۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تراکتورسازی غیرتمند مقابل ارتش پولدار قطر
کد خبر: ۲۴۸۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

لیگ قهرمانان آسیا

تراکتورسازی غیرتمند مقابل ارتش پولدار قطر

تیم فوتبال تراکتورسازی در دومین دیدار آسیایی خود میهمان تیم الجیش قطر است.

تراکتورسازی غیرتمند مقابل ارتش پولدار قطر
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، تیم تراکتورسازی تبریز روز سه‌شنبه دومین دیدار خود را در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجیش قطر برگزار می‌کند.
تراکتورسازی که گام اول را در آسیا مقتدرانه برداشت و الجزیره امارات را 3 بر یک شکست داد به عنوان صدرنشین گروه A به قطر می‌رود.
قطر کشوری کوچک در حاشیه خلیج‌فارس است که در لیگ دوازده تیمی آن با وجود هزینه‌های هنگفت تقریبا بدون تماشاگر است! بنابراین احتمال دارد که روز سه‌شنبه تماشاگران ایرانی در ورزشگاه قطر بیشتر از تیم الجیش باشند و تراکتورسازی حتی در قطر هم تنها نباشد.
مگر اینکه مسئولان قطری بر اجرای قانون اختصاص 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به تماشاگران میهمان اصرار کنند.
الجیش تیمی که متعلق به ارتش قطر است در رده سوم لیگ ستارگان قطر قرار دارد.
 این تیم سال 2007 تاسیس شده و تلاش کرده قطب نوظهوری در فوتبال قطر باشد.
الجیش بازیکنان خارجی سرشناسی دارد؛ کریم زیانی بازیکن الجزایری کاپیتان این تیم است.
اوانیلدو، اندرسون مارتینس، آدریانو مارتینس، واگنر ریبریو(برزیل) تامر جمال(سودان) اسماعیل محمود(سوریه) و محمد مثنانی(تونس) از جمله دیگر خارجی های این تیم هستند که البته همه آنها نمی‌توانند در آسیا به میدان بروند.
الجیش بازیکن سرشناس قطری در تیمش ندارد.
تراکتورسازی بعد از شکست مقابل استقلال در لیگ برتر قدم به آسیا می‌گذارد و تونی اولیویرا پرتغالی باید هنر مربیگری‌اش را باردیگر به رخ آسیایی‌ها بکشد و تیم متحول شده‌ای را به میدان بفرستد تیمی که بازیکنانش آن باخت تلخ مقابل استقلال را فراموش کرده باشند و مقتدرانه، با روحیه و با انگیزه مقابل حریف قطری بازی کنند.
الجیش ضعیف‌ترین تیم گروه A است.
این تیم در دیدار اولش مقابل الشباب عربستان هم 2 بر صفر شکست خورده و برای اعاده حیثیت به مصاف تراکتورسازی بازی خواهد کرد و دوست ندارد دومین باخت متوالی در لیگ قهرمانان آسیا را بپذیرد.
تراکتورسازی هم اگر می‌خواهد همچنان صدرنشین بماند باید در قطر پیروز شود هرچند ممکن است یک امتیاز هم تراکتورسازی را در صدر نگه‌دارد ولی بازی برای حداقل امتیاز آن هم در خانه حریف استراتژی مناسبی به نظر نمی‌رسد.
دهنوی، کاظمیان، اسدی و ایرانپوریان 4 بازیکن مصدوم تراکتورسازی هستند که کادر پزشکی این تیم تلاش می‌کند تا آنها را آماده مسابقه کند.
این 4 مصدوم حاصل بازی با استقلال هستند.
تراکتورسازی تیم پرطرفدار فوتبال ایران است شاید به اندازه الجیش پولدار و پرامکانات نباشد اما بازیکنانش غیرتمندانه در میدان حاضر خواهند شد و با فاکتور غیرت تمامی کمبودها و نارسایی‌ها را مقابل این تیم پولدار نادیده می‌گیرند.
تراکتورسازی غیرتمند می‌خواهد تیم ارتش قطر را شکست بدهد و این پیروزی خیلی دور از دسترس نیست.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان