۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین حقوق بشر به سبک غربی
کد خبر: ۲۸۴۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حقوق بشر به سبک غربی

در سال ۲۰۰۲، توماس استافر با اندکی محاسبات ریاضی نشان داد که اسرائیل تا آن زمان ۳ تریلیون دلار برای مالیات‌دهندگان آمریکایی هزینه در بر داشته است.

حقوق بشر به سبک غربی
به گزارش صبح قزوین، رئیس جمهورآمریکا دراقدامی کاملا سیاسی در اواخر اسفند به سرزمین های اشغالی سفر خواهد کرد.
تحولات منطقه ای مصر، و تقویت مناسبات آمریکا و رژیم صهیونیستی و کاستن از فشارهای وارد شده بر این رژیم و هم چنین تصمیم گیری در رابطه با مسئله هسته ای ایران از علل سفر به اراضی اشغالی است .
تحولات سیاسی که در چند سال اخیر در کشورهای جنوب غربی آسیا و خاورمیانه ، باعث منزوی شدن این رژیم در عرصه های بین الملی شده است.
شکست در پروژه نظم نوین جهانی، شکست های پی در پی در نبردهای 33 روزه،) 22 روزه و آخرین مرحله با شکست مفتضحانه 8 روزه اسرائیل در جنوب لبنان، پیروزی جنبش حماس در انتخابات فلسطین و وارد عرصه شدن احمدی نژاد در سال ۸۴ و زیر سؤال بردن موجودیت اسرائیل و نفی هولوکاست از کابوس های اسرائیل در طی سال های ابتدایی دهه ۲۰۰۰ میلادی بود.
دفاع تمام قد از رژیم جنایتکار اسرائیل باراک اوباما در یکی از سخنرانی های خود در حمایت اسرائیل گفت: تمام دشمنان اسرائیل باید بدانند، که با وجود تمام اختلافات جناحی ما دفاع کامل از اسرائیل ومنافع آنها در منطقه انجام می دهیم!! وتو کردن لایحه علیه اسرائیل، امضا کردن لایحه امنیتی با اسرائیل، کمک های مالی و اطلاعاتی آمریکا به اسرائیل، فرستادن تسحیلات نظامی، اختصاص ميلياردها دلار براي برنامه هاي نظامي اسرائیل از کمک های دولت آمریکا به رژیم اشغالگر صهیونیست است.
ارسال تروریست از آمریکا و اسرائیل و کشورهای حامی منافع اسرائیل و همچنین تلاش برای لغو و وتو، ارسال اسلحه و تسحیلات نظامی به سوریه یکی از چندین اقدام این کشورها در سرکوب کردن مبارزات مردمی و جلوگیری از نابودی قریب الوقوع اسرائیل است .
کمک های تسحیلاتی آمریکا به اسرائیل به طور ميانگين پس از تاسيس رژيم صهيونيستي در سال 1949 تا سال 2013 ايالات متحده 115 ميليارد دلار براي برنامه هاي نظامي اسراييل هزينه كرده است.
اين ارقام نشان دهنده نقش به شدت تاثيرگذار ايالات متحده در اسراييل است، زيرا كمك هاي مالي آمريكا بخش اعظمي از فعاليت هاي نظامي اين رژيم را تامين مي كند.
لئون پانتا وزير دفاع امريکا در سخنراني اخير خود در کنفرانس آيپک بر تعهد امنيتي امريکا به اسرائيل شامل تامين هزينه موشک و جت‌هاي جنگي آن تاکيد کرده است.
آيپک يکي از قدرتمندترين لابي‌ها در آمريکا به شمار مي‌رود که در جهت اعمال نفوذ بر سياست خارجي و داخلي اين کشور در راستاي منافع رژيم اسرائيل فعاليت مي‌کند.
اين گروه همچنين براي کسب ميليون ها دلار کمک نظامي براي اسرائيل تلاش مي‌کند.
در سال 2002، توماس استافر با اندکی محاسبات ریاضی نشان داد که اسرائیل تا آن زمان 3 تریلیون دلار برای مالیات‌دهندگان آمریکایی هزینه در بر داشته است.
فرانکلین لمب (Franklin Lamb)، تحلیلگر مسائل سیاسی، در مقاله‌ای که در وب‌سایت پرس‌تی‌وی منتشر شد، اعلام داشت در تحقیقی که توسط جامعه اطلاعاتی آمریکا در اوایل سال جاری انجام گرفته، چنین نتیجه‌گیری شده که منافع ملی آمریکا در تضاد عمیق با منافع اسرائیل صهیونیستی قرار دارد.
توماس استافر (Thomas R.
Stauffer ) یک مهندس و اقتصادان واشنگتن و استاد دانشگاه واشنگتن‌ دیسی با محاسبات خود ثابت کرد اگر چه آمریکا سالانه ۳میلیارد دلار به اسرائیل پول می‌دهد اما عملا ۳ تریلیون هزینه روی دست ایالات متحده می‌گذارد.
او پیشنهاد کرد برای نجات مردم آمریکا دولت این مشکل را حل کند.
این استاد اقتصاد گفت بودجه رفاه همگانی فقط معادل۶۰ درصد هزینه پرداخت شده برای اسراییل است.
بر اساس آمار اقتصاد آمریکا برای اسرائیل به طورمستقیم ۱ تريلیون و ۷۰۰۰ دلار و به طور غیرمستقیم ۱تريلیون و ۳۰۰۰ دلار از طریق بالا رفتن قیمت نفت می‌پردازد.
بر اساس آمار، حقوق ۲۷۵ هزار متخصص آمریکايی مساوی کمک سالانه به اسرائیل است.
ریچارد نیکسون در زمان حضورش در کاخ سفید گفت ما ۶۰۰ میلیارد دلار در جنگ اسرائیل تولید نا‌خالص ملی را از دست دادیم و ۴۵۰ میلیارد اضافه پرداخت برای واردات نفت داشتیم و هزینه‌های اضافی برای مالیات‌دهندگان بین ۷۵۰ میلیارد تا یک تریلیون دلار بود.
نارضایتی مردم آمریکا از رابطه با اسرائیل نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که بخش اعظمی از آمریکایی‌ها از دادن مالیاتی های که صرف کمکها نظامی به اسرائیل می شود، ناراضی هستند و خواهان قطع حمایت بی‌قید و شرط آمریکا از اسرائیل هستند .
نظرسنجی مؤسسه "افکار عمومی جهان" (World Public Opinion) نشان می‌دهد که 71 درصد مردم مخالف جانبداری آمریکا از اسرائیل هستند.
علی‌رغم این نظرسنجی‌ها و مخالفت بخش اعظمی از آمریکایی‌ها، دولت این کشور همیشه در حال حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی بوده است.
لابی‌‌گری‌های گسترده و کمک‌های مالی نظام‌مند لابی اسرائیل در زمان انتخابات باعث شده تا کنگره و دولت آمریکا حمایت بی‌قید و شرطی از اسرائیل به عمل آورند.
آمریکا و اسرائیل داری اهداف مشترکی درفلسطین اشغالی هستند: صهیونیستها و دول آمریکایی و همچنین حزب صهیونیستی مسیحی اهداف فراماسونری خود در سرزمینهای فلسطینی به تحقق می پیوندند: 1- اعلام موجودیت اسراییل در مدار 33 درجه 2- جنگ 33 روزه لبنان که 32 روز طول کشید اسراییل آنرا به 33 روز کشاند 3- با نابود کردن حزب الله لبنان به عنوان مستحکمترین و مهم ترین سنگر ایران در مقابل اسرائیل 4- نسل کشی مسلمانان در فلسطین 5- به وقوع پوستن جنگ آرمگدون و به سرانجام رسانیدن عقاید انحرافی خود از پایان و سرانجام جهان 6- همکاری در طرح نابود ساختن مسجد قدس و ساخت هیکل سلیمان (سالیانه میلاردها دلار توسط حامیان صهیونیست و مسحیحیان صهیونیست در آمریکا جمع آوری می شود ) قتل عام دست جمعی اهالی ده ها روستا و کشتار هزاران کودک و انسان بی گناه، غصب خاک یک ملت هیچ کدام عاملی برای دخالت سازمان ها و مجامع رسمی حامیان حقوق بشر نشده است.
درچنین سازمان هایی که از اعمال تروریستی و جنایت کارانه مزودوران در سوریه حمایت و ناجی حقوق منافقین لیبرتی می شوند و حتی از تحریم های وارده بر داروهای بیماران صعب العلاجه مردم ایران اسلامی دفاع می کند،چگونه خود را حامی حقوق بشر می نامند.
سکوت جوامع متعهد حقوق بشر و همکاری دست نشانده های آن ها در محافل رسمی و بین الملی حاکی از رضایت آن ها از تمامی جنایات دارد.
انتهای پیام/3006/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان