۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آماده شدن برای اعتصاب کرامت ۲ در بحرین/ تظاهرات برای خروج اشغالگران سعودی
کد خبر: ۲۵۸۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

/جدیدترین تحولات بحرین/

آماده شدن برای اعتصاب کرامت ۲ در بحرین/ تظاهرات برای خروج اشغالگران سعودی

در حالی که مردم بحرین خود را برای برگزاری اعتصاب کرامت ۲ در سالروز اشغالگری رژیم سعودی در کشورشان آماده می‌کنند، مناطق مختلف بحرین شاهد برگزاری تظاهرات بود.

آماده شدن برای اعتصاب کرامت ۲ در بحرین/ تظاهرات برای خروج اشغالگران سعودی
به گزارش صبح قزوین به نقل از رسانه‌های بحرینی، تظاهرات برای آمادگی جهت مشارکت در اعتصاب کرامت 2 درروز پنجشنبه که مصادف با سالروز ورود اشغالگران سعودی به بحرین است، ادامه دارد.
تظاهرات کنندگان در مناطق السنابس، ستره، الدراز و سایر مناطق خواستار قصاص به خاطر خون شهدا و خروج اشغالگران سعودی از کشورشان شدند.
آنها همچنین بر لزوم بازخواست جنایتکاران تاکید کرده و آزادی بازداشت شدگان و در صدر آنها نبیل رجب رئیس انجمن حقوق بشر بحرین را خواستار شدند.
تظاهرات کنندگان بر ادامه فعالیت مردمی تا تحقق خواسته‌های خود تاکید کردند.
بحرین از دو سال پیش شاهد تظاهرات مردمی و انقلاب علیه رژیم آل خلیفه است.
نیروهای امنیتی بحرین با همدستی نیروهای اشغالگر سعودی به سرکوب مردم پرداخته‌اند که تاکنون در جریان این سرکوبگری صد‌ها نفر شهید، زخمی یا بازداشت شده‌اند.
شواهد سازمان‌های حقوق بشری نشان می‌دهد که شماری از معترضان زیر شکنجه شدید رژیم آل خلیفه جان خود را از دست داده یا دچار نقض عضو شده و تعدادی از زنان بحرینی نیز بر اثر استنشاق گازهای سمی در جریان تظاهرات مسالمت آمیز خود دچار سقط جنین شده‌اند.
این درحالی است که مردم بحرین با وجود این سرکوبگری‌ها همچنان با آمدن به خیابان‌ها بر مطالبات مشروع خود در دستیابی به حقوق از دست رفته خود از جمله اجرای عدالت اجتماعی و روی کار آمدن نظامی منتخب تاکید می‌کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان