۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ارجاع به بیمارستان سوختگی؛ از کودک ۳ ساله تا پیرمرد ۷۰ ساله
کد خبر: ۲۹۸۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

ارجاع به بیمارستان سوختگی؛ از کودک ۳ ساله تا پیرمرد ۷۰ ساله

ارجاع حادثه‌دیدگان حوادث چهارشنبه‌سوری به بیمارستان سوختگی مطهری ادامه دارد؛ از دختر و پسر ۳ ساله تا پیرمرد ۷۰ ساله، عمده سوختگی‌ها در ناحیه دست است و خوشبختانه تاکنون هیچ فردی در این حوادث فوت نکرده است.

ارجاع به بیمارستان سوختگی؛ از کودک ۳ ساله تا پیرمرد ۷۰ ساله
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، مستقر در بیمارستان سوختگی مطهری، از ساعتی پیش ارجاع حادثه دیدگان حوادث چهارشنبه سوری به این بیمارستان از سوی اورژانس یا همراهان بیماران رو به افزایش گذاشته است.
در بین این افراد یک پسر بچه 3 ساله که دچار سوختگی در ناحیه سر شده و یک دختر 3 ساله که به علت برخورد ترقه دچار آسیب شده است نیز دیده می‌شوند.
مرد 45 ساله‌ای نیز که به علت سوختگی و برخورد ترکش ناشی از انفجار دچار آسیب در ناحیه دست و پا شده است نیز در بین این مجروحان است.
یکی دیگر از این مجروحان نیز پیرمرد 70 ساله‌ای است که برای نجات فرزندش وارد محل انفجار شده و بعد از نجات فرزندش خودش دچار آسیب و سوختگی در ناحیه دست شده است.
یکی دیگر از این حادثه دیدگان نیز پسر 13 ساله‌ای است که در منطقه ده ونک تهران به علت ترکیدن بمب دست ساز دچار آسیب در ناحیه دست شده است.
بر اساس گزارش خبرنگار فارس،‌ حال هیچ یک از این حادثه دیدگان وخیم نیست و پرسنل بیمارستان سوختگی مشغول پانسمان و مداوای آنان هستند.
اما تعداد مجروحان رو به افزایش است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان