۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین واگذاري مسكن مهر درآينده نزديك
کد خبر: ۲۶۰۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

منوچهر حبيبي تأکید کرد

واگذاري مسكن مهر درآينده نزديك

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري قزوين بر واگذاري واحدهاي مسكوني مهر استان در آينده نزديك تاكيد كرد.

واگذاري مسكن مهر درآينده نزديك
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان قزوين منوچهر حبيبي در جلسه هماهنگي فعاليت پيمانكاران مسكن مهر در ايام نوروز گفت: با توجه به اينكه پرو‍‍ژه مسكن مهر در استان قزوين در آستانه بهره برداري است اميدواريم دستگاههاي فعال در اين پروژه با تعيين كشيك هاي نوروزي و جلوگيري از ايجاد وقفه در مراحل ساخت آن در اوايل سال آينده زمينه بهره برداري و شيريني كام مردم را با واگذاري واحد ها فراهم كنند.
محمد نادر محمدزاده قائم مقام وزير و مديركل راه و شهرسازي استان قزوين در ابتداي اين جلسه با ارائه گزارشي از مراحل اجراي مسكن مهر در استان قزوين از مسئولان دستگاههاي خدمات رسان و ديگر فعالان احداث مسكن مهر در استان قزوين خواست با پيگيري مصوبات و عمل به تعهدات تعيين شده زمينه بهره برداري هرچه سريعتر از واحد هاي مسكوني مهر را در استان قزوين فراهم كنند.
همچنين در اين مراسم از دست انداركاران احداث مسكن مهر در استان قزوين با اهدا لوح سپاس تجليل شد.
به گفته ي محمدزاده، هم اكنون بيش از 55 هزار واحد مسكوني مهر در استان قزوين در دست ساخت است كه از اين ميزان بيش از 15 هزار واحد آن آماده واگذاري است.
وي افزود: اگر چه تاكنون واحد هاي مسكن مهر استان قزوين در مجموعه مهرگان به صورت رسمي افتتاح نشده اما واحد هاي تكميل شده در صورتي كه تعاوني ها نسبت به اخذ انشعابات و دفتر چه فروش اقساطي از بانك عامل اقدام كرده باشند، واحدهاي قابل سكونت به متقاضيان واگذار مي شود.
پور كريم مدير امور مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان قزوين هم در حاشيه برگزاري اين جلسه گفت: هم اكنون در استان قزوين بيش از 320 هزار واحد مسكوني وجود دارد كه 29 درصد مسكن در چند سال اخير بازسازي و احداث شده است.
وي همچنين ياد آور شد: طرح مسكن مهر در شهرهاي قزوين، آبيك، تاكستان، بوئين زهرا و الوند در حال اجراست كه 40 هزار واحد در مرحله سقف زني و 30 هزار واحد در مرحله نازك كاري است كه در رديف سه استان شاخص كشور از اين حيث قرار گرفته ايم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان