۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مصالحه ۸۳ درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس قزوین
کد خبر: ۲۵۶۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی قزوین خبر داد

مصالحه ۸۳ درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس قزوین

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین از مصالحه ۸۳ درصدی پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها در قزوین خبر داد.

مصالحه ۸۳ درصدی پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس قزوین
مختار کرمی امروز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و 600 پرونده برای مصالحه و سازش به دوایر مشاوره کلانتری‌ها ارجاع شده که با تلاش کارشناسان این مراکز 83 درصد از این پرونده‌ها منجر به سازش و مصالحه شده است.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت حدود یک هزار مورد خدمات مشاوره‌ای نیز به شهروندان در مراکز مشاوره کلانتری‌ها ارایه شده است.
معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان کرد: مشکلات خانوادگی، درگیری و نزاع و حقوقی بیشترین موضوعات پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره را تشکیل داده و اقدامات کارشناسان این مرکز با هدف حفظ بقا و استحکام نهاد خانواده صورت گرفته است.
کرمی اضافه کرد: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی استان قزوین نیز با ارایه خدمات مشاوره‌ای به یک هزار و 571 نفر مراجعه‌کننده توانسته خدمات مطلوبی در خصوص مشاوره خانوادگی، روان‌شناختی، مددکاری و روان‌سنجی ارایه کند.
این مسئول یادآور شد: مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی همه روزه به صورت تلفنی و حضوری آماده پاسخگویی و ارایه خدمات مشاوره‌ای رایگان به مردم است.
انتهای پیام/1005

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان