۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین طرح های هاگل برای مقابله با ایران/از سیستم های ضد موشکی تا حملات سایبری
کد خبر: ۲۱۷۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

طرح های هاگل برای مقابله با ایران/از سیستم های ضد موشکی تا حملات سایبری

هاگل در این نامه تاکید کرده است مقابله با ایران و مهار فعالیت های این کشور در صورت صلاحدید رییس جمهور و دستور او می تواند طیفی از اقدامات از جمله حملات سایبری را شامل شود.

طرح های هاگل برای مقابله با ایران/از سیستم های ضد موشکی تا حملات سایبری
به گزارش صبح قزوین به نقل از بلومبرگ هاگل در پاسخی مکتوب به سوالات چند تن از سناتورهای جمهوریخواه و دموکرات در ماه گذشته و قبل از رای مثبت سنا به او به عنوان وزیر دفاع آمریکا، با اشاره به اینکه وزارت دفاع طرح هایی برای مقابله با نقش مخرب و ثبات زدای ایران در دست تهیه دارد، به کنگره وعده داده است که او به عنوان وزیر دفاع به دنبال مقابله با نفوذ مخرب ایران برخواهد آمد.
هاگل که در پاسخ مکتوب به پرسش های کمیته امور نیروهای مسلح سنا و مخالفان جمهوریخواه خود در سنا این پاسخ مکتوب را خطاب به "کارل لوین" رییس دموکرات کمیته و " جیمز اینهوف" یکی از سناتورهای ارشد جمهوریخواه نوشته است ، تاکید کرده است:" فعالیت های ایران بدخواهانه و ثبات زدا هستند ؛ وزارت دفاع آمریکا از تلاشهای دیپلماتیک و اطلاعاتی آمریکا برای مهار گروه های ترورریستی وابسته به ایران در صورت دستور رییس جمهوری و برای مختل کردن فعالیت های بد خواهانه ایران علیه آمریکا، مشارکت خواهد کرد.
" هاگل در این نامه تاکید کرده است مقابله با ایران و مهار فعالیت های این کشور در صورت صلاحدید رییس جمهور و دستور او می تواند طیفی از اقدامات از جمله حملات سایبری را شامل شود.
وزیر دفاع جدید آمریکا همچنین به سناتورهای کنگره وعده داده که وزارت دفاع تحت سرپرستی او طرح های جدی و قابل اجرا برای استفاده احتمالی از گزینه نظامی علیه  ایران را آماده و در برای تصمیم گیری در اختیار کاخ سفید قرار خواهد داد.
هاگل همچنین به کنگره تضمین داده که برای مقابله با تهدیدات موشکی ناشی از ایران علیه منافع آمریکا و متحدان این کشور در منطقه کارایی و کفایت سیستم های دفاع ضد موشکی متحدان آمریکا در منطقه را مورد ارزیابی قرار خواهد داد و در صورت نیاز این سیستم ها را مجهز خواهد کرد.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان