۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نخستین گردشگران نوروزی ورودی به آذربایجان‌شرقی مورد استقبال قرار گرفتند
کد خبر: ۲۹۴۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نخستین گردشگران نوروزی ورودی به آذربایجان‌شرقی مورد استقبال قرار گرفتند

نخستین گردشگران نوروزی ورودی به آذربایجان‌شرقی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و برخی اعضای ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان شرقی مورد استقبال قرار گرفتند.

نخستین گردشگران نوروزی ورودی به آذربایجان‌شرقی مورد استقبال قرار گرفتند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، مراسم استقبال از نخستین گردشگران نوروزی ورودی به استان همزمان با آغاز جشنواره صدای بهار در مبادی ورودی آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز انجام گرفت.
مسئولان ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی با حضور در این ورودی‌ها، ضمن خوش‌آمدگویی به گردشگران، شاخه‌های گل و هدایایی به این مهمانان اهدا کردند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در مراسم استقبال از نخستین گردشگران ورودی به آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: با برپایی مراسم استقبال و آمادگی تمامی بخش‌های گردشگری استان، تلاش می‌کنیم تا خاطره حضور در شهر تاریخی و فرهنگ پرور تبریز برای همیشه در ذهن گردشگران ماندگار شود.
تراب محمدی خاطرنشان کرد: حضور در مبادی ورودی جاده‌ای شهر تبریز و فرودگاه و اهدای هدیه و گل به نخستین گردشگران از جمله اقداماتی است که توسط مسئولان ستاد تسهیلات سفر استان در آغاز جشنواره صدای بهار صورت گرفت.
وی آذربایجان‌شرقی را یکی از پرترددترین استان‌های کشور در نخستین روزهای بهار طی سال‌های اخیر خواند و اظهار امیدواری کرد، با آمادگی کامل و صد درصدی تمام بخش‌های گردشگری استان، مانند فرودگاه‌ها، راه آهن، پایانه‌های مسافربری، جاده‌ها، اماکن تاریخی و اماکن اقامتی گردشگران نوروزی آذربایجان‌شرقی حداکثر میزان رضایت را از سفر و اقامت در این استان خواهند داشت.
جشنواره ملی صدای بهار به منظور استقبال از گردشگران نوروزی از 28 اسفند در محوطه مسجد کبود تبریز آغاز به کار کرده و با برپایی برنامه‌های متنوع و متعدد فرهنگی، حرکات آیینی و نمایشی، هنری و صنایع دستی با محوریت آیین‌های نوروزی در آذربایجان‌شرقی تا 16 فروردین ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان