۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین درخشش ۲۸ نفر در جشنواره الگوهاي برتر تدريس درس تفكر و سبك زندگي
کد خبر: ۲۵۱۴۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۴ ساعت: ۱۲:۱۱ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

درخشش ۲۸ نفر در جشنواره الگوهاي برتر تدريس درس تفكر و سبك زندگي

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: نفرات برتر مرحله استاني سومين دوره جشنواره الگوهاي برتر تدريس درس تفكر و سبك زندگي استان معرفي شدند.

درخشش ۲۸ نفر در جشنواره الگوهاي برتر تدريس درس تفكر و سبك زندگي
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه این اداره اظهار کرد: در سال تحصیلی 96-1395 بعد از بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه استانی، تعداد 28 تدریس به عنوان تدریس برتر انتخاب شد.

وی افزود: در سال تحصیلی 96-1395 تعداد 94 نفر از فرهنگیان استان در این جشنواره شرکت کردند که پس از داوری آثار در نواحی و مناطق تعداد 53 تدریس برتر به دبیرخانه استانی جشنواره معرفی شدند.

انصاری خاطرنشان کرد: در مرحله استاني نيز آثار مورد داوري قرار گرفت و در نهايت 28 تدریس برگزيده بر اساس امتياز كسب شده منتخب استانی شدند، البته از این تعداد نیز 9 تدریس که بالاترین امتیاز را کسب نموده‌اند به جشنواره کشوری راه می‌يابند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین اضافه کرد: این جشنواره ویژه دبیران درس تفکر و سبک زندگی در پایه هفتم و هشتم متوسطه استان برگزار شده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان