۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین معامله بزرگترین شرکت دولتی جوش نخورد
کد خبر: ۲۹۲۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معامله بزرگترین شرکت دولتی جوش نخورد

در حالی امروز در آخرین روز کاری بورس ۵ درصد از سهام بزرگ‌ترین شرکت دولتی در بورس تهران عرضه شد که سازمان خصوصی سازی موفق به فروش این سهم نشد.

  معامله بزرگترین شرکت دولتی جوش نخورد
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، سرانجام در روزهای پایانی سال وعده مسئولان محقق شد و هلدینگ خلیج فارس پس از مدتها کش و قوس بر سر آمدن یا نیامدن تصمیم گرفت در آخرین روز سال مهمان تالار شیشه‌ای باشد اما امروز این سهام نتوانست سر بلند بیرون آمده و با نارضایتی که با توجه به قیمت گذاری بالای آن وجود داشت آخرین روز کاری بورس را با یک عرضه ناکام به پایان رساند.
امروز تعداد یک میلیارد و 239 میلیون و 430 هزار و 697 سهم معادل 5 درصد از سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بازار دوم بورس با قیمت 500 تومان آغاز و به قیمت 995 تومان رسید که در نهایت 11 هزار سهم معامله شد اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن و همچنین قیمت بالای سهم این معامله باطل اعلام شد.
یکی از کارگزارن حاضر در تالار دلیل استقبال نشدن از سهم را قیمت بالای سهام عنوان کرده و گفت:به این دلیل که قیمت تعیین شده بالا بود بنابراین بازار به آن نه گفته و به نوعی سازمان خصوصی‌ در این عرضه با شکست مواجه شد.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان