۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین امضای قرارداد نفتی ایران و ونزوئلا در آینده نزدیک
کد خبر: ۲۵۵۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل تاسیسات دریایی:

امضای قرارداد نفتی ایران و ونزوئلا در آینده نزدیک

مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی گفت: فعالیت مقدماتی برای عملیات اجرایی ایجاد یارد ساخت تاسیسات نفتی فراساحل در ونزوئلا به پایان رسیده است و قرارداد آن تا یکی دو ماه آینده امضا می‌شود.

امضای قرارداد نفتی ایران و ونزوئلا در آینده نزدیک
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، علی طاهری مطلق اظهار داشت: پروژه‌های شرکت تاسیسات دریایی در هند و ونزوئلا در حال پیش رفتن است.
وی افزود: فعالیت مقدماتی برای عملیاتی اجرایی ایجاد یارد ساخت تاسیسات نفتی فراساحل در ونزوئلا به پایان رسیده است و همه سرمایه‌گذاری لازم توسط خود ونزوئلا انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی گفت: قرارداد ساخت این یارد هنوز نافذ نشده است، اما پیش بینی می‌کنیم تا یک یا دو ماه آینده این اتفاق بیفتد و وارد عملیات اجرایی ساخت یارد شویم.
وی اضافه کرد: برای اجرای پروژه‌های نفتی در دیگر کشورهای جهان نیز تمایل داریم و در این راستا برنامه‌ریزی می‌کنیم، تا از ظرفیت ساخت تجهیزات و تاسیسات فراساحل در شرکت تاسیسات دریایی به صورت حداکثری استفاده کنیم.
به گزارش فارس، هوگو چاوز رئیس‌جمهور فقید ونزوئلا صنعت نفت این کشور را ملی کرد و پس از آن تلاش‌هایی در جهت دستیابی به توان توسعه میادین نفت و گاز شکل گرفت که قرارداد این کشور با شرکت تاسیسات دریایی در قالب این تلاش‌ها مطرح شده است.
از جمله همکاری‌های نفتی ونزوئلا با شرکت‌های ایرانی می‌توان به پیشنهاد شرکت ملی نفت این کشور به شرکت پتروپارس ایران برای توسعه دو میدان نفت سنگین دوبوکوبی و آیوکوچو و اختصاص سهم 26 درصدی از میدان دوبوکوبی به پتروپارس اشاره کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان