۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین اجرای برنامه‌های اثربخش جز اولویت‌های مسئولان قرار بگیرد
کد خبر: ۲۶۰۶۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۵ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین:

اجرای برنامه‌های اثربخش جز اولویت‌های مسئولان قرار بگیرد

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین بیان کرد: با توجه به وضعیت فرهنگی موجود در جامعه توقع می‌رود که برنامه‌های ماندگار و اثربخش جز اولویت‌های مسئولین استان و شهرستان قرار گیرد.

اجرای برنامه‌های اثربخش جز اولویت‌های مسئولان قرار بگیرد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ کانون بسیج هنرمندان استان قزوین به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و سالگرد شهادت شهید بابایی مراسم بزرگداشتی روز (جمعه) در گلزار شهدا قزوین برگزار کرد.

در این مراسم کریمی مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید بابایی و میلاد امام رضا(ع) گفت: متولیان دستگاه‌های فرهنگی کارنامه خود را برای پاسداشت مفاخر و بزرگان و پهلوانان ایثار و شهادت ارائه دهند.

وی افزود: متولیان برگزاری روز قزوین نسبت به اجرای برنامه‌های وزین و ارزشمند برای معرفی پروژه‌های ملی و فرهنگی استان در مورد سرداران شهید همت بیشتری داشته باشند.

این مسئول درباره پرهیز از برگزاری برنامه‌های سطحی و نمایشی اظهار کرد: با توجه به وضعیت فرهنگی موجود در جامعه توقع می‌رود که برنامه‌های ماندگار و اثربخش جز اولویت‌های مسئولین استان و شهرستان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: توجه به هنر انقلاب اسلامی به عنوان حوزه ای بی بدیل در معرفی و شناسایی ارزش‌ها و پرهیز از به کارگیری نسخه‌های وارداتی در عرصه فرهنگ و هنر از موارد مهمی است که باید به آن توجه داشت.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای جشنواره‌های فرهنگی و هنری در استان و بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌تواند، نشاط و پویایی بیشتری در فضای فرهنگی جامعه به وجود آورد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان