۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دلار ۴۰۰۰ تومانی بعد از ۴ سال مذاکره!
کد خبر: ۲۶۶۷۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۹ ساعت: ۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

روزنامه قدس نوشت:

دلار ۴۰۰۰ تومانی بعد از ۴ سال مذاکره!

«دلار در بازار آزاد همچنان به سیر افزایشی خود ادامه داده و وارد کانال ۴ هزار تومانی شده است،در ارتباط با گرانی ارز در چند روز اخیر به طور کلی دو نوع نظر مطرح شده؛ عده ای از این گرانی دلار اظهار نگرانی کرده و معتقدند که این موضوع روی قیمت سایر کالاها تاثیر خواهد گذاشت و عده ای دیگر می گویند که با توجه به تصمیم دولت برای تک نرخی شدن ارز، مقداری افزایش قیمت دلار طبیعی به نظر می رسد».

دلار ۴۰۰۰ تومانی بعد از ۴ سال مذاکره!
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، روزنامه قدس در واکنش به افزایش قیمت دلار در گزارشی نوشت:«جهش غیر منتظره ارز در روزهای اخیر یادآور نوسانات شدید نرخ ارز در سال های گذشته به ویژه تحریم های غرب بود که اتفاقا همین موضوع مسئولان را به این باور رساند که با حذف تحریم ها در قالب توافق برجام، ثبات به بازار ارز حاکم شود. اما متاسفانه با تمام وعده هایی که داده شد و بعد از دو سال از توافق، بازار ارز دچار نوسان شد.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است:«حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی سال ۹۲ با حضور در برنامه «با دوربین» شبکه اول سیما پس از آنکه وعده ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات اقتصادی داد، درباره نرخ ارز نیز گفت:« ما شاهد هستیم که دلار بعد از چندماه به چندین برابر قیمت افزایش پیدا می کند، مشکل کجاست؟ مشکل عدم مشورت، خودشیفتگی، عدم استفاده از ابزار علمی برای اداره کشور و بی ثباتی هاست. چقدر ما در این ۷-۸ سال گذشته شاهد تغییر پیاپی مدیران بودیم؟ این بی ثباتی چگونه به مردم اطمینان خواهد داد؟ مردم مدیریت کارآمد و باثبات را می خواهند. مردم قدرت آینده و آینده نگری را می خواهند».





انتهای پی ام/1404

منبع: پایگاه598

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان