۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین رسانه‌ها بجای عملیاتی‌کردن سخنان رهبری درگیر سیاسی‌کاری شده‌اند
کد خبر: ۲۶۰۸۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۶ ساعت: ۱۳:۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

رسانه‌ها بجای عملیاتی‌کردن سخنان رهبری درگیر سیاسی‌کاری شده‌اند

مسئول بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: متاسفانه ما با سخنان رهبری آشنا نیستیم و درگیر مسائل سیاسی شده‌ایم، اما در کشورهای غربی بیشتر به عمق پیام‌های رهبر معظم انقلاب پرداخته می‌شود.

رسانه‌ها بجای عملیاتی‌کردن سخنان رهبری درگیر سیاسی‌کاری شده‌اند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در دیدار از پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از زحمات، هماهنگی و اطلاع رسانی‌ برنامه‌های بسیج رسانه قدردانی کرد.

وی با اشاره به اهمیت عملکرد رسانه اظهار کرد: انتظار این است که یکی از استراتژی‌هایی که اصحاب رسانه باید داشته باشند توجه و به کارگیری سخنان مقام معظم رهبری است.

کشاورز ادامه داد: متاسفانه ما با سخنان رهبری آشنا نیستیم و درگیر مسائل سیاسی شده‌ایم، اما در کشورهای غربی بیشتر به عمق پیام‌های رهبر معظم انقلاب پرداخته می‌شود، ایشان در کشورمان غریب هستند اما در جهان مانند دٌری می‌درخشند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری یکی از فرهیختگان جهانی است و در خط به خط سخنان ایشان راهکارهای مناسبی برای حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نهفته است.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ابراز کرد: امیدبخشی به جامعه از تاکیدات رهبری به اصحاب رسانه و مسئولان است و دوری از فضا‌‌ی زد وخورد‌های سیاسی، بدگمانی و سوءظن از سفارش‌های ایشان است.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات و معضلات کشور باید از بُعد اِصلاحی وارد شویم و حتما روحیه برادری و فراجناحی رعایت شود و دستاوردهای نظام و انقلاب باید برای مردم اطلاع رسانی گردد.

این مسئول اعلام کرد: امسال حدود 12 برنامه برای روز خبرنگار به کمک و پیشنهاد دوستان خانه مطبوعات استان قزوین و شورای همفکری تدارک دیده شده است.

این مسئول مطرح کرد: فعالیت‌های ارائه شده از سوی بسیج رسانه قزوین جوابگوی اصحاب رسانه نیست، زیرا این دوستان قشری هستند که از هیچ نهادی حمایت نمی‌شوند.

وی بیان کرد: ما در استان حدود 21 قشر داریم که توسط سازمان یا نهادی پشتیبانی می‌شوند؛ اما به علت عدم اطلاع رسانی جایگاه اصحاب رسانه هیچ پشتیبانی صورت نمی‌گیرد و قشری هستند که در اوج اقتدار بسیار مظلوم اند.

کشاورز در پایان گفت: طبق رصدهایی که انجام شده برنامه‌های بسیج رسانه استان قزوین در سطح کشور بسیار مطلوب است و تمام همت بسیج رسانه این است که به اصحاب رسانه خدمات خوبی ارائه دهد.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان