۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین ۶۶۰۰ حافظ قرآن از شروع اجرای طرح تاکنون تجلیل شدند
کد خبر: ۲۶۴۰۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲ ساعت: ۱۲:۳۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین:

۶۶۰۰ حافظ قرآن از شروع اجرای طرح تاکنون تجلیل شدند

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به اجرای طرح تجلیل از حافظان قرآن‌کریم شهر قزوین بیان کرد: از ابتدای شروع این طرح تاکنون بیش از ۶۶۰۰ نفر از حافظان قرآن تجلیل شدند.

 ۶۶۰۰ حافظ قرآن از شروع اجرای طرح تاکنون تجلیل شدند
سعید وزیری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در مجموعه شهرداری قزوین پیرامون بحث گردشگری صورت گرفت، آمار گردشگران استان در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش یافت که رقم قابل ملاحظه‌ای است.

وی افزود: با توجه به چشم‌انداز ترسیم شده در راستای معرفی شهر قزوین، ویژه برنامه‌های خاصی تدارک دیده شد که قطعا می‌تواند موجب رونق اقتصادی شهر قزوین نیز شود.

برگزاری ۶ دوره جشنواره غذای سالم با حضور بانوان قزوینی
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: بر این اساس از هنرمندان کشوری برای حضور در قزوین دعوت شد همچنین بیش از ۸۰ سفیر مقیم تهران طی این مدت وارد شهر قزوین شدند که بسیاری از آنها برای بار نخست به این شهر آمدند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه سلامت تصریح کرد: در این زمینه فعالیت‌های زیادی انجام شده که از جمله آن می‌توان به برگزاری ۶ دوره جشنواره غذای سالم با حضور بانوان هنرمند قزوینی اشاره کرد که عمدتا در پارک بانوان اجرا شد.

وزیری‌نژاد بیان کرد: برگزاری ۶ دوره همایش تجلیل از جانبازان قطع نخاعی، ۶ دوره همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه و برگزاری بیش از ۱۴۰۰ برنامه علمی، آموزشی، فرهنگی و اردویی در محلات ۱۴گانه شهر قزوین با محوریت مساجد از دیگر اقدامات انجام شده می‌باشد.

وی با اشاره به برگزاری دو دوره مسابقه عکاسی عنوان کرد: این مسابقات با دعوت از عکاسان ملی به قزوین انجام و نزدیک به ۱۵۰ عکاس حرفه‌ای وارد شهر قزوین شد و براساس محورهای تعیین شده به عکاسی پرداختند که این امر نیز در راستای معرفی شهر قزوین است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین در ادامه به تجلیل حافظان قرآنی اشاره کرد و گفت: یکی از طرح‌های موفق سازمان در حوزه قرآن بوده که طرح بزرگ قرآنی سازمان است و خوشبختانه ادامه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین اذعان کرد: با برگزاری طرح بزرگ قرآنی از سوی سازمان که با هدف توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی و تشویق حافظان قرآن از سال 92 شروع شد تاکنون از بیش از ۶۶۰۰ نفر از حافظان قرآنی تجلیل به عمل آمده است.

وزیری‌نژاد ادامه داد: از ابتدای شروع طرح تاکنون بیش از ۱۰ هزار جزء به محفوظات قبلی حافظان قزوینی افزوده شده که این روند همچنان ادامه دارد.

وی در پایان بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته این طرح در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد و مورد استقبال قرار گرفت و قرار شد تا از طریق وزارت کشور برای شهرداری‌های کل کشور نیز ارسال شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان