۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مشایی:دولت بنای کار انتخاباتی ندارد
کد خبر: ۲۸۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مشایی:دولت بنای کار انتخاباتی ندارد

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد با تاکید بر اینکه دولت شعار انتخاباتی ندارد اظهار داشت:دولت بنا ندارد فعالیت و کار انتخاباتی کند.

مشایی:دولت بنای کار انتخاباتی ندارد
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، اسفندیار رحیم‌مشایی در پایان جلسه هیئت‌دولت و در جمع خبرگان در پاسخ به این سؤال که ارزیابی شما از فضای سیاسی و انتخاباتی کشور چیست،‌ گفت:‌ من از هر کس که می‌تواند به کشور خدمت کند دعوت می‌کنم وارد عرصه انتخابات شود،‌ چرا که هرچقدر افراد بیشتر وارد این عرصه شوند می‌توانند سلایق مختلف مردم را جذب کنند و ما نیز به یک انتخابات پر شکوه نیاز داریم.
رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد ادامه داد: برای اینکه مردم به صحنه بیایند باید از هر سلیقه‌ای در انتخابات حضور داشته باشند اما باید دانست که این مسوولیت، مسئولیت سنگینی است و این میدان، میدان نمایندگی ملتی بزرگ است و کار سختی محسوب می‌شود.
مشایی در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه گفته می‌شود شعار شما در انتخابات «زنده باد بهار» است،‌ گفت: مگر شعار «زنده باد بهار» امروز داده شده است؟ آقای رئیس‌جمهور یک سال پیش هم در سخنرانی خود این موارد را بیان فرموده بودند.
وی با تأکید بر اینکه دولت شعار انتخاباتی ندارد افزود: دولت بنا ندارد فعالیت و کار انتخاباتی کند.
رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد ادامه داد:‌ توجه دولت در تمام سطوح این است که خدمتگزار مردم باشد و تا آخرین فرصت خود به خدمت ادامه دهد.
مشایی گفت: دولت باید در اجرای انتخابات، فضا را تا آنجا که از دستش بر می‌آید سالم نگه دارد، چرا که به هر ترتیب همه چیز در دست دولت نیست.
وی با بیان اینکه دولت تلاش می‌کند هیچ شائبه‌ای در اجرای انتخابات پیش نیاید و اجرای انتخابات را در نهایت سلامت به پیش ببرد تاکید کرد:با شناختی که از رئیس‌جمهور دارم می‌دانم که ایشان تأکید دارند با هر تخلفی در هر سطحی برخورد جدی شود و مردم مطمئن باشند که انتخابات سالم و با شکوه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان