۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پیام دختر صدام به مقتدا صدر
کد خبر: ۲۲۵۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

پیام دختر صدام به مقتدا صدر

دختر صدام به رهبر جریان صدر پیام داده که اگر می‌خواهد انفجارهای تروریستی در مناطق شیعه‌نشین پایان یابد، باید برای برکناری نخست‌وزیر کنونی عراق تلاش کند.

پیام دختر صدام به مقتدا صدر
به گزارش صبح قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «مجلس اعلای اسلامی عراق»، رئیس دفتر «حسن العلوی» سیاست‌مدار مستقل و با سابقه عراقی، خبر داد که «رغد صدام» دختر دیکتاتور عراق، از طریق العلوی پیامی را برای مقتدا صدر فرستاده است.
به گفته «محمد الجبوری» رئیس دفتر العلوی، محتوای این پیام به صدر این بوده که یا با همه وجود برای برکناری مالکی از نخست‌وزیری تلاش می‌کند یا انفجارها در مناطق شیعه‌نشین ادامه و افزایش پیدا می‌کند.
او افزوده که رغد صدام حسین هم‌چنین وعده داده که در صورت برکناری مالکی با همه وجود برای ثبات عراق و توقف فعالیت‌های گروه‌های شبه نظامی و خلع سلاح آنان و ساخت عراق تازه‌ای با مشارکت همه نیروهای سیاسی تلاش می‌کند.
به گفته رئیس دفتر العلوی، او در دوم مارس سال جاری میلادی در بیروت با صدر دیداری طولانی داشته که بیش از دو ساعت طول کشیده و طی آن این پیام را به او ابلاغ کرده و در این دیدار توافق شده که العلوی با پیوستن به جریان صدر به مقتدا صدر در اجرای این برنامه کمک کند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان