۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین به شكایات و مشکلات بهداشتی، تلفنی رسیدگی می شود
کد خبر: ۲۳۰۲۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت:

به شكایات و مشکلات بهداشتی، تلفنی رسیدگی می شود

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت استان قزوین اعلام کرد: از ابتداي اسفند ۹۲ تا ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ در سطح استان قزوین، مردم می توانند شکایات و مشکلات بهداشتی را مانند سابق، به شکل تلفنی اعلام کنند تا به آنها رسیدگی شود.

به شكایات و مشکلات بهداشتی، تلفنی رسیدگی می شود
به گزارش صبح قزوین، شیرین نادری گفت: در این روش به شکایات و مشکلات بهداشتی در زمينه آب آشاميدني و مواد غذايي و همچنین مشکلات بهداشتی مراكز تهيه و توزيع، اقامتگاه ها، هتل ها و تمامی مکان های عمومی رسیدگی میشود.
ایشان شماره تلفن‌های واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت استان و مراکز بهداشت شهرستانها را به شرح زیر اعلام کرد: مرکز بهداشت استان قزوین: 3690511-0281 مرکز بهداشت شهرستان قزوین : 3688260-0281 و 3670110-0281 مرکز بهداشت شهرستان تاکستان: 5222955-0282 مرکز بهداشت شهرستان البرز: 2244408- 0282 مرکز بهداشت شهرستان آبیک: 2892558-0282 مرکز بهداشت شهرستان بوئین زهرا: 4225390-0282 مرکز بهداشت شهرستان آوج: 4623821-0282 گفتنی است، ارتباط با سامانه مدیریت ارتباطات مردمی وزارت بهداشت، در شهرستان قزوین با شماره تلفن 1490 و در سایر شهرستان های استان با شماره تلفن 1490-0281 امکان پذیر می باشد.
منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان