۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین جشنواره صدای بهار در آوج برگزار می گردد
کد خبر: ۲۵۲۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان آوج

جشنواره صدای بهار در آوج برگزار می گردد

مسئول اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آوج از برگزاری جشنواره صدای بهار در آوج خبر داد.

 جشنواره صدای بهار در آوج برگزار می گردد

صبح قزوین : مجتبی فنایی مقدم در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین در آوج  با اشاره به برگزاری  برنامه های نوروز۹۲ در شهرستان آوج گفت: در چهار نقطه از سطح شهرستان  چادر راهنمای گردشگری  ایجاد خواهیم کرد  تا بتوانیم خدماتی  قابل توجهی را به مسافران نوروزی ارائه دهیم و خاطرات به یاد ماندنی را برای این عزیزان رقم بزنیم.

وی در ادامه به افتتاحیه نمایشگاه های نوروزی  اشاره کرد و اظهار داشت: شروع فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی از تاریخ ۲۷ اسفند ماه سال جاری می باشد که  همزمان با آن توسط مسئولین نمایشگاه های نوروزی صنایع دستی و گردشگری  در محل کاروانسرای شاه عباسی  آوج و همچنین نمایشگاه عکس  در محل  برج های دوگانه خرقان  از توابع  دهستان حصار ولی عصر(عج) نیز افتتاح خواهد شد.

فنایی مقدم در ادامه افزود: جشنواره صدای بهار با برگزاری  مراسم نوروز خوانی از ۲۷ اسفند ماه لغایت ۳ فروردین  ادامه خواهد داشت که در  راستای آن مراسم افتتاحیه با برگزاری موسیقی سنتی و محلی  همراه خواهد بود.

 مسئول اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آوج با اشاره به تقارن ایام نوروز با دهه فاطمیه  بیان کرد:  در ایام فاطمیه که از مورخ ۵ فروردین ماه آغاز می شود مراسم تعزیه خوانی را  با همکاری هنرمندان محلی برگزار خواهیم کرد.

مجتبی فنایی مقدم در پایان عنوان کرد: نمایشگاه  صنایع دستی  و گردشگری که در شهر آوج برگزار خواهد شد از  غرفه های متعددی شامل فروش محصولات، صنایع دستی، هنرهای سنتی ، غذایی محلی و گردشگری تشکیل می شود که پذیرای علاقه مندان خواهد بود .

انتهای پیام/1003/م

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان