۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جمع‌آوری بیش از چهار ميليارد ریال مشارکتهای نقدی در قزوین
کد خبر: ۲۳۰۳۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان قزوین خبر داد؛

جمع‌آوری بیش از چهار ميليارد ریال مشارکتهای نقدی در قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: این اداره کل در نه ماه نخست امسال بیش از چهار ميليارد و ۶۹۱ ميليون ريال مشاركتهاي نقدي خیران را جمع‌آوری کرده است.

جمع‌آوری بیش از چهار ميليارد ریال مشارکتهای نقدی در قزوین
به گزارش صبح قزوین، حسین افشارمقدم مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: دفتر مشاركت‌هاي مردمي از جمله فعالیت‌های معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قزوین است.
وی افزود: جمع‌آوري کمكهاي نقدي، غيرنقدي، خدماتي و شناسايي و بهره‌مندي از خدمات خيران و نيكوكاران از جمله وظایف دفتر یاد شده است.
افشارمقدم با بیان اینکه سال گذشته 17 ميليارد و 692 ميليون كمكهاي نقدي و غيرنقدي خیران به اداره کل بهزیستی استان قزوین بوده است، ابراز داشت: از اين آمار بيش از 12 ميليارد و 639 ميليون ريال مربوط به مشاركت‌هاي نقدي بوده است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد:همچنین بيش از 2 ميليارد و 931 ميليون ريال مربوط به مشاركتهاي غيرنقدي و بیش از دو ميليارد و 121 ميليون ريال مربوط به مشاركتهاي خدماتي بوده است.
وی خاطرنشان کرد: کمکهای غيرنقدي شامل اهداي كالا توسط مردم به مددجويان اداره کل بهزیستی استان قزوین است كه ارزش ريالي آن محاسبه می‌شود و خدماتي نیز مانند کسی كه در حرفه مهندسی شاغل بوده و در حوزه صنعت ساختماني داوطلبانه حاضر به ارائه خدمات رايگان به این جامعه هدف است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآور شد: بيشترين كمكهاي مردمي سال گذشته مربوط به حوزه مسكن بوده که خیران و نیکوکاران در این حوزه بیشتر به جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان قزوین کمک کردند.
منبع: روابط عمومی بهزیستی استان قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان