۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین بهره مندی نرم افزاری سبب کاهش اطاله دادرسی خواهد بود
کد خبر: ۲۴۸۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری کل استان قزوین:

بهره مندی نرم افزاری سبب کاهش اطاله دادرسی خواهد بود

رئیس کل دادگستری کل استان قزوین گفت: بهره مندی از سیستم مدیریت پرونده های قضایی جهت تسریع در انجام امور و کاهش اطاله دادرسی موثر است.

بهره مندی نرم افزاری سبب کاهش اطاله دادرسی خواهد بود
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان قزوین در جمع کارمندان قضایی و اداری دادگستری استان گفت: یکی از سیاستگذاریهای دستگاه قضایی بهره مندی از سیستم مدیریت پرونده های قضایی(cms) جهت تسریع و دقت بیشتر در انجام امور و کاهش اطاله دادرسی می باشد.
بنابراین در این راستا از نگاه نرم افزاری شاکله دادگستری استان تغییر نموده و با این سیاستگذاری همسو شده است.
وی افزود: آنچه در دادگستری استان در حال وقوع است جهت روان سازی امور مردم و مراجعین می باشد.
انصاری ضمن تقدیر از کارمندان به لحاظ تلاش جهت اجرای هرچه سریعترامور گفت: موانع موجود در انجام وظایف تا حدودی برطرف شده و بایستی با سرعت بیشتری رو به جلو حرکت تا موانع و آسیبها را شناسایی نموده و بتوانیم خدمت رسانی مطلوب تری را شاهد باشیم.
رئیس کل دادگستری استان قزوین در خصوص لزوم رعایت هنجارها افزود: هنجارها در تمامی سطوح اعم از اداری، شغلی، فردی و .
.
.
می بایست رعایت شود، ما در تشکیلات به نگاه اصلاحی اعتقاد داریم اما اگر کسی هنجارها را علیرغم برخورد اطلاحی رعایت ننماید نباید انتظار مدارا و سکوت از مجموعه داشته باشد.
وی با اشاره به لزوم رازداری در سیتسم قضایی تصریح نمود: شان حرفه ای دستگاه قضایی اقتضاء دارد که صداقت و امانت داری رعایت شود، درواقع اطلاعات محرمانه نباید از مجموعه خارج شود و رعایت امانت یکی از الزامات حرفه ای ماست که خروج از این مسیر عملی است که جرم تلقی شده و در متون دینی نیز مورد نکوهش قرار گرفته است.
انتهای پیام/6001/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان