۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اصلاح ۴۵ درصدی قیمت حامل‌های انرژی در فاز دوم هدفمندی امکانپذیر نیست
کد خبر: ۲۵۷۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون برنامه بودجه:

اصلاح ۴۵ درصدی قیمت حامل‌های انرژی در فاز دوم هدفمندی امکانپذیر نیست

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اصلاح ۴۵ درصدی قیمت‌ حامل‌های انرژی و افزایش درآمد حاصل از این افزایش قیمت تا ۱۲۰ هزار میلیارد تومان با شرایط اقتصادی موجود، تورم و مشکلات اقتصادی در حال حاضر غیرممکن است و همچنین منابع درآمدی آن هم مشخص نیست.

اصلاح ۴۵ درصدی قیمت حامل‌های انرژی در فاز دوم هدفمندی امکانپذیر نیست
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، سید سعید زمانیان عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص تحقق درآمد 120 هزار میلیارد تومانی درآمد دولت از محل اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در سال 92 و اصلاح 45 درصدی قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده، گفت:  اصلاح 45 درصدی قیمت‌ حامل‌های انرژی و افزایش درآمد حاصل از این افزایش قیمت تا 120 هزار میلیارد تومان با شرایط اقتصادی موجود، تورم و مشکلات اقتصادی در حال حاضر غیر ممکن است و همچنین منابع درآمدی آن هم مشخص نیست.
وی در ادامه، اظهار داشت: وقتی این موضوع در بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرد باید منابع و مصارف آن مشخص شود و اگر منابع آن مشخص نباشد، قطعا در این مورد مشکلاتی بوجود می‌آید ضمن اینکه تحمیل این موضوع به بحث بودجه تورم‌زا است و باید به این موضوع توجه شود تا مشکلات تورمی و رکود تورمی بیشتر از این نشود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اسلامی، اظهار داشت: در هر صورت تزریق نقدینگی به جامعه از نظر اقتصادی مشکلات متعددی ایجاد می‌کند و مجلس نسبت به این مسائل موضوعات را با حساسیت دنبال می‌کند.
سید سعید زمانیان در خصوص زمان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، گفت: باید شرایط اقتصادی را دقیقا بررسی کرد، میزان درآمدهای کشور را در خصوص منابع در نظر گرفت و بر اساس آن زمان اجرای فاز دوم را مشخص کرد که البته در  سه ماه اول سال آینده اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها  امکان پذیر نیست و بعد از سه ماه ابتدایی سال92 این موضوع بررسی می‌شود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان