۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین تنظیم بازار از اهداف برگزاری نمایشگاه است
کد خبر: ۲۲۳۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت:

تنظیم بازار از اهداف برگزاری نمایشگاه است

جمشیدی ها گفت: بخشی از نیاز کشور به دلیل کمبود تولید،از خارج از کشور وارد می شود که طبیعتا باید عرضه شود.

تنظیم بازار از اهداف برگزاری نمایشگاه است
به گزارش صبح قزوین،جمشیدی ها در افتتاحیه نمایشگاه فروش بهاره عنوان کرد،در این نمایشگاه امسال با 270غرفه که شامل کالاهای پرمصرف مردم از جمله مواد پروتئینی ، گوشت سفید و قرمز ، مرغ ،برنج ،لبنیات ، بخش موادهای شوینده ،‌لوازم بهداشتی ،پوشاک و آجیل با 10 الی 40 درصد زیر قیمت بازار توزیع می شود .

وی اذعان کرد: از تفاوت فاحش این نمایشگاه با سال های پیش این است که عده ای از تولید کنندگان استان در حدود 80 غرفه تولید و مرکز پخش حضور و همکاری دارند.

این مسئول با تاکید بر اینکه هدف نهایی ما در این ایام جلب رضایت مندی مردم است، اظهار داشت: بخشی از نیاز کشور به دلیل کمبود تولید،از خارج از کشور وارد  می شود که طبیعتا باید عرضه شود .

وی همچنین افزود: نزدیک به 3میلیون و 200هزار تن نیاز کشور برای برنج است که از این میزان 2 میلیون تن وارد و 1تن توزیع می شود .
تنظیم بازار و تامین نیازهای اساسی مردم از اهداف ماست.

جمشیدی ها با بیان اینکه، در تولید با مشکل مواجه ایم گفت: بعضی کالاها نیاز به ارز داشته چرا که  با توجه به افزایش ارز در کشور قیمت کالا هم افزایش می یابد.

سیدی رئیس مجمع امور صنفی مشترک استان ابراز داشت: نمایشگاه به مجمع امور صنفی واگذار شده است و در بخش مواد غذایی بالغ بر 80 درصد و در بخش کیف و کفش 60 درصد و در بخش پوشاک 70 درصد از تولید کنندگان حضور دارند.

وی تشریح کرد: در این نمایشگاه مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 4800 ، ران سر دست 22هزار تومان ، گوشت گوساله 25هزار تومان و مرغ کشتار روز با 250تومان زیر قیمت بازار عرضه می شود.

سیدی افزود: قیمت ها با برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت کارشناسی می شود و برگزاری این نمایشگاه و قیمت های موجود تاثیر در بعد روانی در بازار بیرون دارد.

سازمان صنعت، برنج هندی با قیمت هر کیلو 3900 و برنج آرژانتینی هرکیلو 2200  را توزیع می نماید.

این نمایشگاه به مدت 10 روز از 16 الی 25 اسفند ماه در ساعت 15 لغایت 22 در محل نمایشگاه های دائمی استان به ردایر خواهد بود.

انتهای پیام/4003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان