۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین راهبرد انتخاباتی جبهه پیروان، همان راهبرد انتخابات مجلس نهم است
کد خبر: ۲۴۴۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کوهکن:

راهبرد انتخاباتی جبهه پیروان، همان راهبرد انتخابات مجلس نهم است

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: رقابت در انتخابات آینده بین اصولگرایان، اطلاح‌طلبان و جریان وابسته به دولت است.

راهبرد انتخاباتی جبهه پیروان، همان راهبرد انتخابات مجلس نهم است
به گزارش صبح قزوین به نقل از اسنا، محسن کوهکن با بیان اینکه "اصلاح‌طلبان عزم خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها جزم کرده‌اند و اکنون نیز در حال فعالیت هستند"، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان در تلاش هستند که میزان ضریب خطا در انتخاب نامزد مورد نظر خود را پایین بیاورند و دغدغه آن‌ها نیز این است که گزینه‌ای را به عنوان نامزد انتخاباتی معرفی کنند تا بتواند از تایید صلاحیت شود.
  وی افزود: یک جریان سیاسی وقتی تلاش زیادی برای رسیدن به قدرت می‌کند اما امیدی برای به قدرت رسیدن ندارد، با موتور روشن و بصورت چراغ خاموش وارد می‌شود که اگر پیروز نشد، مردم پیروز نشدن آن‌ها را پای نداشتن مقبولیتشان نگذارند، بلکه می‌خواهند این‌طور به مردم نمایان کنند که حضورشان از ابتدا کمرنگ بوده است.
  این نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه "مجموعه اصولگرایان نیز در تلاش هستند که بر روی یک نامزد به اجماع برسند و نامزد واحدی معرفی کنند"، گفت: اصولگرایان اگر به اجماع نرسند، به سمت و سوی ائتلاف پیش خواهند رفت، هرچند که ائتلاف یک قدم عقب‌تر از اجماع بر روی یک نامزد واحد است.
  این عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: استراتژی و راهبرد کلی جبهه پیروان برای انتخابات آینده به نوعی همان استراتژی خواهد بود که در انتخابات مجلس نهم به کار گرفته شد که نتیجه آن مجلس نهم است.
  وی یکی دیگر از جریان‌های حاضر در انتخابات آینده را طیف نزدیک به دولت دانست و ابراز عقیده کرد: با وجود اینکه دولت اعلام کرده حتی یک لحظه به انتخابات فکر نمی‌کند اما نمی‌توان گفت که آن‌ها نسبت به انتخابات بی‌تفاوت هستند.
  کوهکن همچنین در پاسخ به گفته برخی که معتقدند رقیب اصلی اصولگرایان در انتخابات آینده طیف نزدیک به دولت است، گفت: این بستگی به گزینه‌ای دارد که آن‌ها می‌خواهند معرفی کنند، چون مهم است که گزینه آن‌ها چه سوابق و عملکردی دارد.
اگر آن‌ها تصور می‌کنند که هر گزینه‌ای را انتخاب و از او حمایت کنند، مردم نیز در انتخابات به آن گزینه رای می‌دهند، تصور غلطی است.
  این فعال سیاسی ادامه داد: در کشور ما شناخت و مقبولیت افراد بستگی به کار حزبی و گروهی آن‌ها ندارد، بلکه بیشتر بر مبنای شناختی است که مردم از خود شخص و گذشته آن دارند.
  انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان