرد: دغدغه‌ای که تمام کارکنان و مسئولان مذهبی شهرستان در زمینه پاسداشت ارزش های ایام فاطمیه دارند بسیار ارزشمند بوده و اجر عظیمی را نیز در پی‌ دارد.
وی با بیان اینکه قرارگیری دهه نخست فاطمیه در ایام سال‌ نو وجه تمایزی برای اشاعه فرهنگ فاطمی است، تصریح کرد: در راستای برگزاری مراسم‌های این دهه باید دقت نظر بیشتری داشت تا شاهد حرمت شکنی‌ها نبوده و این دهه گرامی داشته شود.
فرماندار آوج نقش سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری مناسبت‌های دینی را بسیار حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: تبلیغات اسلامی باید برنامه‌ریزی مناسبی برای اعزام روحانیون در راستای تبلیغ انجام داده و در این زمینه فعالیت کند.
موسوی افزود: با توجه به اینکه در ایام نوروز مسافران زیادی به شهرستان آوج سفر می‌کنند لذا وظیفه مسئولان این است که برنامه های متنوعی را متناسب با ایام پیش‌ رو به اجرا گذاشته تا چهره مذهبی و فرهنگی شهرستان برای مسافران بازگو شود.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان