۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین نشست تخصصی «اخلاق و رسانه» در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۶۰۹۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۷ ساعت: ۸:۲۵ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت روز خبرنگار؛

نشست تخصصی «اخلاق و رسانه» در قزوین برگزار شد

به مناسبت روز خبرنگار نشست تخصصی «اخلاق و رسانه» با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌های گروهی در قزوین برگزار شد.

نشست تخصصی «اخلاق و رسانه» در قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ به مناسبت روز خبرنگار نشست تخصصی «اخلاق و رسانه» با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، اعضای خانه مطبوعات و جمعی از خبرنگاران قزوینی و فعالان رسانه‌های گروهی شب گذشته(دوشنبه) در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: این نشست در آستانه روز ۱۷ مرداد ماه، سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به منظور استفاده از فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان با محوریت اخلاق و رسانه برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در تاریخ سوم آذر ماه سال ۹۳ در دیدار با اقشار مختلف بسیجیان افزود: در این دیدار مقام رهبری به ویژگی‌هایی نظیر بصیرت و مسئولیت پذیری بسیج اشاره و در پایان نیز در چند بخش توصیه‌های اخلاقی بیان فرمودند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این سخنان عنوان کردند که بسیجیان عزیز را به اخلاق دعوت می‌کنم اخلاق یعنی یعنی صبر و مقاومت، شجاعت و فداکاری، طهارت و پاکدامنی و اگر بخواهید که این بنای رفیع، مستحکم همچون دژ پایدار و استوار در مقابل دشمنان قرار بگیرد، باید به این نکات عمل کرده و بردباری و اخلاق نشان دهید.

برگزاری 12 برنامه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار
وی عنوان کرد: رهبری در پایان سخنان خود به استحکام و عدم سایش اعتقادی، ایمانی و عملی تاکید کردند و از آنجا که خبرنگاران همواره در جامعه حضور داشته و با مردم و مسئولان برخورد دارند باید به این نکات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

کشاورز در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: به مناسبت روز خبرنگار برنامه‌های متنوعی با هماهنگی خانه مطبوعات، سپاه و بسیج و تشکل‌ها در استان اجرا می‌شود که در این راستا در مجموع ۱۲ برنامه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: دیدار با خانواده شهید ابراهیم سهیلی راد از شهدای رسانه استان، اکران فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» ویژه اصحاب رسانه همراه با خانواده در سینما بهمن از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

این مسئول عنوان کرد: برگزاری نشست اخلاق و رسانه، حضور در گلزار شهدا و غبارروبی مزارشهدا، مسابقه تیراندازی ویژه خواهران خبرنگار و توزیع بلیط رایگان استخر ویژه برادران از دیگر برنامه‌هاست.

کشاورز خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته روز 17 مردادماه همزمان با روز خبرنگار خدمات درمانی رایگان و نیمه رایگان در حوزه‌های ویزیت پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشکی، تزریقات، سونوگرافی، رادیولوژی، فیزیوتراپی و آزمایشگاه در درمانگاه پاکروان و امام خمینی(ره) به اصحاب رسانه ارائه می‌شود.

وی در پایان گفت: همچنین به مناسبت روز خبرنگار گردهمایی روز خبرنگار با مشارکت شهرداری و خانه مطبوعات استان قزوین برگزار می‌شود که در این مراسم با همکاری سپاه، قرعه کشی اعزام دو خبرنگار با خانواده به مشهدمقدس انجام‌ می‌شود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان