۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین کالاهای باکیفیت ایرانی به مشتریان ارائه می‌دهیم/ فعالیت مرکز "خانه ایرانی" در ۴۰ شعبه سراسر کشور
کد خبر: ۲۶۶۷۱۵ نویسنده: زهرا ملاحسنی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۹ ساعت: ۹:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مسئول فرآیند تامین کالای مرکز "خانه ایرانی":

کالاهای باکیفیت ایرانی به مشتریان ارائه می‌دهیم/ فعالیت مرکز "خانه ایرانی" در ۴۰ شعبه سراسر کشور

مسئول فرآیند تامین کالای مرکز "خانه ایرانی" گفت: کیفیت کار برای ما بسیار مهم است، زیرا می‌خواهیم نسبت به تولید ایرانی جلب اعتماد کنیم و این را از همان اول با تولیدی‌ها شرط می‌کنیم، سعی ما ارائه کار گزیده و هدفمند است.

کالاهای باکیفیت ایرانی به مشتریان ارائه می‌دهیم/ فعالیت مرکز "خانه ایرانی" در ۴۰ شعبه سراسر کشور
زهرا ملاحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین گفت: مرکز "خانه ایرانی" با هدف ترویج مصرف تولیدات ملی در بیش از ۴۰ شعبه در سراسر کشور فعالیت می‌کند، از این میان ۱۵ شعبه در تهران و سایر شعب در شهرهایی چون مشهد، زنجان، کرمان و خوزستان هستند.

وی اضافه کرد: این حرکت بیش از آنکه دارای انگیزه‌های اقتصادی باشد، یک حرکت فرهنگی اجتماعی است.

مسئول فرآیند تامین کالای مرکز "خانه ایرانی" با بیان اینکه فعالیت‌های مرکز در دو حوزه است، تشریح کرد: حوزه اول ایجاد یک شبکه توزیعی از تولیدکنندگان است که ما بدون هیچ چشم داشتی آن‌ها را معرفی می‌کنیم و تا هر فرد یا مجموعه‌ای به دنبال کالای ایرانی است بتواند آن را به راحتی تهیه کند.

وی ادامه داد: حوزه دوم قراردادن محصولات در اختیار مصرف کننده به دو شیوه حضوری و غیرحضوری است، در شیوه غیرحضوری تعامل با مشتری از طریق سایت و کانال انجام می‌شود.

این فعال اجتماعی بیان کرد: از سوی دیگر گاهی مصرف کننده تمایل دارد محصول را از نزدیک ببیند و امکان خرید حضوری محصولات در محل خیابان ملک آباد، روبروی امامزاده خاتون روزهای فرد از ساعت ۱۶ الی ۱۹ عصر فراهم شده‌است.

ملاحسنی در مورد دسته‌بندی محصولات عنوان کرد: محصولات در دسته‌های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم التحریر، لوازم آشپزخانه و منزل عرضه می‌شود و در گام اول قصد عرضه محصولاتی را داریم که کمتر در دسترس مصرف کنندگان است، مانند برخی اقلام پوشاک و لوازم خانگی که تنها خارجی‌اش در بازار موجود است.

وی اظهار کرد: ما روزانه در مورد میزان فروش محصولات تبادل اطلاعات داریم و اگر فروش هر تولیدکننده‌ای کم باشد با تولیدی رایزنی می‌کنیم و از آن‌ها دلیل می‌خواهیم.

ملاحسنی تاکید کرد: کیفیت کار برای ما بسیار مهم است، زیرا می‌خواهیم نسبت به تولید ایرانی جلب اعتماد کنیم و این را از همان اول با تولیدی‌ها شرط می‌کنیم، سعی ما ارائه کار گزیده و هدفمند است.

وی درمورد میزان استقبال از فروش گفت: تعدادی مشتری ثابتی داریم که به دنبال کالای ایرانی هستند و از فروش راضی هستیم، اگر بتوانیم این مخاطبین ثابت را پیدا و حفظ کنیم در پیشبرد کار موفق خواهیم شد.

مسئول فرآیند تامین کالای مرکز "خانه ایرانی" در پایان گفت: ابتدا با این فرض جلو آمدیم که ممکن است استقبال از اقدام ما کمرنگ باشد و نگران بازگشت سرمایه بودیم، اما با شروع کار بازخوردهای خوبی گرفتیم و مشتری‌ها موجب انگیزه ما هستند.
انتهای پیام/5001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان