۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین موضوع سلامت، در باورهای دینی و اجتماعی بسیار ارزشمند است
کد خبر: ۲۳۰۳۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری قزوین:

موضوع سلامت، در باورهای دینی و اجتماعی بسیار ارزشمند است

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری قزوین در همایش خانه مشارکت اظهار داشت: در باورهای دینی و اجتماعی مطالباتی مانند امنیت و سلامت وجود دارد که بسیار ارزشمند است.

موضوع سلامت، در باورهای دینی و اجتماعی بسیار ارزشمند است
به گزارش صبح قزوین، ایوب رحیمی با اشاره به اینکه در زمینه سلامت و عوامل اجتماعی، باید بیشتر توجه شود، زیرا مشارکت، درگیر کردن مردم در تمام زمینه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می باشد، گفت: در حماسه 22 بهمن، مردم در اقتدار سیاسی نقش بسیاری داشتند و حتی در روند جامعه تاثیرگذار هم بودند.
وی افزود: در جوامع بین المللی، اثر این مشارکت نیز دیده شده است و سفیران کشور با قاطعیت بهتری صحبت می کنند زیرا تکیه گاه آنان مردم است.
ایشان با بیان اینکه چون حکومت ایران، یک حکومت مردمی است؛ باید پیشنهادهای مردم بررسی شود تا سازمان های مردم نهاد بتوانند بازوی توانمندی باشند و برنامه ریزی ها بر این مبنا باشد، ابراز داشت: آسیب های اجتماعی زیادی داریم که نگران کننده است و همه این ها به گفته رهبر معظم انقلاب از مشکلاتی است که در سبک زندگی ما به وجود آمده و سبب شده است خانواده ها مقداری به هم بی توجه شوند و ادامه داد: دلیل آن این است که همیشه مسئولیت ها را به گردن دیگران می اندازیم و از مسئولیت های خودمان شانه خالی می کنیم.
معاونت سیاسی ـ اجتماعی استانداری قزوین با اشاره به اینکه وقتی افراد آسیب دیده از اعتیاد را می بینیم و بی تفاوت از کنار آنان می گذریم، این بی تفاوتی ها به خانواده و جامعه لطمه می زند، گفت: حال که در جامعه ای اسلامی زندگی می کنیم و پایبند باورهای دینی هستیم، نباید اجازه بدهیم که به سادگی خانواده ها دچار آسیب اجتماعی شوند.
منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان