۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نامه ۱۰۱۰ فعال دانشجو و طلبه به مردم در معرفی ویژگی‌های نامزد اصلح+اسامی
کد خبر: ۲۸۰۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نامه ۱۰۱۰ فعال دانشجو و طلبه به مردم در معرفی ویژگی‌های نامزد اصلح+اسامی

صدها نفر از فعالین شاخص حوزه و دانشگاه سراسر کشورمان طی نامه‌ای ویژگی‌های نامزد اصلح را با مردم شریف ایران در میان گذاشتند.

نامه ۱۰۱۰ فعال دانشجو و طلبه به مردم در معرفی ویژگی‌های نامزد اصلح+اسامی
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، صدها نفر از فعالین شاخص حوزه و دانشگاه سراسر کشورمان طی نامه‌ای ویژگی‌های نامزد اصلح را با مردم شریف ایران در میان گذاشتند.
متن این نامه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم «به همه مسئولان کشورمان تذکر مى‏دهم که در تقدم ملاک‏ها، هیچ ارزش و ملاکى مهم‏تر از تقوا و جهاد در راه خدا نیست.
.
.
و در یک کلام، مصلحت پا برهنه‏ها و گودنشین‏ها و مستضعفین بر مصلحت قاعدین در منازل و مناسک و متمکنین و مرفهین گریزان از جبهه و جهاد و تقوا و نظام اسلامى مقدم باشد.
» صحیفه امام، ج‏20، ص 333 مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی؛ با سلام و آرزوی توفیق روزافزون اینک که ایران عزیز در آستانه انتخاب سرنوشت ساز دیگری قرار گرفته و از آنجا که نقش اصلی در سپردن سرنوشت 4 و چه بسا 8 سال کشور به انتخاب شما مردم عزیز گره خورده است، ما جمعی از فرزندان انقلابی و آرمانگرای شما که در حال تحصیل یا دانش آموخته دانشگاهها و حوزه های علمیه ایم، بر خود لازم می دانیم نکاتی ند را از باب «ان الذکری تنفع المومنین» در میان بگذاریم، اگرچه آگاهی و بصیرت مردم را مثال زدنی می دانیم: 1.
مهمترین نکته در شرایط حساس کنونی و به تعبیر رهبر انقلاب پیچ مهم تاریخی، حضور گسترده و دشمن شکن مردم در انتخابات 24 خرداد 92 است.
مردم ما نشان داده اند که مسائل اصلی را به خوبی تشخیص داده و برخی اشکالات اجرایی را در تصمیم راسخ خود به حمایت از اصل نظام اسلامی دخالت نمی دهند.
شاهد انکارناپذیر این مدعا حضور خیره کننده مردم بصیر و صبور در همایش عظیم 22 بهمن سراسر کشور آنهم در شرایط سخت معیشتی و اقتصادی است.
2.
انتخابات ریاست جمهوری همواره گفتمانی خاص ـ از سازندگی تا مهرورزی ـ را بر کشور مسلط کرده است.
نیاز امروز جامعه ما حرکت در مسیر پرزحمت ولی نتیجه بخش و شیرین «پیشرفت اسلامی» است که جز با «مقاومت مدبرانه» به دست نمی آید.
مردم ما نشان داده اند مقاومت صبورانه را در برابر تحریمهای خارجی و سوءتدبیرهای داخلی بر هرگونه سازش ذلیلانه ترجیح داده اند و از مسوولان هم انتظاری جز تلاش و تدبیر برای مقابله با مشکلات ندارند.
  3.
با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری، هر فرد، گروه و جریانی با شیوه تبلیغاتی خاص و در حمایت از مصداق مدنظرش به میدان آمده است.
افرادی اعلام نامزدی زودهنگام کرده و حتی شعار انتخاباتی برگزیده و میتینگ ها برگزار کرده اند.
گروهی شیوه نامه نگاری دعوت برای زمینه سازی اعلام حضورشان را برگزیده اند.
افرادی به تشکیل ائتلاف ها و فضاسازی رسانه ای مبادرت ورزیده اند.
از نظر ما همه این افراد و اقداماتشان مادام که خلاف اخلاق و قانون نباشد محترم است، اما آنچه همچنان مورد غفلت است شاخصهای «نامزد اصلح» است که کمتر جریانی به آن پرداخته است.
لذا ما بر خود لازم دانستیم فارغ از این هیاهوها و احساسات، مهمترین شاخصها را برگرفته از رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبر انقلابی مان و مقتضیات زمان، به طور خلاصه با مردم عزیزمان مطرح کنیم تا خود قضاوت کرده و در آینده انتخابی منطقی داشته باشند:   الف) ویژگی های فردی   1.
ولایتمداری حقیقی: این مهمترین ویژگی رئیس جمهور است.
سکاندار اجرایی کشور نباید هزینه اقداماتش را بر دوش رهبری بگذارد؛ و نباید به دستورات علنی و غیرعلنی ایشان عمل نکند یا با تاخیر عمل کند.
بهترین فرد کسی است که بر مدار منظومه فکری ولی فقیه حرکت کند تا کمتر اشتباه کند.
  2.
سلامت اعتقادی و اخلاقی: ضرورت دارد رئیس جمهور آینده معتقد و ملتزم به اسلام و تقوا و اخلاق خصوصا صداقت و پاک دستی باشد.
علاوه بر اینکه مردم باید در عمل و سوابق گذشته اش صداقت و صراحت را خصوصا در عمل به شعارهایش دیده باشند.
  3.
انقلابی، بسیجی، ساده زیست و مردمی: چنانچه زندگی رئیس دولت آینده اشرافی و به دور از درک مشکلات عامه مردم باشد، نمی تواند اولویت ها را برای حل مشکلات در نظر بگیرد.
چنین فردی باید دارای فرهنگ و روحیه انقلابی و بسیجی هم باشد تا به محافظه کاری دچار نشود.
  4.
سلامت و اصالت اطرافیان و خانواده: رئیس جمهور علاوه بر سلامت و تقوای فردی باید از سلامت و تقوای جمعی هم برخوردار باشد و خصوصا در اطرافیان سیاسی و خانوادگی کسی نباشد که سوءسابقه داشته یا قصد سوءاستفاده از موقعیت او را برای مقاصد خود داشته باشد.
  5.
نشاط جوانی، پرکاری و تحولگرایی: در زمانی که باید پله های پیشرفت را سریعتر از رقبای خود طی کنیم، ضرورت پرکاری عاقلانه و تحولگرایانه رئیس دولت بیش از پیش احساس می شود که با نشاط جوانی ممکن خواهد بود.
  6.
استکبار ستیزی، نفی نظام سلطه و اعتقاد به بیداری اسلامی: وجه ممیزه ایران اسلامی و نقطه امید ملتهای مستضعف جهان همین مورد است که باید تحت نظر رهبری ادامه یابد.
کمک به ملتهای مسلمان تازه بیدار شده و تحت ستم منطقه خصوصا ملت فلسطین ضرورت دارد.
  ب) ویژگیهای مدیریتی و اجرایی   7.
توان و ظرفیت اداره کشور: عرضه و توانایی اداره کشور چیزی غیر از عناوین مسوولیت های قبلی چون ریاست، وزارت، وکالت، معاونت و امثالهم است.
همچنانکه رهبر معظم انقلاب تاکید کردند کسانی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار می دهند باید واقعا نسبت به ابعاد مختلف و سنگین اجرایی کار واقف بوده و به قول معروف اهل «شانه زیر بار کار دادن» باشند و این را در بطن مسوولیت های گذشته ثابت کرده باشند.
  8.
قانونمندی، شجاعت و قاطعیت در تصمیم: علاوه بر فصل الخطاب بودن رهبری در موضوعات مورد مناقشه مسوولان، تاکید بر قانون و عمل به آن ولو اینکه بر خلاف میل او باشد، اهمیت بالایی دارد.
رئیس جمهور باید بتواند بعد از رسیدن به تصمیم درست از مسیر کارشناسی، آن را با قاطعیت اعلام و اجرا کند.
  9.
عدالتخواهی و آرمانگرایی همراه با واقع بینی، عقلانیت و تدبیر: عدالت مهمترین مولفه «پیشرفت اسلامی» در بیانات رهبری و مهمترین ویژگی نظام اسلامی است که باید از سوی دولت آینده نیز  به دور از شعارزدگی با آرمانگرایی واقع بینانه،  عقلانیت و تدبیر دنبال شود تا اثربخش باشد و کشور را پیش برد.
  10.
دارای برنامه و تیم کارشناسی: رئیس جمهور می تواند تنها در چند حوزه خاص صاحب نظر اصلی باشد و در بقیه باید تیم کارشناسی داشته باشد.
ضمنا برای حرکت در مسیر چشم انداز و برنامه های مصوب 5 ساله کشور دارای برنامه اجرایی باشد و اصلاح ریل گذاری ها را مجلس شورای اسلامی هماهنگ کند.
  11.
سعه صدر و نقد پذیری: رئیس جمهور باید ضمن تاکید بر تصمیمات کارشناسی شده تیم های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی خود، نگاهی هم به نظرات انتقادی کارشناسان در زمان اعلام برنامه ها داشته باشد و سعه صدر و شجاعت لازم را برای پذیرش و اصلاح کاستی های احتمالی داشته باشد.
  12.
اهتمام به فرهنگ، علم و پیشرفت: در دهه پیشرفت و عدالت؛ فرهنگ و سبک زندگی اسلامی زیربنا و تمدن ساز است و برای رسیدن به افق چشم انداز 1404، توجه به میانبرهای علمی، خصوصا نخبه پروری و حمایت از مسیر خط تولید ایده تا صنعت و بازار با حمایت ویژه رئیس جمهور امکان پذیر است.
  13.
تسلط به امور سیاسی، مورد اعتماد بودن و مقبولیت اجتماعی: رئیس جمهور باید به همه جوانب امور سیاسی مسلط و به اصطلاح مدبر و مورد اعتماد سیاستمداران سالم و کارکشته باشد؛ نحوه اداره کشور را فهم کرده و قبلا در حوزه های سیاسی کشور ورود موثر و عملیاتی داشته باشد تا بخشی نگر نشود.
دارا بودن مقبولیت اجتماعی در رقابتهای انتخاباتی هم لازم است که نباید از طریق وعده های غیر اجرایی بوده و باید تنها مبتنی بر واقعیتها باشد.
  14.
معتقد به خرد جمعی، کار تشکیلاتی و گردش نخبگان: اعتماد به کار جمعی و استفاده از نخبگان در بستر کار تشکیلاتی کادرساز موثر تجربه شده، بسیار حیاتی است.
استفاده از نخبگان کاربلد در سطوح میانی مدیریتی و زمینه سازی برای رشد معقول آنان برای جایگزینی با مدیران ناکارآمد نیز ضروری است.
  ج) ویژگی ها و سوابق در گردنه ها و نقاط عطف انقلاب   15.
دوران انقلاب و دفاع مقدس: کسی که به اقتضای سنش در مبارزات پیروزی انقلاب فعال بوده و مبارزه کرده فضل و برتری دارد، اما اولین چالش بزرگ نظام اسلامی در دهه اول انقلاب دفاع مقدس بوده است.
معتقدیم که "فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا".
از نظر جریان حزب الله، ایثارگران و جانبازان بر قاعدین در منازل مقدمند.
اینان نشان داده اند که در راه حفظ اسلام و نظام حاضرند از جان و همه چیز خود بگذرند و دیگران چنین فضلی ندارند.
  16.
مبارزه با فساد اقتصادی: اخیرا رهبر انقلابی مان از روسای قوا در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی گلایه کردند که چرا روسای قوا تاکنون عملی جدی نداشته اند و نیز تاکید نمودند که نباید با این پدیده شعاری برخورد شود.
لذا نامزد انتخابات، در مسوولیت قبلی اش باید نشانه ای از برخورد با فساد اقتصادی را متجلی کرده باشد.
چراکه یکی از دلایل مشکلات اقتصادی امروز عامه مردم عدم برخورد با فساد اقتصادی دانه درشت هاست.
  17.
مبارزه با انحرافات دوران 2خرداد: نظام اسلامی در دهه های دوم و سوم عمر خویش حاکمیت جریاناتی در کشور را تجربه کرده که بی اعتقاد به انقلاب اسلامی تلاش کردند الگوهای لیبرالیستی را بر فرهنگ، اقتصاد و سیاست کشور حاکم نمایند.
نامزدهای ریاست جمهوری باید نسبت خود را با آنها مشخص کرده باشند.
آنکه در شرایط سخت و نفس گیر دوران دوم خرداد ساکت نبوده، دل در گرو انقلاب داشته و به مقابله برخاسته برای امت حزب الله ارجح است.
  18.
مواضع و عملکرد در فتنه 88: به تعبیر رهبر معظم انقلاب فتنه بزرگ 88 در فتنه 18 تیر 78 ریشه داشت.
کسی که در این دو فتنه خصوصا طوفان فتنه 88 مواضع روشن و عمارگونه داشته و در 8 ماه دفاع مقدس نرم، ضمن روشنگری در عملکردش نیز از افراط و تفریط به دور بوده، می توان امیدوار بود تا در فتنه های آینده نیز سربلند باشد و خود نیز به خلق فتنه های آینده کمک ننماید.
  19.
مبارزه با حلقه انحرافی: مبارزه با هرگونه انحراف با هر نامی هر چند مقدس در خط اصیل انقلاب ـ که به فرموده امام راحل (ره) پشتیبانی از ولایت فقیه است ـ ضروری است.
رئیس جمهور آینده باید قبلا این مبارزه را که نشانگر تقوای جمعی و عدم تبارگرایی اوست با رعایت انصاف نشان داده باشد.
از این روست که توجیه گر انحراف نمی تواند مورد اقبال حزب الله واقع شود.
  بر این باوریم که این ویژگیها می تواند برای یافتن نامزد اصلح (دارای بالاترین معدل) به اهل منطق کمک نماید.
ان شاءالله».
  به گزارش فارس، اسامی امضاکنندگان این نامه به شرح زیر است:1 آرزو بیک دانشگاه آزاد کارشناسی تربیت بدنی 2 آرش لطفی دانشگاه آزاد قزوین دکتری کامپیوتر 3 آرش نجاتی اراک کارشناسی 4 آرش نونانی  کارشناسی الکترونیک 5 آرمان ظریف دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی صنایع 6 آرمین حاج استاد نورانی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات 7 آسیه صادقی پیام نور کارشناسی علوم تربیتی 8 آلاله لباسچی دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی برق 9 آمنه راد کریم تهران کارشناسی فیزیو تراپی 10 آمنه سادات واقفی دانشگاه آزاد تهران شمال کارشناسی ارشد زبان فرانسه 11 ابراهیم دودانگه دانشگاه آزاد اسلامی ابهر کارشناسی کارشناسی ارشد تاریخ 12 ابراهیم رسولی ملایر مهندسی مکانیک 13 ابراهیم رضایی دانشکده خبر کارشناسی خبرنگاری 14 ابراهیم فروزنده دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 15 ابراهیم کردیان ملایر مهندسی مکانیک 16 ابوالحسن میری دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد علوم سیاسی 17 ابوالفضل خیراندیش دانشگاه آزاد اسلامشهر مدیریت آموزش 18 ابوالفضل عمویی دانشگاه امام صادق دکتری علوم سیاسی 19 ابوالفضل یوسفی  کارشناسی حقوق 20 ابوذر اسدی دانشگاه آزاد تهران جنوب عمران 21 احسان آهنگر تهران شرق زیست 22 احسان امیرخانی دانشگاه شیراز لیسانس مهندسی برق قدرت 23 احسان پاپایی دانشگاه آزاد کرمان کارشناسی 24 احسان خانی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پرستاری 25 احسان سوایی دانشگاه صنعتی اصفهان کارشناسی مهندسی مکانیک 26 احسان فرزین دانشگاه آزاد فیروزکوه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع 27 احسان کیانخواه 28 احسان مظلومی ایلام کارشناسی 29 احسان یعقوبی دانشگاه همدان مهندسی صنایع 30 احمد اسدی صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی مهندسی عمران 31 احمد بدرام  دکتری مهندسی مکانیک 32 احمد بنی احمدی صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شیمی 33 احمد حسینی صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی دکتری عمران 34 احمد خسروی دانشگاه آزاد ایلام کارشناسی ارشد 35 احمد عادلی دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی ارشد 36 احمد علیدادی زاهدان کارشناسی 37 احمد کونانی شهید چمران اهواز کارشناسی 38 احمد هروی دانشگاه تهران مهندسی مکانیک 39 احمدرضا زمانی ملایر مهندسی کامپیوتر 40 احمدرضا منصوری دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات کارشناسی مهندسی مواد متالورژی 41 اسحاق ریاحی دانشگاه تهران 42 اسما دهقانی  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی برق 43 اسماعیل مختاری دانشگاه صنعتی اصفهان کارشناسی ارشد مهندسی مواد 44 اسماعیل نادری دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات 45 اشکان حسینی علمی کاربردی کامپیوتر 46 اشکان مصطفایی فر ملایر مهندسی عمران 47 اصغرنعلبندپور تبریز 48 اعظم رضایی دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی تربیت بدنی 49 افسانه ملاعلی محمدی  کارشناسی کامپیوتر 50 افشین حاتمی فر ملایر مهندسی عمران 51 افشین دشتی ملایر مرتع و آبخیز داری 52 افشین عزیزی دانشگاه علامه طباطبایی کارشناسی ارشد مدیریت شهری 53 افشین مروجی علم و صنعت کارشناسی ارشد سخت افزار 54 اقوامی پناه  دانشگاه امیرکبیر دانشجوی کارشناسی ارشد 55 اکبر بابائی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران دانشجوی دکترای آموزش بهداشت و ارتقای سلامت 56 اکبر فراهانی ملایر کارشناسی ارشد شیمی 57 اکرم جعفری نژاد دانشگاه آزاد کارشناسی روانشناسی 58 اکرم حسنی علامه طباطبایی کارشناسی ارشد روانشناسی 59 اکرم میناوند تهران دانشجوی دکتری تعلیم وتربیت 60 الله کرم استکی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 61 المیرا اسماعیل زاده مهمان دوست شاهرود حقوق 62 الناز میر بلوگ دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر 63 الهام انصاری  دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 64 الهام سادات حسینی پیام نور کارشناسی علوم تربیتی 65 الهام سنگانیان علوم و تحقیقات عرفان و ادیان 66 الهام کریمی دانشگاه آزاد تهران شمال کارشناسی تابیات عرب 67 الهام موسوی دانشگاه آزاد کارشناسی حقوق 68 الهام نیک چهره دانشگاه آزاد  کاردانی کامپیوت 69 الیاس حسین زاده یونسی  علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کارشناسی پرستاری 70 امرالله حیدری  دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 71 امیا گردشی فرهنگ وهنر رشت مدیریت امورفرهنگی 72 امید بیات صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی کارشناسی ارشد مکانیک 73 امید خداشناس علامه طباطبایی کارشناسی ارشد مدیریت 74 امید کریمی پور دانشگاه هند کارشناسی ارشد میکروبیولوژی 75 امید میرشکاری تربیت معلم کارشناسی 76 امید نظری دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات کارشناسی مهندسی مواد متالورژی 77 امید نوابی ملایر مهندسی برق 78 امیر احسان آقائی  دکتری مدیریت 79 امیر احمدی پور 80 امیر ایزدی زیست تهران شرق 81 امیر بیاتی ملایر مهندسی مکانیک 82 امیر حاج حیدری ملایر مهندسی کامپیوتر 83 امیر حسین زیاری  کارشناسی ارشدمواد 84 امیر حسین سیدجوادی تهران کارشناسی معماری 85 امیر حسین غیاثوند  قزوین کارشناسی مدیریت 86 امیر حسین کلانتر دانشگاه آزاد اسلامشهر فقه و مبانی 87 امیر حسین مددی  دانشگاه علمی کاربردی تهران کارشناس مدیریت امور فرهنگی 88 امیر حسین منصوری دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات کارشناسی مهندسی مواد متالورژی 89 امیر رویافر دانشگاه خوارزمی دانشجو دکترا برنامه ریزی درسی 90 امیر صادقی حوزه علمیه سطح دو 91 امیر طیبی  دانشگاه تربیت مدرس کارشناسی ارشد اقتصاد 92 امیر کشتگر  دانشگاه شیراز  کارشناسی الهیات 93 امیرحسین تاروردی ملایر مهندسی مکانیک 94 امیرحسین حاجی زاده صنعتی شریف مهندسی عمران 95 امیرحسین سنگکی صنعتی شریف مهندسی عمران 96 امیرحسین گماسایی ملایر مهندسی مکانیک 97 امیرحسین ندایی تربیت مدرس دکتری هنر 98 امیرمسعود حبیبیان صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی کارشناسی ارشد صنایع 99 امیرهوشنگ رمضانی علوم و تحقیقات دکتری فیزیک کاربردی 100 امین پرهیزکار  دانشگاه شیراز  کارشناسی فیزیک 101 امین توکلی زاده  دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی علوم سیاسی 102 امین سرایه جهان ملایر مهندسی مکانیک 103 امین سلاطی دانشگاه تهران دکتری مهندسی مواد 104 امین صادقی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات فوق لیسانس محیط زیست 105 امین صیرفی قزوین کارشناسی عمران 106 امین کردی ملایر کارشناسی فیزیک 107 امین کیانی امیرکبیر نساجی 108 امین میرشکاری صنعتی امیر کبیر مهندسی پزشکی 109 امیردولتی  کارشناسی 110 ایمان اسدی بین الملل قزوین علوم سیاسی 111 ایمان حاج سیدجوادی دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی معماری 112 ایمان حریر فروش علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پزشکی 113 ایمان خانلری دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران دانشجو دکترای برق 114 ایمان نوروزی ملایر کارشناسی ریاضی 115 ایمان نیب دانشگاه آزاد علوم تحقیقات فوق لیسانس عمران 116 ایوب حمید  ملایر کارشناسی فیزیک 117 ایوب عزیزخیال  علوم راهنمایی 118 بابک زارعان دانشگاه کاشان کارشناسی ارشد 119 بابک عباسیان 120 بابک فرهانی دانشگاه آزاد ری کارشناسی ارشد کشاورزی 121 بابک کلباسی دانشگاه تهران دکتری کامپیوتر 122 بابک محمدیان قزوین کارشناسی ارشد مکاترونیک 123 باقرمختاری ملایر مهندسی مکانیک 124 بتول گلزاری علوم و تحقیقات کارشناسی ارشد فلسفه 125 بنیامین عبدالحسینی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کارشناس بهداشت حرفه ای 126 بوذر علی مرادی ایلام کارشناسی 127 بهرام اوکاتی زاهدان کارشناسی 128 بهرام مارکی مدرسه دارالشفاء قم طلبه 129 بهرام وکیلی زاده میاندوآب کارشناسی برق قدرت 130 بهروز زینعلی تربیت معلم کارشناسی 131 بهروز نجفی دانشگاه آزاد تهران کارشناسی ارشد 132 بهروز نیک جو ایلام کارشناسی 133 بهزاد زارع حوزه علمیه قم کارشناسی کارشناسی ارشد دانشگاه- سطح یک حوزه 134 بهمن بامری زاهدان کارشناسی 135 بهمن پناهی فر  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم سیاسی 136 بهمن صیدی ملایر کارشناسی فیزیک 137 بهناز عبدالحسینی دانشگاه پیام نور  ریاضیات و کاربردها 138 بهنام ابراهیمی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پزشکی 139 بهنام احمدی دانشگاه آزاد کارشناسی حسابداری 140 بهنام پیری تهران شرق زیست 141 بهنام پیل بالا سراب کارشناسی صنایع غذایی 142 بهنام محمدی ملایر مهندسی کامپیوتر 143 بیتا تقیان دانشگاه آزاد کامپیوتر 144 بیژن آذری تهران مرکز دکتری عمران 145 پدرام فرجی ملایر مواد سرامیک 146 پرویزسالاری  کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی 147 پروین زارعی  دانشگاه شیراز  کارشناسی حقوق 148 پریسا امیر حسینی دانشگاه آزاد کارشناسی حقوق 149 پریسا توکلی  دانشگاه شیراز  کارشناسی مدیریت 150 پوریا دبیری ملایر مهندسی مکانیک 151 پوریا سبحانی دانشگاه آزاد قشم مهندسی طراحی صنعتی 152 پوریا ولیی ملایر مهندسی عمران 153 پیام تیرانداز دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات کارشناسی ارشد مدیریت 154 پیام عرب زاده تهران دکترای تخصصی دامپزشکی 155 توحید عزیزی ملایر مهندسی کامپیوتر 156 جاویدمشفقی  ملایر مواد سرامیک 157 جعفر حبیبیان پور اراک کارشناسی 158 جعفر سرلک دانشگاه پیام نور چاپ 159 جعفر طاهری دانشگاه آزاد شیراز کارشناسی ارشد علوم سیاسی 160 جعفر عزیزخیال مرکز آموزش و پرورش علوم اجتماعی 161 جعفر قلیلی  کار شناسی مکانیک 162 جلال رنجبران شمال عمران 163 جلال زارع دانشگاه همدان کارشناسی مدیرت فرهنگی 164 جلال زارعی ملایر مهندسی مکانیک 165 جلیل محبی  دکتری حقوق 166 جمشید افت شناس یاسوج ریاضی 167 جمشید پی  دکتری کشاورزی 168 جواد آصفی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 169 جواد الهی دانشگاه آزاد شهرضا کارشناسی 170 جواد تاجیک دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) مهندسی برق 171 جواد حصاری ملایر مواد سرامیک 172 جواد روشن علوم پزشکی شهرکرد پزشک عمومی 173 جواد صفتی تهران کارشناسی ارشد مخابرات 174 جواد طالبی تهران مدیریت فرهنگی 175 جواد علیزاده دانشگاه صنعتی اصفهان دکتری مهندسی مواد 176 جواد نایب کبیر  کارشناسی ریاضی 177 جواد نوری  مهندسی برق 178 حاجی آقا هداوند  کارشناسی 179 حامد افروغ پیام نور پردیس حکمت و فلسفه اسلامی 180 حامد توکلی  دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 181 حامد حق پرور  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی 182 حامد دانشگاه آزاد بخش ملایر مهندسی برق 183 حامد زرگر دانشگاه آزاد 184 حامد سالاری تربیت معلم کارشناسی 185 حامد سروری دانشگاه تهران دکتری تاریخ 186 حبیب الله راهداری بیرجند کارشناسی عربی 187 حبیب نجفی  کارشناس نفت 188 حجت امینی علامه طباطبایی کارشناسی ارشد 189 حجت مرادیان دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 190 حسام حبیب الله علم و صنعت کارشناسی ارشد صنایع 191 حسن آبادی دانشگاه اصفهان کارشناسی 192 حسن ابراهیمی دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر 193 حسن صادقی  دکتری نفت 194 حسن صادقی پناه دانشگاه باقرالعلوم (ع) کارشناسی ارشد تاریخ 195 حسن قدری دانشگاه جندی شاپور اهواز کارشناسی 196 حسن گرجی دانشگاه جامع علمی کاربردی جوشکاری 197 حسن معصومی  دانشگاه پیام نور سپیدان کارشناسی حقوق 198 حسن ملک دانشگاه آزاد سنندج کارشناسی ارشد 199 حسن موسوی ملایر مهندسی کامپیوتر 200 حسین   کار شناسی فیزیک 201 حسین ابو حمدان  کار شناسی برق 202 حسین بافرانی تهران شرق زیست 203 حسین بهمنی شاهد کارشناسی 204 حسین پور محمد دانشگاه صنعتی اصفهان کارشناسی ارشد مهندسی مواد 205 حسین پیل آرام  دکتری برق 206 حسین تاریخی دانشگاه علم و صنعت کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی 207 حسین جعفری علمی کاربردی روابط عمومی 208 حسین جهرمی کاشان کارشناسی ارشد 209 حسین حسنعلی  حوزه علمیه طلبه 210 حسین حیدری صنعتی شریف فناوری اطلاعات 211 حسین راستگو  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی برق 212 حسین رجبی تربیت معلم کرج کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی 213 حسین روستایی  دکتری مکانیک 214 حسین روشنایی دانشگاه آزاد اسلامشهر مدیریت آموزش 215 حسین زارعی دانشگاه آزاد تهران شمال حقوق قضایی 216 حسین زندیه ملایر مهندسی مکانیک 217 حسین شمالی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران داروسازی 218 حسین شهبازی اراک کارشناسی ارشد 219 حسین شیر محمدی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کارشناس بهداشت حرفه ای 220 حسین عبادتی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات زنجان کارشناسی ارشد مهندسی برق قدرت 221 حسین علی رحمی پیام نور تهران کارشناسی ارشد 222 حسین غلامی ایلام کارشناسی 223 حسین کولیوند ملایر مهندسی مکانیک 224 حسین محبی نیا دانشگاه اصفهان کارشناسی 225 حسین مخلصیان علم و صنعت کارشناسی ارشد مهندسی مواد متالورژی 226 حسین مسحنه ملایر مهندسی برق 227 حسین مظاهری حوزه علمیه همدان طلبه خارج فقه 228 حسین ملدانشگاه آزاده صنعتی شریف مهندسی نفت 229 حسین مومنی  کارشناسی فیزیک 230 حسین میقانی شهید بهشتی کارشناسی ارشد فیزیک 231 حسین نوریان دانشگاه آزاد لرستان کارشناسی 232 حسین وردانی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کارشناس بهداشت حرفه ای 233 حمزه رضایی همدان کارشناسی ارشد 234 حمید آزمایش ملایر مهندسی برق 235 حمید ابراهیمی 236 حمید حبیبی قره خانلو دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر 237 حمید رضا محمد زمانی دانشگاه آزاد کارشناسی برق 238 حمید رضایی دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر 239 حمید شاهقلی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کارشناسی پرستاری 240 حمید شیر محمدی زنجان صنایع شیمیایی 241 حمید شیردستیان تهران متالوژی 242 حمید صاحب علوم پزشکی تهران پزشکی 243 حمید صالحی دانشگاه اصفهان کارشناسی 244 حمید صدرائی  دکتری عمران 245 حمید صفی ملایر مهندسی مکانیک 246 حمید علیپور علوم پزشکی شهید بهشتی تهران تغذیه 247 حمیدرضا بیگی علامه طباطبایی کارشناسی ارشد مدیریت 248 حمیدرضا جیهانی دانشگاه هنر دانشجوی دکتری فلسفه هنر 249 حمیدرضا شفایی علمی کاربردی کارشناسی معماری 250 حمیدرضا غلامزاده دانشگاه تهران 251 حمیدرضا لطفی علمی کاربردی کاردانی مدیریت بیمه 252 حمیده اصغری ها پیام نور قزوین کارشناسی روانشناسی 253 حمیده تولایی دانشگاه آزاد کارشناسی روانشناسی 254 حمیده دمرچلو پیام نور کرج کارشناسی روانشناسی 255 حمیده شریفی نیا تربیت مدرس کارشناسی ارشد فلسفه تعلیم و تربیت/ 256 حمیده فراهانی پیام نور پرند کارشناسی حسابداری 257 حیدر علی بابایی دانشگاه مازندران کارشناسی حقوق 258 حیدر مغنی دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد بازاریابی 259 خالد فتاحی ملایر مواد سرامیک 260 خسرو محمدی دانشکده خبر کارشناسی خبرنگاری 261 خشایار تاتاری صنعتی شریف مهندسی نفت 262 خیرالله رشید تبریز کارشناسی ارشد 263 دانا رستمی ملایر مهندسی کامپیوتر 264 دانشگاه آزاده شاعلی تهران شرق علوم اجتماعی 265 دانشگاه آزاده غلامی علامه طباطبائی مدیریت آموزش 266 دانیال میرشکار دانشگاه آزاد زاهدان کارشناسی 267 داود حیدری دانشگاه تهران حسابداری 268 داوود عبدلی ملایر مهندسی مکانیک 269 ذبیح اله تقیان دانشگاه تهران کارشناس اقتصاد بازرگانی 270 راحیل داوری ملایر کارشناسی ریاضی 271 راضیه برزگر  دانشگاه شیراز  کارشناسی ریاضیات و کاربردها 272 راضیه محمودی رجا قزوین کارشناسی مدیریت صنعتی 273 رامین حیدر زاده  کارشناس برق 274 رامین خسروی  صنعتی امیر کبیر دکتری مخابرات 275 رامین داداش زاده دانشگاه آزاد کارشناسی عمران 276 رامین سوری ملایر مهندسی برق 277 رامین شمسایی نیا علامه طباطبایی کارشناسی ارشد علوم سیاسی 278 رامین قره بابایی دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر 279 رحیم روزی طلب حوزه علمیه تهران طلبه 280 رحیم سهرابی خرمدره کارشناسی ابزار دقیق 281 رحیم کارگر دانشگاه باقرالعلوم (ع) دکتری سیاستگذاری فرهنگی 282 رسا سلیمانی  کارشناس نفت 283 رسول چگینی ملایر مهندسی مکانیک 284 رسول صفی زاده  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم سیاسی 285 رسول علی نژاد علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کارشناس بهداشت حرفه ای 286 رضا بهرامی قزوین کارشناسی ارشد عمران 287 رضا پرهون ملایر مهندسی مکانیک 288 رضا ترن گرمسار کارشناسی ارشد برق 289 رضا حیدری مدرسه عالی شهید مطهری(ره) فقه و حقوق اسلامی 290 رضا دانشگاه آزاد دانشگاه امام صادق (ع) کارشناسی ارشد علوم سیاسی 291 رضا رشید صنعتی شریف مهندسی صنایع 292 رضا روستایی شیراز دکترای بیوتکنولوژی 293 رضا سراوانی شهید مطهری زاهدان کارشناسی 294 رضا سیفی دانشگاه آزاد لیسانس مهندسی برق 295 رضا شاکری امام خمینی قزوین کارشناسی ارشد مخابرات 296 رضا شوکت مداری ملایر مهندسی عمران 297 رضا عالی زاده گیلان زیست شناسی 298 رضا قنبرپور علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پزشکی 299 رضا کار رستمی  مهندسی صنایع 300 رضا کاشفی شهید بهشتی 301 رضا مرادی ملایر کارشناسی ارشد جغرافیا 302 رضا مسلمی  کارشناسی ارشد مدیریت 303 رضا مشی  دانشگاه شیراز  کارشناسی ارشد  مهندسی مواد 304 رضا مهری دانشگاه آزاد تاکستان فقه و مبانی حقوقی 305 رضا نجابت  دانشگاه شیراز  کارشناسی حقوق 306 رضا نصیری علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کارشناس بهداشت حرفه ای 307 رضا همتی  دانشگاه صنعتی  مهندسی 308 رضاقوامی   ملایر مواد سرامیک 309 رضوان ندایی دانشگاه تهران کارشناسی زبان 310 رضوانه مقیمی پور تهران پزشک عمومی 311 رقیه بی نیاز  دانشگاه شیراز  کارشناسی کتابداری 312 رمضان سلطانپور دانشگاه بین اللملی قزوین کارشناسی کارشناسی ارشد 313 روح الله اسماعیلی ملایر مهندسی برق 314 روح الله شکری مازندران کارشناسی 315 روح الله نجابت دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم سیاسی 316 روح الله نظریان علامه طباطبایی کارشناسی ارشد 317 روح اله بیات دانشگاه شهید بهشتی تهران کارشناسی علوم سیاسی 318 رویا شاکری غیرانتفاعی دهخدا دکتری کامپیوتر 319 ریحانه سبحانی دانشگاه آزاد سما کرج معماری/کاردانی 320 زکیه فرضی  کارشناسی فقه و حقوق 321 زهرا اسداللهی  دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 322 زهرا امینی دانشگاه آزاد تهران شمال کارشناسی حسابداری 323 زهرا جعفری علامه طباطبایی کارشناسی ارشد روانشناسی 324 زهرا جعفری علمی کاربردی مدیریت 325 زهرا حسن پور  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی 326 زهرا روح اللهی   دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 327 زهرا سفید  تهران کارشناسی آمار 328 زهرا سلطانی فر غیر انتفاعی ابرار کارشناسی برق 329 زهرا شفایی شهید مطهری کارشناسی حقوق 330 زهرا شیخ پیام نور کارشناسی روانشناسی 331 زهرا شیخ حسینی  دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 332 زهرا صمیمی  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم سیاسی 333 زهرا علیپور دانشگاه گیلان کارشناسی عمران 334 زهرا فرهنگی علوم پزشکی تهران پزشک عمومی 335 زهرا موسوی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب لیسانس ادبیات زبان فارسی 336 زهره اصفهانی کاشان کارشناسی زبان انگلیسی 337 زهره شیخی   دانشگاه شیراز  کارشناسی اقتصاد نظری 338 زهره طاهرخانی پیام نور قزوین کار شناسی روانشناسی 339 زهره کیانی فرد  کارشناسی ارشد مطالعات زنان 340 زهره نعمتی نژاد دانشگاه آزاد کارشناسی تربیت بدنی 341 زینب خاکسار علامه طباطبایی دکتری برنامه ریزی درسی 342 زینب شالی قزوین پزشکی عمومی 343 زینب صفدریان علم و فرهنگ مهندسی صنایع 344 زینب کشاورز هدایتی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات 345 ساجده طالعی  دانشگاه شیراز  کارشناسی فیزیک 346 سارا جوانمرد دانشگاه آزاد شمال کارشناسی ارشد حقوق 347 سارا ریوندی تهران پزشک عمومی 348 سارا مرادی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات 349 ساعتچی  دکتری شیمی 350 ساغر علی اکبر زاده دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر 351 سامان صمدی  کارشناسی الکترونیک 352 سامان ظریف صنعتی شریف کارشناسی ارشد مواد 353 سامان نورایی ملایر مهندسی کامپیوتر 354 ساناز مهرابی دانشگاه آزاد کارشناسی حسابداری 355 سبحان الله علیپور صنعتی امیر کبیر کارشناسی ارشد عمران 356 سپیده رضایی پیام پیام نور کارشناسی حقوق 357 ستار آهنی جان دانشگاه تهران کارشناسی ارشد 358 سجاد ایام  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات 359 سجاد بایقی  کارشناسی ارشد عمران 360 سجاد بایگی  کارشناسی ارشد عمران 361 سجاد رحمتی علامه طباطبایی کارشناسی ارشد 362 سجاد رضایی  دانشگاه شیراز  کارشناسی ارشد مهندسی مواد 363 سجاد فرهادی ایلام کارشناسی 364 سجاد قنبری همدان کارشناسی 365 سجاد محمد نبی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پزشکی 366 سجاد مصطفی پور دانشگاه شهید بهشتی تهران فوق لیسانس روابط بین الملل 367 سجاد منصوری دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 368 سجاد هزاوه ای ملایر مهندسی برق 369 سجاد یاری زاده دانشگاه تهران کارشناسی ارشد 370 سجادخورشیدی ملایر مهندسی مکانیک 371 سجادعزیزی ملایر کارشناسی ریاضی 372 سحر احسانی   دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 373 سرور سادات تقی زاده دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی الهیات و معارف 374 سعید اکبر دانشگاه آزاد قزوین دانشجوی کارشناسی ارشد اقتصاد 375 سعید اندیشه تدبیر  دانشگاه شیراز  کارشناسی ارشد کشاورزی 376 سعید برخورداری دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 377 سعید بهرامی  ملایر مواد سرامیک 378 سعید بیگی ایلام کارشناسی 379 سعید ترکاشوند ملایر کارشناسی فیزیک 380 سعید حیدری ایلام کارشناسی 381 سعید خادمی ملایر مهندسی برق 382 سعید رجایی ملایر مهندسی برق 383 سعید ریگی نژاد زابل کارشناسی 384 سعید شهابی دانشگاه تهران کارشناسی ارشد مدیریت 385 سعید طاووسی دانشگاه تهران دکتری تاریخ اسلام 386 سعید فاطمی علوم پزشکی تهران پزشکی 387 سعید فیاضی دانشگاه تهران مهندسی 388 سعید کرمی دانشگاه خوارزمی دانشجو دکتری حقوق 389 سعید ماندنی شاهد کارشناسی 390 سعید منصوری ملایر مهندسی کامپیوتر 391 سعید نظری دانشگاه آزاد لرستان کارشناسی 392 سعیده دودانگه دانشگاه آزاد کارشناسی حسابداری 393 سعیده صادقی پیام نور کارشناسی ارشد الهیات 394 سعیده لواسانی دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر 395 سکینه دهقانی پور دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر 396 سمانه فنرمالی امام خمینی قزوین کارشناسی مدیریت 397 سمانه قهرمانی فرد دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات کارشناسی مهندسی صنایع غذایی 398 سمانه مسگری دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات 399 سمیرا ترابی حوزه علمیه سطح دو 400 سمیرا زارعی ملایر کارشناسی فیزیک 401 سمیرا طارمی دانشگاه آزاد تهران جنوب کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی 402 سمیرا عابدینی دانشگاه آزاد کارشناسی صنایع غذایی 403 سمیه ترابی حوزه علمیه سطح دو 404 سمیه حسن زاد دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی ادبیات فارسی 405 سمیه روستا   دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 406 سمیه طاهرخانی شهید بهشتی کارشناسی ارشد علوم سیاسی 407 سمیه قاسمی نژاد شهید بهشتی تکنسین اتاق عمل 408 سمیه مقدم  تهران کارشناسی ارشد مطالعات زنان 409 سولماز ماندگار  دانشگاه مالک اشتر لیسانس ICT 410 سها خراسانی اصفهان دکتری علوم اجتماعی 411 سهراب احمدوند ملایر معماری 412 سهند شهبازی ملایر کارشناسی فیزیک 413 سهیلا غنوی گنجی دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر 414 سیاوش دارابی دانشگاه تهران کارشناسی ارشد 415 سید امین درخشان دانشگاه علوم پزشکی  بقیه الله پرستاری 416 سید ایمان فتاحی  مهندسی حفاری 417 سید جواد حسینی دانشگاه امام صادق (ع) علوم سیاسی 418 سید حسین پیشگر شهید بهشتی دانشجو دکتری برق 419 سید حسین شهرستانی دانشگاه تهران جامعه شناسی 420 سید حمید خیرالهی پارسا بابلسر سخت افزار 421 سید داود کاشانی نژاد دانشگاه اراک  فوق لیسانس مدیریت 422 سید رسول حسینی مشهد کارشناسی ارشد تاریخ ملل 423 سید رضا وحید عرب دانشگاه آزاد کارشناسی برق 424 سید عبدالحمید موسوی  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم اجتماعی 425 سید علی ایرانمنش علوم پزشکی شهید بهشتی تهران صنایع 426 سید علی نمکیان علوم پزشکی شهید بهشتی تهران تغذیه 427 سید علیرضا آل یاسین تهران جنوب عمران 428 سید علیرضا تقی زاده علم و فرهنگ کارشناسی مدیریت صنعتی 429 سید کمیل باقرزاده حوزه علمیه قم خارج فقه و اصول 430 سید مجتبی کشفی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران دکترای تخصصی میکروب شناسی 431 سید محسن دهنوی صنعتی شریف دکتری نانوفناوری 432 سید محسن واقفی پیام نور کارشناسی حسابداری 433 سید محمد جواد حسینی طهرانی دانشگاه پیام نور  حسابداری 434 سید محمد علوی دانشگاه آزاد کرج کارشناسی 435 سید محمد غفاری دانشگاه آزاد  کارشناسی ارشد معماری 436 سید محمد موسوی زنجان کارشناسی ارشد 437 سید محمد مهدی شمس موسسه آموزش عالی پاسارگاد شیراز کارشناسی الکترونیک 438 سید محمد مهدی عتوی  کار شناسی مکانیک 439 سید محمد هاشمی دانشگاه شیراز  کارشناسی الهیات 440 سید محمود دهنوی دانشگاه آزاد کارشناسی عمران 441 سید مرتضی فاطمی  مهندسی شیمی 442 سید مصطفی ابوالقاسمی  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم اجتماعی 443 سید مصطفی واقفی تهران کارشناسی ارشد علوم سیاسی 444 سید مصطفی هاشمی نژاد  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم سیاسی 445 سید مهدی غفاری امیرالمومنین کارشناسی ارشد شیعه شناسی 446 سید مهدی موسوی دانشگاه آزاد تهران جنوب معدن 447 سید میثم واقفی دانشگاه آزاد تهران جنوب کارشناسی ارشد مکانیک 448 سید وحید رفیعی پور ملایر مهندسی مکانیک 449 سید وحید موسوی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پزشکی 450 سیداحمد حسینی صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی دانشجو دکتری عمران 451 سیدحسن حسینی علم و صنعت کارشناسی ریاضی 452 سیدحسین موسوی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 453 سیدحسین هاشمی دانشگاه اصفهان کارشناسی 454 سیدعلی سیادتی دانشگاه تهران کارشناسی علوم سیاسی 455 سیدمرتضی حمیدی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کارشناسی پرستاری 456 سیده الهام ستوده  دانشگاه شیراز  کارشناسی حسابداری 457 سیده پرنیان دریابادی علوم و تحقیقات دکتری زبان فارسی 458 سیده زهرا ارجائی  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی کامپیوتر 459 سیده زهرا حسینی پیام نور کارشناسی مشاوره 460 سیده زهرا زارعی   دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 461 سیده زینب غفاری دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر 462 سیده فاطمه غفاری علوم قرآنی کارشناسی ارشد قرآن و حدیث/ 463 سیده فاطمه نامی   دانشگاه شیراز  دکتری شیمی 464 سیده مریم غفاری دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات دکتری بیولوژِی جانوران 465 سیروس اسدی دانشگاه پیام نور  حقوق 466 سیف الدین خلعتبری 467 سیف الله دادپناه شیخ مفید قم کارشناسی ارشد 468 سیف الله علیپور دانشگاه دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی مکانیک 469 سید صادق مصطفوی کاشانی دانشگاه شهید بهشتی دانشجو دکتری حقوق خصوصی 470 سید هادی مسلمی حوزه علمیه قم سطح یک 471 شاهرخ لشگری  مهندسی شیمی 472 شاهین شکوهی  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم اجتماعی 473 شاهین صنایع پیام نور دکتری فیزیک 474 شبنم عزیزخیال دانشگاه فرهنگیان علوم تربیتی 475 شقایق لطفی قم کارشناسی علوم سیاسی 476 شکیبا شفیعی دانشگاه آزاد کارشناسی حقوق 477 شهاب الدین کاظمی دانشگاه شیراز  کارشناسی زبان و ادبیات عربی 478 شهاب خوارزمی  دکتری مکانیک 479 شهاب زندی ملایر مهندسی مکانیک 480 شهاب عظیمی ملایر کارشناسی ارشد تربیت بدنی 481 شهاب غفاریان  کارشناسی ارشد شیمی 482 شهرام طهماسبی کرمانشاه کارشناسی 483 شهرام قرایی تهران شرق مهندسی برق 484 شهرام مقامی تربیت مدرس کارشناسی ارشد 485 شهرام نیکوکار صنعتی امیر کبیر مهندسی معدن 486 شیما غلامیر بلوچی دانشگاه آزاد آشتیان کارشناسی کامپیوتر 487 شیما لطفی دانشگاه آزاد قم کارشناسی ارشد علوم سیاسی 488 شیوا گودرزی دانشگاه آزاد کارشناسی شیمی 489 صادق پناهی نسب  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم اجتماعی 490 صادق توکلی  کارشناسی ارشد مکانیک 491 صادق جوشن دانشگاه جامع علمی کاربردی مدیریت فرهنگی 492 صادق رحمانی اراک حسابداری 493 صادق عالمی حوزه علمیه قم سطح سه 494 صادق نوریان کاشان کارشناسی ارشد 495 صادق وفایی شهید عباسپور مهندسی مکانیک 496 صالح صادقی علوم تحقیقات مدیریت محیط زیست 497 صدیق منش  دکتری هوازی 498 صدیقه احمدی دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر 499 صدیقه طاهری   دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 500 صغری علیپور دانشگاه باهنر کرمان کارشناسی کامپیوتر 501 صغری کریمی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات 502 صفورا اکبری نژاد دانشگاه آزاد کارشناسی ریاضی 503 صفورا علیپور دانشگاه آزاد آستانه اشرفیه کارشناسی معارف اسلامی 504 صمد عالی نژاد حوزه علمیه 505 طالب جعفرزاده کرمانشاه کارشناسی 506 طاهره فراهانی دانشگاه آزاد تهران شمال کارشناسی ارشد مدیریت 507 طیب صحرایی دانشگاه امام صادق (ع) 508 طیبه شعبانیان  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی برق 509 عاطفه سلطانی  دانشگاه شیراز  کارشناسی زبان و ادبیات فارسی 510 عاطفه مرادی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات 511 عباس پرورده دانشگاه علامه طباطبایی کارشناسی ارشد روابط بین الملل 512 عباس رمضانی شهید بهشتی تهران دانشجو دکتری مدیریت آموزشی 513 عباس رمضانی شهید بهشتی  دکترای مدیریت آموزشی 514 عباس ساجدی فر دانشگاه آزاد تهران جنوب کارشناسی ارشد حسابداری 515 عباس قاسمی دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی عمران 516 عباس قندرچی علوم پزشکی تهران متخصص قلب و عروق 517 عباس کرمی  دانشگاه شیراز  کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 518 عباس لطفی علوم تحقیقات کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی 519 عباس مسجدی دانشگاه تهران متخصص روانشناسی 520 عباس مسیبی 521 عبدالحمید شهرانی  کارشناس امور گمرک 522 عبدالرحمن شریفی ملایر مرتع و آبخیز داری 523 عبدالرحمن لشکری زاده جاسک 524 عبدالرسول رشیدی ملایر مهندسی برق 525 عبدالرضا قره بابایی دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر 526 عبدالرضا مرادی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پزشکی 527 عبدالرضا نوروزی دانشگاه یزد مهندسی شیمی 528 عبدالعظیم ملایی دانشگاه تهران مدیریت 529 عبدالله الماسی دانشکده خبر کارشناس خبرنگاری 530 عبدالله داودی علمی کاربردی گرافیک 531 عبدالمجید خشنود    صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی هوا فضا 532 عبدالمجید زرگرانی    مرکز مدیریت دولتی کارشناسی ارشد رشته مدیریت 533 عبدالمطهر محمدخانی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات کارشناسی ارشد 534 عرفان حسین یزدی دانشگاه تهران تربیت بدنی 535 عرفان رسولی ملایر کارشناسی فیزیک 536 عرفان میر زابل کارشناسی 537 عسگر رویگر 538 عسل ظهوریان حوزه علمیه سطح دو 539 عطا الله چیت ساز خویی دانشگاه سراسری تبریز دکتری مکانیک 540 عطیه مختاری دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 541 عظیم محمودی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 542 عقیل رهنما دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 543 علی اسلامی تربیت مدرس کارشناسی ارشد 544 علی اصغر فریدیان سروستانی دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی 545 علی اصغر قائمی دانشگاه همدان کارشناسی مدیریت 546 علی اصغر مرتضایی راد دانشگاه شیراز  کارشناسی حقوق 547 علی اکبر احمدی  کارشناسی ارشد شیمی 548 علی اکبر حسن پور  کار شناسی نفت 549 علی بستان زابل کارشناسی 550 علی توکلی سمنان رادیولوژی 551 علی حاتمی دانشگاه همدان کارشناسی علوم اجتماعی 552 علی حسین یزدی علوم وتحقیقات ژنتیک 553 علی حسینی ملایر کارشناسی ارشد ادبیات فارسی 554 علی حقیقت دانشگاه آزاد مرکز کارشناسی ارشد اقتصاد 555 علی خان بابا خانی علامه طبابایی مدیریت بازرگانی 556 علی خردمند ملایر مهندسی کامپیوتر 557 علی خیری دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 558 علی داوری دانشگاه آزاد زاهدان کارشناسی 559 علی رجبی دانشگاه پیام نور کارشناسی جامعه شناسی 560 علی رحیمیان دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 561 علی رشیدی ملایر مهندسی مکانیک 562 علی رضایی ایلام کارشناسی ارشد 563 علی زمانی دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد معدن 564 علی سرلک ملایر مهندسی کامپیوتر 565 علی سلطانی ملایر مهندسی کامپیوتر 566 علی سنجری علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پزشکی 567 علی سیدآبادی دانشگاه شاهد تهران دانشجوی لیسانس 568 علی شمسی پور دانشگاه تهران دکتری متالورژی 569 علی صباغ زاده دانشگاه آزاد زاهدان کارشناسی 570 علی علیزاده  کارشناسی ارشد نفت 571 علی قربانی علامه طباطبایی کارشناسی ارشد 572 علی کاظمی دانشگاه تهران کارشناسی برنامه ریزی شهری 573 علی کریمی کرمانشاه کارشناسی 574 علی کریمی صالح دانشگاه همدان کارشناسی اقتصاد 575 علی محسنی دانشگاه تهران کارشناسی ارشد 576 علی مرادی نام تهران کارشناسی ارشد مخابرات 577 علی مسلم  علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کارشناسی پرستاری 578 علی نظری کردستان کارشناسی ارشد 579 علیرضا ابراهیمی شهید عباسپور مهندسی برق 580 علیرضا اکبری علمی کاربردی هرمزگان کارشناسی حقوق 581 علیرضا جوانمردی  دانشگاه امام صادق (ع) کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی 582 علیرضا ربیع دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 583 علیرضا روحانی علوم تحقیقات مکانیک 584 علیرضا شاهرضایی شهید بهشتی 585 علیرضا قره ای دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر 586 علیرضا کارمند  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی عمران 587 علیرضا کیانفر علامه طباطبایی کارشناس آمار 588 علیرضا مرادی دانشگاه اراک  فوق لیسانس علوم قرآن و حدیث 589 علیرضا مهدی پور  دکتری 590 علیرضا نادعلی دانشگاه پیام نور کارشناسی ارشد الهیات 591 علیرضا یوسف زاده صنعتی امیر کبیر کارشناسی ارشد صنایع 592 علی عباسپور حوزه علمیه قم سطح 2 593 علیرضا رضایی حوزه علمیه قم سطح سه 594 عماد وکیلی علم و صنعت کارشناسی مهندسی راه آهن 595 عمران واحد دانشگاه آزاد شهر ری مخابرات 596 عنایت احمدی دانشگاه آزاد اسلامشهر دانشجو کارشناسی ارشد حقوقی 597 غلامرضا فریدونی دانشگاه همدان کارشناسی ارشد الهیات 598 غلامرضا محمودی دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی شیمی 599 غلامعباس کیانی دانشگاه تهران کارشناسی علوم سیاسی 600 فائزه انصاری دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات 601 فاضل بهرامی دانشگاه آزاد کرمانشاه مدیریت آموزشی 602 فاطمه اسدی  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم اجتماعی 603 فاطمه بهزادی   دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی کامپیوتر 604 فاطمه تمدن کوشکی دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 605 فاطمه حاجی مومجی  زنجان کاردانی حسابداری 606 فاطمه حسینعلی  حوزه علمیه سطح دو 607 فاطمه رستمی دانشگاه آزاد کارشناسی روانشناسی 608 فاطمه زارع  دانشگاه شیراز  کارشناسی مدیریت 609 فاطمه سادات تقی زاده علامه طباطبایی کارشناسی اقتصاد 610 فاطمه شاعلی دامغان میکروبیولوژی 611 فاطمه شجاعی  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی مکانیک 612 فاطمه شریعتمداری دانشگاه تهران معماری 613 فاطمه صادقی حوزه علمیه سطح دو 614 فاطمه صدر  دکتری فلسفه 615 فاطمه قاسمپور  علامه طباطبایی کارشناسی ارشد فلسفه 616 فاطمه قوجدانشگاه آزاده کاشان کارشناسی کامپیوتر 617 فاطمه کریمی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات 618 فاطمه ماموری تهران پزشک عمومی 619 فاطمه محمدی دانشگاه آزاد کارشناسی روانشناسی 620 فاطمه ملاکی  دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 621 فتح ا.
.
.
پرتو علامه طباطبائی کارشناسی ارشد فقه امور بین الملل 622 فرزانه بصروی دانشگاه آزاد کارشناسی روانشناسی 623 فرزانه دودانگه دانشگاه آزاد کارشناسی شیمی 624 فرزانه غنیمتی دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر 625 فرزانه کریمی   دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 626 فرزانه مقدسیان پیام نور کارشناسی حسابداری 627 فرزین خدارحمی ملایر مهندسی برق 628 فرزین فرزانه ملایر مهندسی برق 629 فرشاد مهدی‌پور دانشگاه باقرالعلوم (ع) دکتری سیاستگذاری فرهنگی 630 فرشته وکیلی دانشگاه آزاد شهر ری علوم تربیتی 631 فرشید غفاری ملایر کارشناسی فیزیک 632 فرهاد شفیعی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 633 فرهاد فلاح دانشگاه پیام نور وکالت 634 فرهادهدایتی ملایر مهندسی مکانیک 635 فریبا اینانلو گنجی  کارشناسی روانشناسی 636 فریبا مقدسیان دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد علوم قرآنی 637 فریبرز محمد خانی دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر 638 فریبرزحقی ملایر مهندسی مکانیک 639 فزیبا جوشقانی دانشگاه آزاد کارشناسی حسابداری 640 فهیمه السادات قاسمی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات 641 فهیمه دستواره دانشگاه آزاد کارشناسی حقوق 642 فهیمه عبدی حسابداری علمی کاربردی 643 فهیمه فداکار علامه طباطبایی دانشجو دکتری مشاوره خانواده 644 فیروزه لطفی دانشگاه آزاد رشت کارشناسی کامپیوتر 645 قائم شریعتی دانشگاه امام صادق (ع) کارشناسی ارشد اقتصاد 646 قاسم آقاخانی دانشگاه مازندران مهندسی شیمی 647 قاسم الهیاری دانشگاه آزاد قزوین عمران 648 قاسم برجویی فرد علوم پزشکی بوشهر پزشک عمومی 649 قاسم خدارحمی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کارشناس بهداشت حرفه ای 650 قاسم روح الامین صنعتی شریف کارشناسی ارشد مهندسی 651 قاسم سیامکی کاشان کاشان 652 قدرت عابدینى دانشگاه آزاد بندرعباس کارشناسی ارشد حقوق عمومى 653 قدرت مرادیان لرستان کارشناسی 654 قدوسی دانشگاه آزاد تهران مرکز حقوق وعلوم سیاسی 655 کاظم عالی بیگی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 656 کامبیز الماسی کرمانشاه کارشناسی 657 کامران جلیلیان مازندران کارشناسی 658 کاوه صادقی ملایر مواد سرامیک 659 کبری بهروز حوزه علمیه سطح دو 660 کبری معظمی دانشگاه اراک  فوق لیسانس تربیتی 661 کتایون محسنی تهران کارشناسی ارشد مخابرات 662 کرمعلی قنبری دانشگاه اصفهان کارشناسی 663 کریم خراسانی تهران شرق کامپیوتر 664 کوثر غفاری دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد معماری 665 کیوان کریمی دانشگاه آزاد شهرری دکتری برق 666 کیوان کیخواه تربیت معلم کارشناسی 667 کیومرث قرائتی  کارشناسی حقوق 668 لیلا برخورداری دانشگاه آزاد شهرری معارف اسلامی 669 لیلا رستمی دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی ادبیات فارسی 670 لیلا سعیدی علوم و تحقیقات دکتری مدیریت دولتی 671 لیلا گرامی معظم علوم و تحقیقات دانشجو دکتری ریاضی 672 لیلا نقدپور دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات 673 ماجده فاطمی علامه طباطبایی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت 674 مازیار محمدی  مهندسی مکانیک 675 مالک سلیمی کرمانشاه کارشناسی 676 مالک شریعتی  صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی دانشجوی دکتری مهندسی انرژی 677 ماهان احمد سرایی دانشگاه آزاد تهران مرکز لیسانس الکترونیک 678 مبین جلیلی دانشگاه علوم تحقیقات کارشناسی ارشد حقوق 679 مجتبی اصغری  دکتری هوازی 680 مجتبی بنده ای زاهدان کارشناسی 681 مجتبی توانگر دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی ارشد 682 مجتبی خلفی زاده پیام نور مدیریت صنعتی 683 مجتبی فیلسوف زاده دانشگاه علمی کاربردی تهران دانشجوی کارشناسی 684 مجتبی کشتکاران  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی مکانیک 685 مجید اریایی ملایر مهندسی عمران 686 مجید امام جمعه ملایر مهندسی عمران 687 مجید پیری  مهندسی شیمی 688 مجید خشنود دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی عمران 689 مجید رحمانی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کارشناسی ایمنی صنعتی 690 مجید رفیعی دانشگاه امام صادق(ع) کارشناسی ارشد حقوق 691 مجید صمدی  دانشگاه علوم پزشکی اراک پزشکی 692 مجید قنبری  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی 693 مجید کروبی علوم پزشکی تهران پزشک عمومی 694 مجید کریمی دانشگاه آزاد کرمانشاه کارشناسی ارشد 695 مجید کیخواه زاهدان کارشناسی 696 مجید معتمدی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 697 مجید ویسی کرمانشاه کارشناسی 698 مجید اصغری حوزه علمیه قم سطح دو 699 محبوبه هاشمی پیام نور حقوق 700 محسن ابراهیمی  دکتری برق 701 محسن ابراهیمی دانشگاه آزاد شهر ری مهندسی الکترونیک 702 محسن احمدی ملایر مهندسی برق 703 محسن اخوان  کار شناسی برق 704 محسن اخوان تهران مدیریت رسانه 705 محسن الماسی ایلام کارشناسی 706 محسن امیری ملایر مهندسی مکانیک 707 محسن باباصفری دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 708 محسن پورکاشانی حوزه علمیه قم کارشناسی دنشگاه- سطح یک حوزه 709 محسن جلیلی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 710 محسن چیت ساز خویی علوم تحقیقات تهران کارشناسی کارشناسی ارشد مهندسی هسته ای 711 محسن حیدری  دکتری برق 712 محسن درستی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران محیط 713 محسن رحمانی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 714 محسن رخش خورشید علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کارشناس بهداشت حرفه ای 715 محسن ساجدی  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی مکانیک 716 محسن شیخ السلام زاده 717 محسن صابری دانشگاه علوم پزشکی مشهد دکترا پزشکی 718 محسن عباسی 719 محسن کوهستانی علوم تحقیقات فوق لیسانس مهندسی شیمی 720 محسن محمدپور دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر 721 محسن مهدیان علامه طباطبایی کارشناسی ارشد اقتصاد 722 محسن نیکفر  دکتری عمران 723 محسن یوسفی دانشگاه صنعتی اصفهان کارشناسی مهندسی صنایع 724 محمد آقامیری صنعتی شریف مهندسی برق 725 محمد آهنی دانشگاه آزاد اسلامشهر عمران 726 محمد ابید دانشگاه آزاد تهران فقه وحقوق کارشناسی کارشناسی ارشد 727 محمد استیری علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پزشکی 728 محمد امان آبادی دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی عمران 729 محمد امین آجرلو دانشگاه شاهد کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک 730 محمد تکلو ملایر کارشناسی فیزیک 731 محمد جعفری دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی فناوری اطلاعات 732 محمد جمیل دانشگاه اصفهان کارشناسی 733 محمد جواد فرد حوزه علمیه سطح سه 734 محمد جواد معزی دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی مکانیک 735 محمد حسام زاده  کارشناسی ارشد شیمی 736 محمد حسین اختری  دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 737 محمد حسین همدانیان ملایر مهندسی برق 738 محمد حسین یاور احمدی دانشگاه علوم پزشکی  بقیه الله پزشکی 739 محمد حسینخانی  دانشگاه آزاد اراک  لیسانس حقوق 740 محمد خدادادی پیام نور کارشناسی علوم سیاسی 741 محمد دیبایی پیام نور کارشناسی ارشد مدیریت 742 محمد ذوقی دانشگاه تهران دانشجو دکترای علوم سیاسی 743 محمد رئوف دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی شیمی 744 محمد رحمتیان همدان کارشناسی 745 محمد رحیمی  کارشناسی حقوق 746 محمد رضا آشتیانی  کار شناسی هوازی 747 محمد رضا ابراهیمی دانشگاه مالک اشتر کارشناسی ارشد مهندسی مواد 748 محمد رضا ابراهیمی  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی 749 محمد رضا حیدری دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر 750 محمد رضا رسولیان دانشگاه صنعتی اصفهان کارشناسی ارشد فیزیک 751 محمد رضا وحیدی ملایر مهندسی کامپیوتر 752 محمد رضا وحیدی فر ملایر مهندسی کامپیوتر 753 محمد رضوانی تهران جنوب نقشه برداری 754 محمد رنانی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 755 محمد روستایی ملایر مهندسی مکانیک 756 محمد سلیمانی  کارشناسی شیمی 757 محمد شاملو ملایر 758 محمد ششپری  کارشناسی الکترونیک 759 محمد صابری دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد 760 محمد صالح یقطین دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی عمران 761 محمد صدیق خواجه احسنی  دکتری برق 762 محمد عشعری فر علوم پزشکی شهید بهشتی تهران فیزیوتراپی 763 محمد علی اختری علم و صنعت مهندسی مواد 764 محمد علی اربابی علامه طباطبائی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی 765 محمد علیجانی  ملایر مواد سرامیک 766 محمد علیزاده  کارشناسی نفت 767 محمد غفاری دانشگاه آزاد کاشان کارشناسی عمران 768 محمد فریدونی ملایر کارشناسی فیزیک 769 محمد فیاضی دانشگاه تهران مکانیک 770 محمد قنادی دانشگاه آزاد کارشناسی حسابداری 771 محمد کامل مهاباد زبان و ادبیات 772 محمد کریمی ملایر مهندسی مکانیک 773 محمد کیانی حوزه علمیه قم سطح سه 774 محمد محمودی قزوین کارشناسی عمران 775 محمد مصدق علامه طباطبایی کارشناسی ارشد 776 محمد مهاجری  دانشگاه تهران  دکترای دندان پزشکی 777 محمد مهدی بذرافشان  دانشگاه شیراز  کارشناسی اقتصاد نظری 778 محمد مهدی خوشرو دانشگاه آزاد تهران جنوب کارشناس نرم افزار 779 محمد مهدی روشنکار دانشگاه آزاد فوق لیسانس عمران 780 محمد مهدی صدرایی دانشگاه اصفهان کارشناسی 781 محمد مهدی کلینی  دانشگاه شیراز  دکتری شیمی 782 محمد مهدی نراقیان تهران دانشجوی دکتری مدیریت 783 محمد مهر نور  کارشناسی ارشد مدیریت 784 محمد نصری دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان کارشناسی ارشد مهندسی عمران 785 محمد نظریان یزد کارشناسی ارشد 786 محمد نمازی صنعتی شریف دانشجو دکترای فلسفه‌ی علم 787 محمد نور الدین  کار شناسی شیمی 788 محمد نیک بخت علوم پزشکی تهران کارشناسی ارشد نانو بیوتکنولوژی 789 محمدامین نیک چهره غیر انتفاعی قزوین کارشناسی معماری 790 محمدباقر عبید  کارشناسی شیمی 791 محمدباقر نریمانی ملایر کارشناسی ریاضی 792 محمدجواد خوشرو تهران کارشناسی ارشد نرم افزار 793 محمدجواد معزی 794 محمدحسن خواجه زاده دانشگاه تربیت مدرس دانشجوی دکترای فیزیولوژی گیاهی 795 محمدحسین رضوانی دانشگاه اصفهان کارشناسی 796 محمدحسین شهبازی حوزه خاتم الاوصیاء طلبه سطح 1 797 محمدرضا اکبری پیشه دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 798 محمدرضا براتی کرمانشاه کارشناسی 799 محمدرضا بهمنی  دانشگاه باقرالعلوم(ع) دکتری سیاستگذاری فرهنگی 800 محمدرضا دبستانی دانشگاه آزاد قزوین عمران 801 محمدرضا رضاپور ارومیه کارشناسی 802 محمدرضا طاهری شیرازی دانشگاه شیراز  کارشناسی حقوق 803 محمدرضا فخار علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پزشکی 804 محمدرضا ماندگاران دانشگاه آزاد تهران شمال کارشناسی فلسفه 805 محمدرضا محمودی دانشگاه اصفهان کارشناسی 806 محمدرضا نادری دانشگاه آزاد نجف آباد کارشناسی 807 محمدرضا نادری یزد کارشناسی ارشد 808 محمدرضا نجابت دانشگاه علوم تحقیقات تهران کارشناسی ارشد کشاورزی 809 محمدروستایی ملایر مهندسی عمران 810 محمدصالح علیپور پژوهشگاه زلزله دانشجو کارشناسی ارشد زلزله 811 محمدعلی حیدری صنعتی امیر کبیر دانشجو کارشناسی ارشد مدیریت 812 محمدعلی صدری‌نیا دانشگاه تهران دانشجو کارشناسی حسابداری 813 محمدمهدی همتی علم و صنعت مهندس برق/ طلبه پایه4 814 محمدودود حیدری علوم پزشکی تهران پزشک عمومی 815 محمود شعبانی  کارشناسی فناوری اطلاعات 816 محمود کریمی صنعتی شریف دکتری کامپیوتر 817 محمود نوروزی حوزه علنیه تهران طلبه 818 محیا خجسته باقرزاده امام خمینی قزوین کارشناسی الهیات و معارف 819 محیا فکری معارف اسلامی دانشگاه فرهنگ و معارف اسلامی 820 مرتضی آقایی ملایر کارشناسی فیزیک 821 مرتضی خلفی زاده دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات کارشناسی مهندسی مواد متالورژی 822 مرتضی زاهدی تربیت معلم کارشناسی 823 مرتضی سوری دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات کارشناسی ارشد علوم سیاسی 824 مرتضی قاضی 825 مرتضی مسگر دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی فناوری اطلاعات 826 مرتضی نجم آبادی 827 مرتضی نوری قزوین کارشناسی ایمنی صنعتی 828 مرتضی یاسان  دانشگاه شیراز  کارشناسی اقتصاد نظری 829 مرجان بازرگانی علم و فرهنگ کارشناسی کامپیوتر 830 مرضیه اصغریها دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات 831 مرضیه صادقی علم و فرهنگ کارشناسی کامپیوتر 832 مرضیه غفاری تهران دکتری تغذیه 833 مرضیه گنجی دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی 834 مرضیه لطفی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات 835 مرضیه مهران فر دانشگاه آزاد کارشناسی صنایع غذایی 836 مریم آبنیکی دانشگاه آزاد شهرری کارشناسی مدیریت 837 مریم احمدی  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی 838 مریم اصغری دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی علوم سیاسی 839 مریم پوتی علامه طباطبایی کارشناسی زبان و ادبیات عرب 840 مریم حیدری دانشگاه شاهد دندانپزشکی 841 مریم رامادان دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی ارشد فلسفه تعلیم و تربیت/ 842 مریم سادات تقی زاده شهید بهشتی کارشناسی ادبیات فارسی 843 مریم سپهری علوم و تحقیقات کارشناسی ارشد هوش مصنوعی 844 مریم شهریاری  کارشناسی گرافیک 845 مریم غلامی علم و صنعت مهندسی شیمی 846 مریم کمانی   دانشگاه شیراز  کارشناسی ریاضیات و کاربردها 847 مریم ملی نژاد  دانشگاه شیراز  دکترای حرفه ای دامپزشکی 848 مژده حیدریان دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر 849 مسعود اسدی دانشگاه آزاد شهرضا کارشناسی 850 مسعود حاجیان  دکتری مکانیک 851 مسعود حیدرزاده صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی کارشناسی ارشد عمران 852 مسعود طوسی صنعتی شریف هوا فضا 853 مسعود فیاضی دانشگاه تهران مهندس عمران/ خارج فقه واصول 854 مسعود کاظمی ملایر 855 مسعود مسگر دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی عمران 856 مسعود ویژه  دانشگاه تهران کارشناسی ارشد ارتباطات 857 مسعودرحمانی ملایر مهندسی مکانیک 858 مسگری علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پزشکی 859 مسلم نوری صنعتی شریف مهندسی شیمی 860 مصطفی آهن فروش دانشگاه اصفهان کارشناسی 861 مصطفی بهرامی قزوین کارشناسی عمران 862 مصطفی بیات ملایر مهندسی مکانیک 863 مصطفی خاکسار  دکتری برق 864 مصطفی خوانین زاده ملایر مهندسی برق 865 مصطفی رحیمی حوزه علمیه قم طلبه 866 مصطفی سلطان دهقان  کارشناسی حقوق 867 مصطفی سلیمی ملایر کارشناسی ارشد علوم اجتماعی 868 مصطفی طاهرزاده دیلم کارشناسی علوم اجتماعی 869 مصطفی علیزاده  مهندسی نفت 870 مصطفی فرخی دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی ارشد 871 مصطفی نوری علوم پزشکی شهید بهشتی تهران کارشناسی ایمنی صنعتی 872 مصیب کوهی حوزه علمیه قم سطح سه 873 مطهر نورزاد  دانشگاه شیراز  کارشناسی فیزیک 874 مطهره اسکندری  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی 875 مطهره جعفری علوم پزشکی تهران پزشک عمومی 876 معصومه تبرک دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر 877 معصومه درگاهی دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی تربیت بدنی 878 معصومه رحیمی حوزه علمیه سطح دو 879 معصومه نیکخواه دانشگاه آزاد تهران شمال کارشناسی ارشد لهیات 880 معصومه هاشمی دانشگاه آزاد کارشناسی اقتصاد 881 مقدسه جعفری علوم پزشکی تهران پزشک عمومی 882 ملیحه سادات هاشمی پیام نور کارشناسی حسابداری 883 ملیحه شیخ علیا علمی کاربردی کارشناسی کامپیوتر 884 ملیحه عیوضلو تهران شرق زیست 885 منصوره فراهانی علامه طباطبایی کارشناسی ارشد ادبیات 886 منیره مطیعیان دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات کارشناسی ارشد برنامه ریزی اقتصاد 887 مهدی آبنیکی دانشگاه امام حسین(ع) کارشناسی مکانیک 888 مهدی ابراهیمی علوم پزشکی تهران پزشکی عمومی 889 مهدی اسفندیار  پزشکی عمومی 890 مهدی امیریان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات کارشناسی مهندسی مواد متالورژی 891 مهدی بهادری ملایر مهندسی کامپیوتر 892 مهدی بهرامی ابهر کاردانی برق 893 مهدی جعفری دانشگاه آزاد بیرجند کارشناسی ارشد کشاورزی 894 مهدی حسین پور  کارشناسی ارشد مواد 895 مهدی حسینعلی حوزه علمیه طلبه 896 مهدی حسینی دانشگاه صنعتی اصفهان کارشناسی مهندسی نساجی 897 مهدی خسروی دانشگاه شیراز  کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 898 مهدی خیری پور دانشگاه اصفهان کارشناسی 899 مهدی رضاپور ملایر مهندسی کامپیوتر 900 مهدی رمضانی علوم و تحقیقات منابع طبیعی 901 مهدی ساسانی دانشگاه تهران 902 مهدی ستار مرکز آموزش عالی یاسوج کارشناسی علوم اجتماعی 903 مهدی سیدی  مهندسی نفت 904 مهدی سیفی دانشگاه علمی کاربردی تهران کارشناس مدیریت امور فرهنگی 905 مهدی شهیری  دانشگاه شیراز  کارشناسی ارشد علوم اجتماعی 906 مهدی صالحیون  کارشناس برق 907 مهدی صرامی علامه طباطبایی کارشناسی ارشد برنامه ریزی توسعه 908 مهدی صلواتیان دانشگاه همدان کارشناسی ارشد فقه وحقوق 909 مهدی غلامی تهران مکانیک 910 مهدی کد خدایی دانشگاه آزاد تهران مرکز مدیریت دولتی 911 مهدی کدخدایی  دانشگاه آزاد تهران مرکز دانشجوی کارشناسی مدیریت 912 مهدی کشتکار  مدیریت 913 مهدی مدبر دانشگاه آزاد تهران جنوب مهندسی برق 914 مهدی مذهبی دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی ارشد حسابداری 915 مهدی منوری علامه طباطبایی 916 مهدی مولائی آرانی دانشگاه باقرالعلوم (ع) دکتری سیاستگذاری فرهنگی 917 مهدی میثاقی نژاد ملایر فوق لیسانس فلسفه و کلام 918 مهدی نادری دانشگاه آزاد نجف آباد کارشناسی 919 مهدی وهنانی ملایر مهندسی مکانیک 920 مهدی یادخدا ملایر مهندسی مکانیک 921 مهدیه استرکی حوزه علمیه سطح 2 922 مهدیه باقری   دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی 923 مهدیه غفاری زنجان کارشناسی کشاورزی 924 مهران بهرامی تهران کارشناسی ارشد مخابرات 925 مهران مهرابی ملایر مهندسی مکانیک 926 مهران ناصری ملایر معماری 927 مهرداد امینی دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی فناوری اطلاعات 928 مهرداد بیگی  دانشگاه امام صادق (ع) کارشناسی ارشد علوم سیاسی 929 مهرداد پرتو تهران شرق زیست 930 مهرداد حیدرپور ملایر مهندسی کامپیوتر 931 مهرداد قریب  دکتری نفت 932 مهرداد نوری ملایر مهندسی عمران 933 مهسا امان آبادی دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر 934 مهسا رضاپور دانشگاه آزاد کارشناسی صنایع غذایی 935 مهسا روشن   دانشگاه شیراز  کارشناسی مدیریت 936 مهسا قزاقی علم و فرهنگ مهندسی صنایع 937 مهشید پیرمرادی دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر 938 مهنا نیک بین علوم و تحقیقات مدیریت و برنامه ریزی 939 مهیار اصفهانی 940 میثم بهدانی شهید مطهری زاهدان کارشناسی 941 میثم پیرزادی یزد کارشناسی ایمنی صنعتی 942 میثم جعفری دانشگاه اراک لیسانس مهندسی برق قدرت 943 میثم حجتی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد 944 میثم دهقان علامه طباطبایی دانشجو دکتری مدیریت 945 میثم صالحی صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی کارشناسی ارشد عمران 946 میثم عباسی ملایر مهندسی کامپیوتر 947 میرسامان پیشوایی  دکتری صنایع 948 میلاد ابوطالبیان دانشگاه آزاد سلولی مولکولی 949 میلاد احسانی ملایر کارشناسی فیزیک 950 میلاد دانش توکل قزوین کارشناسی الکترونیک 951 میلاد رضا حسین آبادی ملایر مهندسی مکانیک 952 میلاد کریمی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات 953 میلاد گمار ملایر مهندسی مکانیک 954 میلاد محمدپور افشار  دانشگاه شیراز  کارشناسی حقوق 955 مینا بناوند دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر 956 مینا حاج میرصادقی دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر 957 مینا حسین حوزه علمیه سطح دو 958 مینا فردوسی زاده پیام نور کرج کارشناسی زیست شناسی 959 نادیا آثاری   دانشگاه شیراز  کارشناسی فیزیک 960 ناصر صفری حوزه علمیه قم طلبه خارج فقه 961 ناصر غفاری علامه طباطبایی کارشناسی ارشد 962 ناصر قاسمی علامه طباطبایی زبان و ادبیات 963 ناهید اسدپور دانشگاه آزاد شهر ری کارشناسی 964 ناهید تعهدی دانشگاه آزاد کارشناسی تربیت بدنی 965 نجمه قاسمی نژاد  دانشگاه شیراز  کارشناسی زبان شناسی 966 نرگس شاعلی گرمسار مدیریت 967 نرگس محمدی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات 968 نظام حسینی ملایر مواد سرامیک 969 نعیمه شهرابی تهران کارشناسی کتابداری پزشکی 970 نگار کشاورز دانشگاه آزاد کارشناسی حقوق 971 نگین دانش تهران کارشناسی ارشد مخابرات 972 نورالدین کسایی ایلام کارشناسی 973 نوشین حاج میرصادقی دانشگاه آزاد زنجان دکتری فناوری اطلاعات 974 نوید بهرامی ملایر مواد سرامیک 975 نوید خاصه باف دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات دانشجو کارشناسی ارشد مدیریت 976 نوید مدنی صنعتی امیرکبیر دانشجو دکتری برق 977 نیکو خیرخواه علوم و تحقیقات دکتری زبان شناسی 978 نیما حجتی دانشگاه اصفهان کارشناسی 979 نیما رضایی تربیت معلم دکترای روابط بین الملل 980 وجیهه صحراگرد پیام نور کارشناسی فلسفه 981 وحید تیموری علوم پزشکی شهرکرد پزشک عمومی 982 وحید خسروی زابل کارشناسی 983 وحید ربانی علامه طباطبایی کارشناسی ارشد 984 وحید ضرغامی  کارشناسی ارشد شیمی 985 وحید گرشاسبی علم و صنعت دانشجو دکتری مهندسی شیمی 986 وحیده فلاح پژوهشگاه صنایع رنگ مهندسی علوم و فناوری چاپ 987 وحید رحیمی حوزه علمیه قم سطح یک 988 هادی جعفری دانشگاه تهران کارشناسی ارشد مکانیک 989 هادی حیدری  دکتری 990 هادی رئیس عبداللهی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پرستاری 991 هادی عزیزپور دانشگاه اصفهان لیسانس مهندسی برق 992 هادی مددی ملایر مهندسی برق 993 هاشم خرمی دانشگاه شیراز لیسانس حسابداری 994 هدایت دانشگاه آزادی ملایر مهندسی برق 995 هدی سروری دانشگاه آزاد مرکز کارشناس مشاوره 996 هنگامه هاشمی علامه طباطبایی کارشناسی ارشد علوم اقتصادی 997 هوشنگ رمضانی دانشگاه آزاد قائمشهر کارشناسی 998 هوشنگ غلامی ایلام کارشناسی 999 یاسر حقیقت علامه علوم ارتباطات و رسانه 1000 یاسر طفیلی  کار شناسی برق 1001 یاسر لطفی پیام نور قزوین کارشناسی حقوق 1002 یاسر مشمول دانشگاه آزاد زاهدان کارشناسی 1003 یزدان فتاحی همدان کارشناسی 1004 یزدان نادری ملایر کارشناسی فیزیک 1005 یعقوب سرابیگی کرمانشاه کارشناسی 1006 یوسف خان آبادی کرمانشاه کارشناسی 1007 یوسف رضا جهانیان دانشگاه علوم پزشکی لرستان دکتری پزشکی 1008 یوسف زندیه ملایر مهندسی مکانیک 1009 یوسف سیفی علامه طباطبایی 1010 یونس دوستیان علامه طباطبایی کارشناسی ارشد

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان