۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین هنیه: مصر پس از انقلاب به «گنج استراتژیک برای فلسطین» تبدیل شده است
کد خبر: ۲۹۰۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

هنیه: مصر پس از انقلاب به «گنج استراتژیک برای فلسطین» تبدیل شده است

نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین تاکید کرد کمیته‌های عالی امنیت غزه به طور دائمی به قاهره سفر کرده و با مسئولات مصری برای بررسی مسائل امنیتی دارای اهمیت مشترک دیدار می‌کنند.

هنیه: مصر پس از انقلاب به «گنج استراتژیک برای فلسطین» تبدیل شده است
به گزارش صبح قزوین به نقل از المصری الیوم، «اسماعیل هنیه» طی سخنانی در افتتاحیه کنگره «قضیه فلسطین در سایه بهار عربی» که به همت فراکسیون اسلامی دانشجویان وابسته به جنبش حماس برگزار شد، گفت که اعضای کمیته‌های عالی امنیت غزه دائما به قاهره سفر کرده و با مسئولان مصری دیدار و درباره مسائل دارای اهتمام مشترک بحث و گفت‌و می‌کنند.
وی افزود: ما هیچ مانعی برای همکاری امنیتی با مصر نداریم اما همکاری و هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر اسرائیل را رد می‌کنیم.
وی تاکید کرد که غزه و فلسطین و حماس سپر بلای مصر و امنیت و ثبات آن باقی خواهند ماند و هر تلاشی برای ایجاد شکاف و اختلاف بین مصر و فلسطین هرگز موفق نخواهد بود.
هنیه تصریح کرد: هر کس به مصر خیانت کند، به دین خیانت کرده و هر کس خون ارتش مصر را بریزد، خون ارتش آزادی‌بخش الاقصی را ریخته و حماس ممکن نیست دست به چنین کاری بزند، مصر مرکز خیر و قلب‌های مردم است.
وی بار دیگر دخالت اعضای حماس برای بر هم زدن امنیت و ثبات مصر و یا اقدام عناصر این جنبش برای یورش به زندان‌های مصر و قتل تظاهرات‌کنندگان را رد و تاکید کرد که مصر پس از انقلاب 25 ژانویه به «گنج استراتژیک برای فلسطین» تبدیل شده است.
هنیه در ادامه بر پایبندی ملت فلسطین به سرزمین خود تاکید و شایعات مربوط به تمایل فلسطینیان برای اسکان در سینا را رد کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان